• De Amerikaanse Liz wordt door haar vader naar een Engelse kostschool voor meisjes op het platteland gestuurd. Liz, die een echt feestbeest is, wil hier ten koste wat het kost weg en besluit de boel te saboteren. Geholpen door haar 4 kamergenoten zetten ze de boel op stelten...

    Maar wat als de leuke zoon van de directrice opduikt, en wat als alles in de soep dreigt te lopen?


    ik heb het idee van Wild Child, maar ik ben niet van plan het helemaal over te nemen. Het moet namelijk wel een beetje origineel blijven. Wat ik nodig heb:

    4 kamergenoten: --> Assassin, Harries, Macademia, Feminine
    zoon directrice:--> Goldenblatt
    directrice: --> Goldenblatt
    opperbitch school: --> Assassin
    2 hulpjes opperbitch: --> Cuore, Goldenblatt

    wat je moet invullen:
    Wat moet ik weten:
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum (16 of 17, leraren zijn natuurlijk ouder):
    Karakter (uitgebreid):
    Uiterlijk (foto en beschrijving, wel bekend persoon):
    Familie: (zijn ze rijk? of arm? dit er ook even bijzetten)
    Extra (van hobby's tot verleden):
    Titel:
    Naam school:
    Toekomstplannen:
    Waarschuwen:

    in geval van leraren ook vermelden welk vak, en leraren zijn ook ouder dan 17......

    ik kies gewoon de beste uit, dus als er mensen dubbel invullen, geen probleem, maar de beste wordt gekozen

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 18:46 ]


    Miep

    3 rollen zijn nu bekend. ik wacht nog op meer:9~
    o en een 2e rol mag altijd


    Miep

    Ik ga wel even de zoon van de directrice invullen.

    Edit: Nee, zo'n opperbitch lijkt me veel leuker.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 18:28 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ga wel even de zoon van de directrice invullen.

    Edit: Nee, zo'n opperbitch lijkt me veel leuker.


    ik zou zeggen; leef je uit


    Miep

    Rol: Opperbitch school
    Voornaam: Angelique 'Angel'
    Achternaam: Newton
    Volledige naam: Angelique Abigail Newtown
    Leeftijd en geboortedatum: 16 jaar, 28 februari 1996.
    Karakter: Angel is een oppervlakkig en ongevoelig meisje. Nouja, vooral ongevoelig voor anderen. Ze kan zo de belangen van een levenloos voorwerp voor een persoon zetten. Ze kan een enorme dramaqueen zijn die van een mug een olifant maakt, met vaak grote overtuigingskracht. Ze haalt haar eigen kracht uit het vernederen en kleineren van anderen.
    Uiterlijk: Chloë Grace Moretz




    Angel is zich heel erg bewust van haar uiterlijk, haar volle lippen, lange, donkerblonde haar dat ze vaak stylt of in lichte krullen naar beneden laat vallen en haar groen/blauwe ogen, die amandelvorming zijn. Haar lichaam is goed geschapen, ze is één meter drieënzeventig lang en heeft mooie vormen, die niet té zijn. Ze houd van dure designer kleding, tassen en schoenen, haar voorkeur gaat uit naar hoge hakken, die haar benen nog langer doen lijken. Ook heeft ze een grote interesse en voorkeur voor make-up, naturel maar toch opvallend.
    Familie: Haar vader, Rick Newton, is een vooraanstaande zakenman die alles keurig netjes op orde heeft. Hij heeft grote miljoenendeals gesloten en is hoog opgeklommen in het bedrijf waar hij werkt. Hij is nu 45 jaar oud. Haar moeder, Kate Wilson, is huismoeder. Ze heeft Angelique opgevoed tot het meisje wat ze nu is, wat wel genoeg zegt over haar. Ze is nu 40 en ondergaat plastische chirugie om er jonger uit te zien. Ze heeft ook nog een broertje, Rodney Newton van 14 jaar oud. Hij is heel anders dan de rest, alternatiever en hij en Angel kunnen het dan ook absoluut niet goed met elkaar vinden.
    Extra: Angels grootste passies zijn make-up en mode. In winkelen is ze heel goed. Haar gezin is niet altijd even hecht geweest. Toen ze acht jaar was, haar broertje nog maar zes, heeft haar vader een korte affaire gehad. Een groot schandaal waar ze soms nog problemen aan overhouden. Haar ouders zijn toen een tijdje uit elkaar geweest, Angel werd heen en weer getrokken tussen twee kampen maar ook daar wist ze iets nuttigs uit te slaan.
    Toekomstplannen: Ze heeft twee toekomst plannen. Of ze word als haar moeder, een rijke huisvrouw die teert op het geld van haar man en ouders, om alles te kunnen doen wat ze wilt, of ze wilt model of een beroemde designer worden. Met het eerste neemt ze genoegen, ze wilt er niet te hard voor moeten werken.


    Your make-up is terrible

    ik hou van jouw persoontjes^:9~


    Miep

    Haha gelukkig maar. Het is lang geleden dat ik zulke uitgebreidde rollen schreef, vroeger namen ze trouwens met drie zinnetjes genoegen. (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Haha gelukkig maar. Het is lang geleden dat ik zulke uitgebreidde rollen schreef, vroeger namen ze trouwens met drie zinnetjes genoegen. (cat)


    ja, alleen het is veel leuker om over je personage te lezen met de karaktereigenschappen die ook echt beschreven waren. dat vind ik tenminste


    Miep

    Porthos schreef:
    (...)

    ja, alleen het is veel leuker om over je personage te lezen met de karaktereigenschappen die ook echt beschreven waren. dat vind ik tenminste


    Ja, vind ik ook hoor, je kan je fantasie veel meer loslaten en hele dingen eromheen bedenken.


    Your make-up is terrible

    Ik doe zometeen een poging voor de zoon van de directrice!


    Tell me about it, stud.

    Rol: Zoon van de directrice
    Voornaam: Evan
    Achternaam: Trump
    Volledige naam: Evan Diederick Trump
    Leeftijd en geboortedatum: Evan is geboren op 12 december 1994 en is dus 17 jaar.
    Karakter (uitgebreid):Evan is een absolute denker en geen doener. Hij denkt na over dingen waar andere jongens van zijn leeftijd waarschijnlijk nooit aan denken en maakt veel plannen in zijn hoofd. Een doener is hij niet, doordat hij een ontzettende faalangst heeft. Hij is altijd bang dat wanneer hij iets probeert, het toch zal mislukken. Hij is een gesloten jongen, die aan bijna niemand zijn ware gevoelens blootlegt. Evan is aan de ene kant zelfverzekerd, hij krijgt genoeg complimentjes van anderen. Maar aan de andere kant spreekt hij ook niet graag vreemden aan. Hij denkt namelijk dat niemand hem mag. Hij voelt zich vaak onbegrepen door anderen. Evan heeft dan ook veel vrienden, maar maar een paar weten echt wie hij is.
    Uiterlijk :



    Logan Henderson
    Op het eerste gezicht is Evan een boy-next-door, maar als je beter kijkt merk je pas hoe mooi hij eigenlijk is. Ondanks zijn bruine ogen en bruine haren, is Evan verder een heel erg Britse jongen. Hij heeft een heel witte huid, die alleen maar bruiner wordt door de zonnebank. Maar aangezien hij niet zo van zonnebaden houdt, blijft hij meestal dus gewoon zo wit. Evan heeft heel erge lachrimpels, waardoor hij er schattig uitziet. Zelf heeft hij er een hekel aan. Ook zijn neus vindt hij niet mooi, maar verder is hij aardig tevreden met zichzelf.
    Familie: De vader van Evan is de 47-jarige Robert Trump. Met zijn vader kan Evan het heel goed vinden. Hij lijkt dan ook ontzettend veel op hem. De moeder van Evan is [de rol die ingevuld moet worden]. Met haar kan Evan iets minder opschieten, doordat ze beide nogal anders denken. Toch houdt Evan met heel zijn hart van zijn moeder. Evan heeft een jonger broertje, van 14 jaar. Dit is Sebastian. Met Sebastian heeft hij een echte broer-band. Ze maken vaak ruzie, maar als ze voor elkaar op moeten komen, dan zullen ze dat doen ook.
    Vanzelfsprekend is de familie redelijk rijk en komen ze niks te kort.
    Extra: Evan is een echte sportman. Geef hem een bal o.i.d. en hij weet meteen wat te doen. Hij is heel snel en kan goed bewegen. Zijn conditie is helemaal top. Soms zegt Evan voor de grap wel eens dat hij gewoon nooit moe wordt. Dit is best waar, want Evan lijkt niet kapot te krijgen. Als hij eenmaal bezig is , is hij niet te stoppen. Dit uit zich bij zijn lichaam, die nogal gespierd is. Ook nog eens een voordeel dus.
    Titel: Die van Assasin?
    Naam school: Daar ben ik zó niet goed in haha.
    Toekomstplannen: Evan heeft nog niet zoveel toekomstplannen. Hij weet nog helemaal niet wat hij wilt en kijkt liever gewoon in het heden. 'Hij ziet het allemaal wel', zegt hij dan zelf. Inmiddels is hij er wel over uit dat hij het liefst iets met sport wilt gaan doen, aangezien hij daar veel talent heeft liggen. En reizen. Dat is nog wel de grootste wens van hem. Het liefst ziet hij de hele wereld. Evan is er namelijk dol op nieuwe culturen te ontdekken.
    Waarschuwen: Ja!

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 21:15 ]


    Tell me about it, stud.

    Rol: Kamergenoot
    Voornaam: Camille
    Achternaam: Stone
    Volledige naam: Camille Gabriel Stone
    Leeftijd en geboortedatum: Camille is geboren op 28 oktober 1995 en is dus 16 jaar.
    Karakter (uitgebreid): Camille is zo'n type meisje, die overal schijt aan heeft. Ze is ontzettend lui, onverschillig en heeft altijd een grote bek. Ze doet niks voor school, maar doordat ze aardig wat hersens heeft, redt ze het toch makkelijk. Ze kan zich niet goed inleven in anderen, waardoor ze soms een beetje hard overkomt. Als je zegt dat ze iets moet doen, dan flipt ze. Want ze laat zich niet graag vertellen wat ze moet doen. Ze is daarbij een non-stop versierder en flirt graag met jongens. Het maakt haar haast niet uit wie het zijn, haar motto is : "Als het een leuk koppie en een harstslag heeft, dan ben ik al gauw tevreden."
    Uiterlijk:



    Elizabeth Gillies
    Camille heeft felblauwe ogen, die sowieso al opvallen. Maar tegen haar ravenzwarte haren steken ze nog meer af. Camille heeft een lelieblanke huid, appelwangetjes, volle lippen en een smalle neus. De stijl van Camille is een beetje alternatief. Ze draagt veel zwart, bandkleren en gooit verschillende kleurtjes door haar haar. Momenteel heeft ze bijvoorbeeld blauwe extensions erin zitten.
    Familie: De moeder van Camille is de 48-jarige eventplanner Rosa Bolton-Edenborough. Camille lijkt vooral veel op haar, vindt ze. De vader van Camille is de 52-jarige verzekeringsadviseur Walter Stone. Camille is het enige kind van Rosa & Walter.
    De ouders van Camille zijn gescheiden toen Camille nog geen jaar was. Haar vader gaat sindsdien single door het leven, op een paar korte relatie's na. Haar moeder heeft daarentegen niet stilgezeten en is samen met de 12 jaar-jongere Gordon Bolton. Hun relatie werd eerst niet echt gewaardeerd, vanwege het grote leeftijdsverschil. Toen ze wat kregen was Camille namelijk al 32 en was Gordon nog geen 21. Toch zijn de twee getrouwd en samen hebben zij nog twee kinderen gekregen. Een dochter, Valerie Bolton van 13 jaar en een zoon, Randy Bolton van 11 jaar.
    Met haar halfzusje -en broertje kan Camille het heel goed vinden.
    Courteney Cox, Gary Oldman, Jesse MetCalfe, Hailee Steinfeld & Asa Butterfield.
    Extra (van hobby's tot verleden): Camille heeft een heel eigen stijl, waardoor ze nogal opvalt. Die stijl heeft ze ontwikkeld rond haar 12e. Ze zag er altijd al wel anders uit, maar sinds dan weet ze echt wat ze wilt. Het maakt haar verder niks uit wat anderen er van vinden, ze voelt zich er zelf heel goed in.
    Camille is ontzettend muzikaal. Ze speelt gitaar, kan mooi zingen en speelt ook nog eens piano. Ook schrijft Camille zelf muziek en songteksten.
    Toekomstplannen: Camille droomt ontzettend van een carrière in de muziek, maar ze is realistisch genoeg om te weten dat de kans dat het echt wat wordt, heel mini is. Daarom heeft ze een ook een back-up. Camille wilt naar de hotelschool, zodat als het niets wordt met de muziek, ze altijd nog in het hotelleven kan werken. Dit lijkt haar leuk, omdat ze toerisme een leuke branche vindt en het, volgens haar, een vrolijke baan is. Zelf heeft ze namelijk ook al in heel veel hotels geslapen en ze vindt het een fijne omgeving.
    Waarschuwen: Ja!

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 21:53 ]


    Tell me about it, stud.

    ik like^^
    de rol van de zoon van de directrice heb je zowieso.


    Miep

    Rol: Crush van Noah, de kamergenoot van Liz.
    Voornaam: Finn, ook wel afgekort tot 'Finnie' om hem te plagen.
    Achternaam: Montgomery.
    Volledige naam: Finn Micheal Montgomery.
    Leeftijd en geboortedatum: Finn is achttien jaar oud en geboren op 12 juni, wat betekent dat hij bijna 19 wordt.
    Karakter: Finn kan je benoemen als een ongelooflijke romanticus, hoewel de liefde misschien niet altijd loopt zoals hij gewild zou hebben. Meisjes zijn niet echt zijn number one subject omdat hij nog wel veel andere dingen aan zijn hoofd heeft, maar iedereen weet dat Finn echt alles zou doen voor zijn vriendin. Hij is niet echt het flirt-type, maar heeft genoeg charmes in zich om met één van zijn grijnzende glimlachjes een meisje haar hart volledig om te laten slaan. Als je Joshua niet zou kennen, zou je denken dat hij regelrecht uit een sprookjesfilm was weggelopen, aangezien hij er precies zo uitziet.
          Het eerste wat je over Finn zou zeggen als je een karaktereigenschap van hem moest noemen, was het wel 'lui' geweest. Hij is een bankhanger, hij wil er het liefst nog zijn beroep van maken. Hoewel het niet zo ver uitloopt dat hij door zijn vetrollen niet meer van de bank opstaat, zit hij toch het liefst thuis op de bank met een filmpje aan om zijn weekend te besteden. Hij is niet zo van de actieve dingen zoals door de kamer springen en met zijn zusje winkelen omdat ze zonodig nieuwe kleren moest hebben. Nee, dat is echt niks voor Finn. Hij is echt een huismus en zit het liefst thuis, dus hij mist zijn ouders en zusje ook wel nu hij studeert, ook al heeft hij drie hele gezellige kamergenootjes waar hetzelfde bij geldt.
          Van de jongens is Finn wel de iets stillere. Hij houdt niet zo van grote gezelschappen, grote menigtes en schreeuwende meisjes bij een Justin Bieber concert. Hij wordt er nogal gek van en de hoofdpijn rent dan met volle snelheid door zijn brein heen. Finn voert liever een een op een gesprek met iemand, gewoon privé. Hij houdt zich liever op de achtergrond van een vol gesprek en de andere jongens nemen dan ook meestal de leiding als het over groepsopdrachten of iets dergelijks gaat. Finn stemt overal wel mee in en boeit het niet zo veel, hoewel hij wel een vreselijk sterke mening heeft. Hij is standvastig en is niet van zijn standpunt af te krijgen, wat je ook zegt. Hij kan het best accepteren als iemand anders uiteindelijk gelijk heeft, maar in het begin zal Finn altijd van zichzelf overtuigd zijn.
          Als het om zelfvertrouwen gaat, moet je niet over Finn beginnen. Hij is totaal niet zeker over zichzelf en houdt zich er meestal maar buiten als er weer eens een gesprek of ruzie komt over wie hier weer eens de knapste is. Finn is best tevreden met zichzelf, maar kan niks hebben. Geen stootje, geen opmerking. Het breekt hem binnen één seconde en het duurt dagenlang voor hem om zichzelf weer op te rapen. Je moet voorzichtig zijn met Finn, want hij is op dit gebied net een porseleinen popje van miljoenen euro's duur.
          Pas als je Finn echt kent, merk je dat hij een ingewikkeld netwerk is dat je moet uitvogelen voordat je hem volledig snapt. Hij is anders dan anderen en stemt daar volledig mee in. Hij wil dat graag zo houden en kiest dan ook kieskeurig zijn eigen vrienden uit. Als Finn je al vanaf het begin af aan niet mag, zou dat ook zo blijven, wat je ook doet. Hij is leuk gezelschap als je hem inderdaad eindelijk kent, want dan verbergt hij niks voor je. Hij is niet iemand die dingen geheim kan houden tegenover zijn vrienden en hij vindt dat ook helemaal niet erg.
          Heel erg kenmerkend voor Finn is dat hij ongelooflijk creatief is. Dan gaat het niet om zijn fantasie, want de ideeën komen meestal vanuit iemand anders, maar het uitwerken gaat tot in de puntjes perfect, waar het ook over gaat. Joshua heeft zéker geen linkerhanden en hoewel hij af en toe nog wel eens ongeduldig is, krijgt hij het toch altijd voor elkaar om zijn creativiteit op één of andere manier te laten zien in alles wat hij doet.
    Uiterlijk:


    Logan Sexgod Lerman.
    Familie: I'm far too lazy for this, lol.
    Extra: Finn is niet echt een man van de hobby's. Ja, als hij langsloopt valt elk meisje flauw en daar kunnen hij en zijn beste vriend nog wel om lachen, maar een echte hobby om te noemen, heeft Finn niet. Hij vindt lezen wel leuk, en vindt het leuk om voetbal te kijken, maar echt iets wat hij vreselijk leuk vindt, heeft hij niet. Hij houdt het maar op de kleine dingen, want Finn vindt echt vreselijk veel leuk.
          Een echt problematisch verleden heeft Finn niet gehad. Hij woonde samen met zijn moeder die gescheiden is van zijn vader, maar dat was dan ook het enige waar Finn over zou kunnen klagen.
    Toekomstplannen: Bij Finn is het wel duidelijk wat hij wil gaan doen. Hoewel hij niet weet hoe hij zijn kinderen gaat noemen -wat dan ook wel heel overdreven is-, heeft hij zijn studie allang gepland. Hij wil graag mediavormgeving gaan studeren, omdat hij het vreselijk leuk vindt om te doen.

    Meh, I will finish them both. (cat)

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 14:11 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    hij is inderdaad een sexgod :9~


    Miep

    Porthos schreef:
    hij is inderdaad een sexgod :9~


    YESH HE ISSSSS. :9~


    Just keep your head up. Stick on the ice.