• Ja, echt waar. Daarnet wilden we thuis een meloen gaan eten, maar dat ding was nog niet helemaal rijp. Ik vond het best lekker, maar mijn stiefvader niet. Zegt 'ie ineens: ''Zou het helpen als je de meloen in de magnetron doet?'' Dus ik zat daar zo van; FACEPALM, dat gaat niet werken, dat is het meest domme wat ik ooit gehoord heb, maar ja, hij wilde het gewoon uitproberen. Er waren nog meer mensen bij en iedereen zei dat het niet zou werken, maar hij wilde het toch echt proberen en dus deed hij een stuk van die meloen één minuut in de magnetron, en toen het klaar was - was hij er nog steeds van overtuigd dat het echt lekkerder zou zijn nu. Het zag er... Vrij bijzonder uit, dus ik had niet heel erg de behoefte om het te proeven, maar alle anderen wel. Resultaat: Het was niet lekker en een meloen wordt dus niet rijp als je het in een magnetron doet. -.- Nu weten jullie meteen hoe... Bijzonder mijn familie is, haha. :')

The universal language of art.

Ach nou, wij hebben wel een keer een vriendin van me wijsgemaakt dat het vliegtuig is uitgevonden door John Airplane. En ze geloofde het ook echt een half uur tot ze ging googlen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Dat zelfde wilde ik eigenlijk proberen met een avocado. Mensen zeggen dat ie ontploft... Maar bij nader inzien... :')

"Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

[ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 23:15 ]

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Cosette schreef:
    Ach nou, wij hebben wel een keer een vriendin van me wijsgemaakt dat het vliegtuig is uitgevonden door John Airplane. En ze geloofde het ook echt een half uur tot ze ging googlen.

O, zo ken ik ook nog eentje:
    Mijn broer had ooit eens wijsgemaakt dat als je je Master (Universitaire Opleiding in NL) voor Sterrekunde zou halen dat je dan de titel Master of the Universe zou krijgen.
    (Ik weet niet hoe dat in België zit, maar vroeger heetten die titels Doctor of Doctorandus of hoe je het ook schrijft.)

Deep inside, I've never felt alive

Wij hebben ook gewoon masters...

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

MEGADUDE schreef:
    Whoah, dat had ik ook een keer. We hadden thuis van dat schepijs, alleen dat was zo hard dat je er iemand mee kon doodgooien. (cat) Dus ik zei zo, totaal niet serieus, 'misschien moet je het in de magnetron doen!' Kijken ze me aan alsof ik einstein ben en zojuist de meest geweldigste uitvinding heb gedaan. o_O Het werkte wel.

Haha, dat doen wij altijd met ben&jerry's. Dat is altijd heel hard en we halen het nooit op tijd uit de vriezer, dus dan zetten we het in de magnetron, haha. Maar meloen... Dat is echt een facepalm, haha!

To live would be an awfully big adventure

Is hij niet uit elkaar gebarsten ofzo?
    Nouja, zo'n meloen bevat wel veel water, dus ik zou dat eerder denken.
    Hmm. Warme meloen, lekker D:

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Hoppus schreef:
    Ahaha omg :'D. Dat is zo vaag dat het gewoon geniaal is :Y)

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Hoewel... Ergens niet zo gek bedacht xD

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Cosette schreef:

Ik ken iemand die denkt dat een combi (wasmachine en droger ineen) een merk is. Diezelfde persoon was ook bang dat de krokodillen in de dierentuin uit hun hokken konden springen, als ze niet vast werden gemaakt met een touw, dat aan de onderkant van de buik zat bevestigd. No, I'm not fucking kidding.

Til hug og blod.

Hoppus schreef:

You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

Mercurial schreef:
    Hahaha, toch mooi dat je vader er zoveel vertrouwen in had. :Y)

-

Turmoil schreef:
    (...)

Ik ken iemand die denkt dat een combi (wasmachine en droger ineen) een merk is. Diezelfde persoon was ook bang dat de krokodillen in de dierentuin uit hun hokken konden springen, als ze niet vast werden gemaakt met een touw, dat aan de onderkant van de buik zat bevestigd. No, I'm not fucking kidding.

Hahah, oh mercy :').
    We are surrounded by idiots.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Hoppus schreef:

Tell me about it, stud.

Ik zou het rofl'en als ik dit zou meemaken. 8D

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife