• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:

    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v

    District 8:
    m
    v

    District 9:
    lars
    Dawnelle-Rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack
    Adriana-xxshyxx
    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last#3563084
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133153

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:42 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (In vlammen hadden de rebellen de hovercrafts in hun macht. Wij kunnen in een hovercraft komen, door te doen alsof we dood zijn. We kunnen de hovercraft overnemen met de wapens die we bij ons hebben. Dit kan, want je kan je hartslag met sommige kruiden tijdelijk zo laag krijgen, dat dit niet meer te meten is. Dit is ongevaarlijk)


    Happy Birthday my Potter!

    [ ik ben eens met de pact]

    Alana

    Ik glimlachte naar hem en huiverde toen ik zijn lippen in mijn nek voelde. 'hmm' zei ik en legde mijn handen in zijn nek. Ik drukte een kus op zijn wang.


    Nobody is perfect

    Rich

    Terwijl ik bezig ben met mijn bijl, hoor ik iemand achter me,
    Ik draai me om maar zie niemand, ik weet dat het Dawn is en ik weet dat ik haar kan raken met mijn bijl, maar ze wil praten eerst denk ik na,
    "is goed,, zeg ik met een boze stem


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (okeej is goed, vertel maar aan Rich xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Rider schreef:
    (In vlammen hadden de rebellen de hovercrafts in hun macht. Wij kunnen in een hovercraft komen, door te doen alsof we dood zijn. We kunnen de hovercraft overnemen met de wapens die we bij ons hebben. Dit kan, want je kan je hartslag met sommige kruiden tijdelijk zo laag krijgen, dat dit niet meer te meten is. Dit is ongevaarlijk)
    (Had ik zelf niet kunnen beddenken, Maar is dat niet heel toevallig?)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 22:17 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Julie
    Ze had gelijk, ik moest me niet aanstellen. Ik ging op zoek naar bessen met mijn nachtbril op. Het werkte afleidend, wat ik nu echt nodig had. Door al dit gedoe had ik nieteens de kans gehad om mijn aardbeien te laten zien. In de verte zag ik al een struik met muntblaadjes staan. Snel ren ik erheen en begin weer zoveel mogelijk eraf te plukken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (wie wil me bij de hoorn meeten?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Vincent:

    Langzaam begin ik een derde huisje te bouwen. Door de huisje van steen verspreid het vuur niet, maar gaan de dieren wel weg. Ik schrik als ik me bedenk dat mijn boog nog bij de meisjes ligt. Ach, met boog ging ik hier ook niet uitkomen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damon

    Ik grinnik, 'we kunnen ook nu weggaan' mompel ik.
    'Want ik kwam erachter dat ik deze in mijn tas had' lach ik, en zwaai met een nachtbril wat wel te zien is door het maanlicht.


    El Diablo.

    Dawn

    'Iets minder boos, mag ook wel hoor,' zeg ik plagerig. 'Maar goed, ik heb een idee. Ik kan het je nu niet uitleggen, al weet ik wel zeker dat iedereen die ooit in deze arena is geweest mijn plan zou begrijpen. Overal die luistervinken, het zou gevaarlijk zijn.' Ik hoop maar dat hij mij begrijpt, waarom ik niet kan praten. 'Maar ik heb wel soep en dat bied ik je aan. Je moet me echter wel vertrouwen en zeg nou zelf, ik had je ook in een keer neer kunnen schieten, maar dat heb ik niet gedaan.'


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    Jezus wat heeft dat kind een eigendunk, ik had je wel even kunnen neersteken
    Ik haar ook wel 400 keer ik ben zo vaak bij hun kamp geweest.
    "Okeej, iets minder eigendunk mag wel hoor, ik had jou ook wel kunnen neersteken,, ik lach sardistisch en kijk haar aan "maar goed,, ik pak de soep af en eet expres heel ranzig "lekker zeg,, zeg ik met volle mond in haar gezicht.
    als ik mijn mond leeg heb vraag ik aan haar
    "hoe was het bij jouw thuis eigenlijk?,,


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Vincent:

    Na het vierde huisje vind ik het genoeg. Eten zullen de beroeps nu niet meer zo snel vinden. Ik ga op zoek naar muntstruiken, wnat daar kan ik mijn boog vinden. Ik fluit wat en loop verdrietig rond. Ik kan echt niet tegen alleen zijn.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alana

    'geweldig!' zei ik en begon meteen de spullen in te pakken. 'laten we gaan jagen' zei ik en pakte mijn boog. Ik deed de koker op mijn rug en zocht de hand van DAmon 'wil je me de grot uit helpen?' vroeg ik toen ik niet zoveel zag.


    Nobody is perfect

    Dawn

    'Jij bent wel aardig zeg,' grijns ik. Waarom mag ik hem? Werd ik dan echt zo gek van die zachtaardige types?
    'Maar Julie wacht op mij, dus zou je mee willen komen naar ons kamp?' Ik kijk even minachtend naar zijn vreselijk rokende vuur. 'Het is hier sowieso niet echt veilig.'


    Happy Birthday my Potter!

    Julie
    Ik blijf bij het struikje staan en stop een blaadje in mijn mond. Ik heb er toch genoeg geplukt, dit zal genoeg zijn om een paar blaadjes per dag te eten voor de rest van mijn leven. Zacht begon ik het lied te neurien dat Vincent had opgeschreven.

    [@xxshyxx vind anders het struikje waar Julie zit?]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 22:30 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”