• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:

    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v

    District 8:
    m
    v

    District 9:
    lars
    Dawnelle-Rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack
    Adriana-xxshyxx
    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last#3563084
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133153

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:42 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Dawn

    Als Julie begint te huilen, weet ik mij weer bij elkaar te rapen. Ik sta boos op en veeg mijn tranen weg.
    'Zie ons nou, janken om een man.' Ik ga verder met de vogels en zoek een manier om toch een vuur te kunnen maken. Het houd is nat, maar ik bedenk mij dat het kort regende. Misschien kunnen we nog droog hout in de bomen vinden. Ik begin met een mes de boom uit te hakken en na een paar centimeter voel ik droge schors.
    'Kijk, het is niet allemaal nat,' zeg ik zo vrolijk mogelijk. Ik hoop dat Vince een goed plan heeft.


    Happy Birthday my Potter!

    (ja natuurlijk wel eerst doorspelen en dan dat iedereen langzaam denkt van misschien moeten we wel een pact met zijn allen sluiten of zo en Rich komt uit district 3 dus ik denk dat hij wel iets op het krachtveld weet,,
    als we dat plan dan gaan doen....)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    { wat heb ik toch goede ideën (A) }

    Alana

    Ik rilde even van de kou en trok de slaapzak verder over me heen. 'wat is het donker' zei ik en keek naar Damon 'ik kan haast niks zien' zei ik zachtjes.


    Nobody is perfect

    (Ik ben wel heel zielig,,
    Wil iemand weer een meeting met Rich zonder doden, maar gewoon een gesprek of zo...
    ik weet het ik ben zielig xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Ik ben voor en de beroeps zijn nu niet zo heel sterk meer. Mijn Rich zijn bijl, het plan van Vince, Julie haar aardige overtuigingskracht en mijn gif, kunnen we ze makkelijk in het nou drijven. Dawn weet van Jillana hoe het is en anders kunnen Damon en Alana nooit samenzijn. We spelen nog even verder en dan gaat Dawn Rich zoeken.)


    Happy Birthday my Potter!

    (Rich, maak eens veel geluid dicht bij ons? Dan kan Dawn je besluipen. Ze heeft soep)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 22:07 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Deejay schreef:
    (ja natuurlijk wel eerst doorspelen en dan dat iedereen langzaam denkt van misschien moeten we wel een pact met zijn allen sluiten of zo en Rich komt uit district 3 dus ik denk dat hij wel iets op het krachtveld weet,,
    als we dat plan dan gaan doen....)
    (Ik denk van wel.....) (Ik denk dat we nog een toppic kunnen misbruiken en daarna het pact met zijn alle sluiten)

    (vallen er nog doden tussendoor)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Iedereen die het niet eens is met een pact gaat dood, zo simpel is het :P )


    Happy Birthday my Potter!

    Damon

    Ik sloeg mijn armen om haar heen, en keek haar aan.
    'Scared?' grijns ik, en geef een plagend kusje in haar nek.


    El Diablo.

    Julie
    Ik negeer alle grapjes die Dawn maakt. Het maakt me eerder bozer.
    'doe niet zo facking vrolijk!' schreeuw ik naar naar. 'sorry, ik bedoelde het niet zo' mompel ik er snel achteraan.
    Nog nooit heb ik boos op iemand gereageert, ik schrik van mijn eigen reactie.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (okeej)

    Rich

    Nog steeds liet ik het vuur aanstaan, het rook lekker,
    Het natte gras brandde toch nog goed.
    Ik keek naar de boom waar ik tegen zat, verder was er nergens een boom te bekennen en ik had wel mijn bijl.
    Ik ging hem weer eens uitproberen, ik gooide hem hard tegen de boom en drukte op een knopje en de bijl ging weer terug in mijn hand,
    Dit had ik toch egt ff gemist en ik schreeuwde van plezier,,
    maar weer te hard

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 22:09 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (ik heb mijn reactie aangepast nu schreeuwt hij hard xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Vincent:

    Ik had wel degelijk een goed plan. Mijn oma zei altijd dat dieren niet in de buurt leefde van vuur bronnen. Ik zou best een paar hutjes van steen kunnen maken met vuur. De beroeps moeten verder van het meer voor eten, en daar heb je je plan. Ik kon bij het meer, en de beroeps moesten ver het bos in. Ik wou het liefste nu al terug, maar ik kon niet. Dawn en Julie aren slim genoeg om te bedenken waarom ik die tekst op had geschreven. Dawn was mijn kleine zusje geworden en dan had je nog Julie…. Ik schudde mijn hoofd. Niet aan denken Vin. Ik was nog niet zo heel ver. Want ik hoorde nog gehuil. Ik stapte op een tak, wat vreselijk kraakte.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rider schreef:
    (Iedereen die het niet eens is met een pact gaat dood, zo simpel is het :P )
    (HaHa er gaat 1 iemand minder dood want ik ben het ermee eens(nerd))


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dawn

    Vlak bij zag ik een vuur. Heel erg rokend en alles. Die moest wel heel veel eigendunk hebben.
    'Julie, raap jezelf bij elkaar en ga verder met de soep. Ik ben zo terug.' Ik klim weer in de bomen en sluip naar de rook. De takken onder mijn voeten kraken niet eens, zo stil ben ik. Als ik Rich gewond met een speciale bijl zie liggen, krijg ik een idee. We moeten uit de arena kunnen ontsnappen.
    'O, Rich, jij ziet mij niet maar ik jou wel. Zou ik even met je kunnen praten. Ik houd je wel onder schot, dat vind je toch niet erg?' Mijn stem klinkt plagend en ik zie Rich opschrikken. Verward kijkt hij om zich heen. Spotgaaien nemen mijn stem over en mijn klanken klinken van alle kanten.

    (Dawn, ik dus, heeft serieus een heel goed plan)


    Happy Birthday my Potter!