• Rider schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    (...)

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last#3563084
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133153
    Topic 4: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?a=quote&tid=133194&page=19&pid=3564802#reply
    Topic 6: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133275

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 12:33 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [is goeed.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn

    'Ja, ik zou bij de hoorn te veel gevaar lopen, dus had ik afgesproken dat mijn mentor mij gelijk een blaaspijp en pijlen zou sturen. Verder heb ik zalf gehad voor op mijn wond. Waarschijnlijk als beloning voor de moord op Adriana en voor het verwonden van Jillana.' Ik kijk Julie een beetje verbaasd aan. Waarom zou ze dit vragen? Heeft zij dan nog niks gehad?


    Happy Birthday my Potter!

    Julie
    Ze somde een hele lijst met spullen op, mijn mond viel nog net niet open van de prijs van de geschenken die zij kreeg.
    'die zijn duur' mompelde ik. Ik pakte een ander flesje en nam een paar slokken.
    'we moeten water zoeken' zeg ik. Voor ieder zijn nog maar een paar slokken over.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (aaw arme rich nu ligt hij alleen in de boom en iedereen is weg >,< )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [we zitten nog in de boom hoorr.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    rich
    ik schrok wakker, ik lag in een boom in mijn eentje
    pech ik ben toch altijd alleen geweest,
    snel pak ik mijn bijl en spring uit de boom
    "goeie morge"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [ ik ben er :) ]


    Nobody is perfect

    (oow xd, vergeet dat boomspring gebeuren xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Ik voelde mij een beetje schuldig. Julie had dus echt nog niks gekregen. Ze was natuurlijk geen potentiele winnaar. Ze was totaal niet dodelijk en had ook geen hoog cijfer gescoord. Haar sponsoren zou voor Capitool inwoners een geldverspilling zijn. Maar ze is een overlever. Ze zouden nu toch wel wat meer in haar zien? Misschien kreeg ze binnenkort nog wel wat.
    'Ze zien nu vast in dat je helemaal zo slecht niet bent in dit spel.' Ik kijk naar het schaarse water. 'En we hebben inderdaad water nodig. Zouden we veilig naar het meer kunnen?'
    Dan schrikt Rich opeens wakker. 'Ook een goede morgen,' mompel ik en ik kijk weer naar Julie, benieuwd naar wat zij denkt over het meer.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 10:56 ]


    Happy Birthday my Potter!

    rich

    ik word wakker van geklets ik vraag me af waar ze het over hebben
    "waar hebben jullie het over?'
    vraag ik se schrikken van mijn stem


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Julie
    'goede morgen' zei ik tegen Rich die wakker werd.
    'vast wel, jullie twee zijn goede vechters' met jullie twee bedolde ik Dawn en Rich. 'wat doen we met Vince?'
    Ik keek even opzij, hij lag nog steeds te slapen. Wat eigenlijk ook logisch is aangezien hij maar een paar uurtjes geslapen heeft sinds hij in de arena is.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn

    'Als wij water gaan halen, waak jij over Vincent. Als er iemand aan komt, kan je hem wakker maken. Hij is best goed met die boog.' Ik maak mijzelf los en maak aanstalten om te gaan. 'Kom je mee? Ik kijk straks wel opnieuw naar die wonden van je.'


    Happy Birthday my Potter!

    rich

    " is goed we gaan naar het meer,,
    ik maak me los pak mijn bij en die hem in mijn zak
    "ik ga al vast,, roep ik als de meisjes nkg in d e boom zitten
    1 vraag brand in mijn hoofd
    wrm heeft sen adriana vermoordt terwijl ik een griotere bedrijging voor zenwas


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    'Tot zo,' zeg ik tegen Julie. Dan spring ik ook uit de boom en ren naar Rich, die al weer een stuk is doorgelopen. Ik zie dat hij ergens mee zit. Dus ik vraag hem wat er is.


    Happy Birthday my Potter!

    rich

    Dawn komt al maar ik heb het niet eens door
    ik schrik op van haar vraag
    " ow, niets hr mr wrm heb je adriana vermoord?"
    zeg ik met een doordringende blik


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.