• Ik ging gisteren met onze boot weg naar de Bisbosch/aakvlaai en een vriendin ging met me mee. Dus wij gingen in ons kleine bootje varen samen met mijn neefje.
    Dus wij gingen een beetje rondjes varen komen wij een andere bootje tegen met twee jongens van ongeveer mijn leeftijd er in. Die begonnen als een stel maloten te zwaaien en mijn vriendin en ik dachten eerst zo van: 'Dus...' Maar we kwamen ze steeds vaker tegen en toen gingen we elkaar een beetje vervelen met elkaar golven en elkaar water te laten scheppen. Alleen ik had hun blijkbaar helemaal nat gemaakt ofzo met mijn oh zo geweldige vaarkunsten -kuch-kuch-.
    Toen raakte aan de praat en het was echt gezellig. Dus uiteindelijk nodigen zij ons uit om even bij hun boot daar zo op het eiland te gaan zitten dus wij mee. Ze bleken op mijn oude school te zitten. Alleen het werd later dan we hadden gepland dus ik via de telefoon van mijn vriendin naar mijn ma gesmst dat we bij iemand aan het praten waren.
    Maar we waren daar gebleven tot half 1 en toen gingen we weg want het was nogal koud en we moesten nog best wel een stuk terug varen. Komen wij terug bij mijn boot. Komt mijn tante helemaal boot naar buiten en die begint als een gek tegen ons te schreeuwen want ze wisten niet waar we waren en we hadden wel even door kunnen geven dat we weg bleven. Ik zat daar echt zo van: 'Ik heb toch laten weten dat we ergens aan het praten waren.'
    Dus die vriendin en ik naar binnen bij onze boot. Was mijn pa nergens te bekennen alleen mijn ma. Dus ik helemaal sorry zeggen en zo.
    Zit mijn ma: 'Maar jullie hadden toch gesmst?' Dus ik uitgelegd dat mijn tante helemaal boos was.
    Wat bleek, mijn pa had van mijn ma even naar die vriendin moeten bellen waar we nu precies zaten. Mijn telefoon is half dood. Alleen dat heeft hij dus niet gedaan. Dus er was helemaal ophef over niks. En nu is mijn tante dus boos op mijn neefje en mij terwijl we eigenlijk niks verkeerds hebben gedaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    THIHI ouders hè?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Buh, that sucks.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sherlockshit schreef:
    THIHI ouders hè?


    Haha. Ja.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)

    Haha. Ja.


    Know the feeling (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ouders.. Haha. :')


    The universal language of art.

    Dat klinkt ingewikkeld.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    tja, van familie moet je het hebben.
    niet leuk, inderdaad


    -