• Ik ben bezig met het uitschrijven van een verhaal dat gaat over superhelden, omdat ik helemaal weg ben van The Avengers. Ik ga hem sowieso schrijven, maar ik vroeg me af of iemand die leuk zou vinden om te lezen, want anders zet ik hem niet online en schrijf hem gewoon in word. (: Snapt u?



    ''The explorers is een team bestaande uit vijf. Ze probeerden de straten van de stad schoon te houden en het compleet misdaad-vrij te maken. Hoewel ze geen slechte bedoelingen hadden voor iemand, waren ze niet erg geliefd. Ze werden gezien als gevaarlijk en gewelddadig. De burgemeester deelde mee dat als hij nog één keer iets van hen zou vernemen, ze gearresteerd zouden worden en voor eeuwig de cel in werden gezet. Natuurlijk waren The Explorers hier verontwaardigd over, maar alle vijf spraken ze af dat ze even niets van zichzelf lieten horen. Zolang er geen gevaarlijke activiteiten dreigden te gebeuren, lieten ze zichzelf op de achtergrond. Toch was er één van hen, Chameleon Shadow, die er op middernacht op uit ging om een moord te voorkomen, die al jaren geleden was gepland. Dat was het laatste wat de overige weer Explorers nog van hem hoorden. Er wordt hen verteld dat [naam] is neergeschoten en dus is overleden, maar The Explorers weten dat dit een leugen is. Met het harnas dat Chameleon droeg, kan hij met geen mogelijkheid zijn neergeschoten. Maar waar Chameleon dan is, dat weten ze tot op de dag van vandaag nog steeds niet.''

    Het is 2012 en de misdaad is weer vol op gang in New York. Sinds The Explorers is er nooit iets écht gedaan aan de misdaad, op enkele slappe pogingen van na-apers en de politie na. De drieëntwintig jarige student aan de Universiteit i]naam[/i wordt op een dag als hij in zijn eentje een proefje aan het doen is, benadert door Yvo. Deze man, van ongeveer zestig, vertelt hem het verhaal over The Explorers. [naam] weet niet wat hij ermee moet doen en reageert ongeïnteresseerd, maar wanneer Yvo vertelt dat hij al die tijd één van The Explorers is geweest, begint [naam] te luisteren. Het gaat Yvo er niet om om The Explorers weer bij elkaar te brengen en dus de vijfde persoon weer te vinden. Hij heeft mensen nodig, mensen als [naam], om de wereld te redden van de oorlog die eraan begint te komen. Yvo weet van de dingen die [naam] heeft gecreeërd, zonder dat iemand hier ooit van wist, zonder dat hij er toestemming voor had. Na lang twijfelen gaat [naam] toch mee en wordt hij gebracht naar een geheime basis. Hij blijkt niet de enige te zijn die is benadert door Yvo.



    # Trailer

    Dit is wat ik tot nu toe heb en ik heb dan al wat karakters uitgewerkt. _O_

    Dus, wat zeg jij ervan?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zeg doeen en op Q zetten, want ik zou het sowieso lezen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    lijkt me leuk! (nerd)

    Klinkt leuk! Er zijn niet veel superhelden story's hier, maar ik vind ze altijd interessant(:


    Food.

    Lijkt me echt superleuk en wat je tot nu toe hebt, is echt goed.
    Waarschuw je me als je begint? (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Yep i'm in, kun je ff een berichtje sturen als je begint?


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Dit klink zo cool. Ik ben ook een fangirl als het om superhelden gaat, ik zou dit zo lezen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mij mag je altijd waarschuwen, want je schrijft top. En dit klinkt overigens echt super!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Wow thanksya'll. (:
    Superhelden ftw. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking