• Rider schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    (...)

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last#3563084
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133153
    Topic 4: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?a=quote&tid=133194&page=19&pid=3564802#reply
    Topic 6: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133275

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 12:33 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    rich

    ik zie amgel wegrennen maar ik verlies mijn prooi geen seconde uit het oog "ik ga"
    zeg ik en gooi mijn bijl naar angel toe, dankzij mijn ouders mist hij zijn prooi nooit


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Ik ren richting het meer en begin als een gek de flessen te vullen. Damon doet niks, dus daar maak ik mij niet zoveel zorgen over. Hij geniet waarschijnlijk van de show. Ik vraag mij af of hij al door heeft dat Rich nu ook bij ons pact hoort.


    Happy Birthday my Potter!

    Angel

    )Ik had geen toestemming gegeven om mij te verwonden)

    Er komt een bijl mijn kant op komen. Ontwijken is mijn vak. Dus ik ontwijk hem. Ik pak de bijl en gooi heb terug richting Rich. AAh, Waarom heb ik nooit geleerd om goed te richten met een bijl?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Ben je dan al gewond? Ik heb namelijk ook al een snee in mijn arm en je mag mij verwonden in mijn been. Anders is er toch niks aan?)


    Happy Birthday my Potter!

    rich

    ik merk dat damon niets doet dus smijt ik snel mijn gewone bijl naar hem toe
    "ik ga nog steeds de beroeps vermoorden,,
    schreeuw ik
    "ga jij terug dawn of help je me?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Alana

    Ik rende naar het meer toe en keek rond 'wat is er met je gebeurd?' vroeg ik toen ik zijn shirt onder het bloed zag.


    Nobody is perfect

    Dawn

    Ik kijk rond, en zie Dawn.
    'Ook hallo Dawn' grinnik ik, en kijk haar aan.
    Tja, heb geen zin om wat te doen.7
    Opeens komt een bijl recht langs mijn arm, en ik ontwijkte het.
    Het enige wat kapot was was mijn mouw, 'van de vorige dagen' beantwoord ik Alana's vraag.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 11:45 ]


    El Diablo.

    Vincent:

    Ik word wakker en staar een tijdje voor me uit. Ik zucht. Ik had best wel honger en dorst. Dan dringt het pas tot me door dat Dawn er niet is. ""Waar is Dawn?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    (laat die bijl gewoon raken je bent de enige die niet gewknd is)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Juie
    'ze zijn water halen' zeg ik als ik merk dat Vince wakker is geworden. 'heb je lekker geslapen?' Ik heb mijn hoofd ondertussen van zijn schouder afgehaald.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn

    Ik stop de flessen net terug in mijn tas, als Rich opeens Damon begint aan te vallen.
    'Wat doe je?!' schreeuw ik. Dan bedenk ik dat hij vandaag het kalmeeringsmiddel niet ingenomen heeft. 'Rich, kom mee, ik heb het water!' Ik weet bijna zeker dat het geen zin meer heeft.


    Happy Birthday my Potter!

    rich
    "kijk daar is je lieje, kus kus kus"
    zeg ik plagerig terwijl alana aankomt lopen


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Deejay schreef:
    (laat die bijl gewoon raken je bent de enige die niet gewknd is)
    (Ik ben gewond aan mijn been. Toen ik van een boom afklom viel ik.(


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [wie wilt Alana verwonden? ]

    Alana

    Ik keek naar de bijl en zag zijn arm 'dat verwonden we dalijk nog wel' zei ze en keek naar Rich.


    Nobody is perfect

    Dawn

    'Damon, kijk uit!' gil ik als de bijl op hem afvliegt. Ik wil weer naar Rich roepen dat hij moet stoppen, maar opeens voel ik een stekende pijn in mijn been. Een pijl van Angel steekt er recht in. 'Rich!' gil ik hulpeloos.


    Happy Birthday my Potter!