• De Amerikaanse Liz wordt door haar vader naar een Engelse kostschool voor meisjes op het platteland gestuurd. Liz, die een echt feestbeest is, wil hier ten koste wat het kost weg en besluit de boel te saboteren. Geholpen door haar 4 kamergenoten zetten ze de boel op stelten...

    Maar wat als de leuke zoon van de directrice opduikt, en wat als alles in de soep dreigt te lopen?


    ik heb het idee van Wild Child, maar ik ben niet van plan het helemaal over te nemen. Het moet namelijk wel een beetje origineel blijven. Wat ik nodig heb:

    4 kamergenoten: --> Assassin, Harries, Macademia, Feminine
    zoon directrice:--> Goldenblatt
    directrice: --> Goldenblatt
    opperbitch school: --> Assassin
    2 hulpjes opperbitch: --> Cuore, Goldenblatt

    wat je moet invullen:
    Wat moet ik weten:
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum (16 of 17, leraren zijn natuurlijk ouder):
    Karakter (uitgebreid):
    Uiterlijk (foto en beschrijving, wel bekend persoon):
    Familie: (zijn ze rijk? of arm? dit er ook even bijzetten)
    Extra (van hobby's tot verleden):
    Titel:
    Naam school:
    Toekomstplannen:
    Waarschuwen:

    in geval van leraren ook vermelden welk vak, en leraren zijn ook ouder dan 17......

    ik kies gewoon de beste uit, dus als er mensen dubbel invullen, geen probleem, maar de beste wordt gekozen

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 18:46 ]


    Miep

    Rol: zoon
    Voornaam: Stefan
    Achternaam: Smit
    Volledige naam: Stefan Mattheus Smit
    Leeftijd en geboortedatum (16 of 17): 29-06-1995 dus ik ben 16 (bijna 17)
    Karakter: Kan erg rustig zijn, niet opvallend, een klikker. nieuwschierig
    Uiterlijk (foto en beschrijving, wel bekend persoon): http://www.honda-forums.com/index.php?t=getfile&id=18364&private=0 Angus Young, gitarist AC/DC
    Familie: 2 broertjes, 2 zusjes, stiefVader
    Extra (van hobby's tot verleden): Magic: the Gathering, en basketball
    Titel: ??
    Naam school: ROC Horizon College
    Toekomstplannen: Goede baan hebben in de ICT of bij de Politie en een gezin met 3 kinderen
    Waarschuwen: Ja
    Extra: ben kleurenblind en 2 meter lang

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 11:13 ]


    FBI U.S.A. story

    dit is echt te kort^^
    met waarschuwen bedoel ik of ik je moet waarschuwen als het verhaal begint.
    dat hij kleurenblind is kan bijvoorbeeld bij extra


    Miep

    ik ga kamergenote + zoon directrice invullen! (:


    The truth may be orange!

    maar damn, moet het uiterlijk echt een bekend persoon zijn?


    The truth may be orange!

    Macadamia schreef:
    ik ga kamergenote + zoon directrice invullen! (:


    lief, lief, lief,lief:9~

    ps. wel sexy zoon:9~:9~

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 11:06 ]


    Miep

    Macadamia schreef:
    maar damn, moet het uiterlijk echt een bekend persoon zijn?


    jap. hoezo?
    als ik er maar plaatjes van kan vinden dat is de bedoeling.


    Miep

    moet je meerdere plaatjes hebben? of is eentje, maar dan van een onbekend persoon, genoeg?


    The truth may be orange!

    wat is de bedoeling met titel?


    FBI U.S.A. story

    Macadamia schreef:
    moet je meerdere plaatjes hebben? of is eentje, maar dan van een onbekend persoon, genoeg?


    1 of 2. maar soms wil ik betere plaatjes van iemand. zet hem maar gewoon weg en dan zeg ik wel of ik hem goed vind


    Miep

    acdc schreef:
    wat is de bedoeling met titel?


    of je enig idee hebt voor de titel


    Miep

    Mag ik een kamergenote invullen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Mag ik een kamergenote invullen?


    tuurlijk, graag zelfs:Y)


    Miep

    Rol: Kamergenote
    Voornaam: Nicole 'Nic'
    Achternaam: MacKay
    Volledige naam: Nicole Isla MacKay
    Leeftijd en geboortedatum: 17, 29 juli 1995. Ze is dus aan het begin van het schooljaar pas net 17.
    Karakter: Nic is een uitbundig meisje met veel ondoordachte acties waardoor ze wel eens in de problemen komt. Uitdagingen neemt ze graag aan of ze bedenkt zulke dingen zelf. Maar in haar eentje uitvoeren doet ze meestal niet, ze houd van gezelschap en doet niet graag dingen alleen. Ze lacht veel en is altijd in voor mannelijk gezelschap, soms kan ze dan ook een echte flirt zijn. Ze is een lief meisje, die haar echte gevoelens vaak binnenhoud en het ook moeilijk vind om rekening te houden met andermans gevoelens. Maar als je een probleem hebt en die uitspreekt tegen haar, zal ze gelijk voor je deur staan.
    Uiterlijk: Elisha Cuthbert



    Nic is niet zo heel groot met haar één meter zevenenzestig. Ze heeft lichtblond haar, dat ongeveer tot op haar schouders valt en lichtelijk krult en grote blauwe ogen. Een eeuwige lach siert haar volle lippen. Ze is niet echt de slankste en heeft dan vaak een kledingmaat groter dan de rest, hoewel ze behoorlijk trots is op haar rondingen. Ze draagt niet graag hakken, het komt dan ook wel héél zelden voor dat ze erop staat, op aandringen van anderen. Ze heeft dus ook niet de behoefte om groter te zijn. Ze draagt wel make-up maar heeft niet de behoefte om er veel over te weten of het elke keer in de spiegel te checken en bij te werken.
    Familie:
    Vader: Carson MacKay, 46.
    Moeder: Leah McLaren, 45.
    Haar ouders zijn officeel van Schotse komaf, waardoor Nicole's tweede naam Isla ook een typische Schotse naam is. Ze heeft zelf ook een beetje een Schots accent, overgenomen van haar ouders, hoewel ze zelf wel in Engeland is geboren. Verder heeft ze weinig familie, haar ouders zijn enigstkind en zijzelf ook. Haar oma's en één opa zijn overleden, de enige die nog leeft is Angus McLaren, die ze maar een stijve oude vent vind.
    Haar vader zit in de Engelse beurshandel en haar moeder is makelaar. Toen Nic net geboren was, is haar moeder er een tijdje mee gestopt omdat ze niet wilde dat ze haar eerste levensjaren doorbracht met een nanny maar is later toch weer verder gegaan, toen Nic oud genoeg was om naar school te gaan. Hierdoor zitten ze ruim in het geld en hebben ze ook het geld voor de twee huizen in Londen en Lavenham.
    Extra: Nics grootste hobby is tennis, dit doet ze al vanaf dat ze zeven jaar was. Ze houd van muziek, maar kan niet dansen. Ze bespeelt wel al jaren een instrument, de viool. Haar ouders vinden het belangrijk dat ze opgroeit met een sport en muziek, daarom hebben ze haar er altijd in gestimuleerd. Nu ze op de kostschool zit, verwaarloost ze het viool-spelen nogal, gewoonweg omdat ze er geen tijd en plek voor heeft. Ze is opgegroeit in twee plaatsen, doordeweeks in het drukke Londen en in de weekends in het plattelandsdorpje Lavenham. Haar kindertijd was rustig, ze is zonder enige problemen opgegroeid.
    Titel: I'm the real wild one.
    Naam school: Eh, naar de plek waar de school staat?
    Toekomstplannen: Hoewel ze nu nog niet zo serieus is, wilt ze graag een doktersopleiding of tenminste en verpleegkundige opleiding volgen om daarna te kunnen werken in derde wereldlanden. Daar wilt ze geweldige Britse man ontmoeten met dezelfde passie als haar, kinderen helpen. Zelf wilt ze nog geen kinderen, pas als ze de dertig gepasseerd is. Dan wilt ze een huis in de UK en eentje in Afrika, zodat ze in beide kan zijn als ze wilt.
    Waarschuwen: Ja, doe maar. :'D

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 13:02 ]


    Your make-up is terrible

    nee, de naam van de school. iedere school heeft een naam ^^

    sorry begreep het niet goed.
    haha

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 12:49 ]


    Miep