• Ik heb me net aangemeld op schrijvenonline.org omdat ik eens iets nieuws wilde naast Q. Stukje tekst van mezelf gepost dat 'De wetten' heet. Nou, ik krijg alleen maar rare reacties, net zelfs 'Ik denk dat Connie Palmen je titel niet op prijs stelt.' Alsof ik mijn verhaal naar haar boek genoemd heb ofzo, ik heb het niet eens gelezen :\ Bij deze, ik ben terug op Q, want het bevalt me niet daar. Om dit topic nuttig te houden: nog meer mensen die daar aangemeld zijn?(krul)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 22:01 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nope... Ik post mijn verhalen allleen op Q en fanfiction.net


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Die site ken ik, daar staan goede schrijfopdrachten op. (:

    Cardew schreef:
    Die site ken ik, daar staan goede schrijfopdrachten op. (:


    Dat wel ja. Maar die mensen zijn stom. ):


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hahaaaa. Quizlet is gewoon top!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat had ik ook met zo'n andere site, had ik een verhaal gepost (een super slechte en dom onderwerp maar dat terzijde) en toen zei iemand dat de titel al van een film was en dat ik dat niet mocht gebruiken.
    Alsof ik hem ging uitbrengen ofzo :/


    As travars

    Escritura schreef:
    Nope... Ik post mijn verhalen allleen op Q en fanfiction.net

    Hey daar heb ik me zojuist voor aangemeld _O_.
    Ik wilde eens wat Engelse shit posten en ik denk dat FF.net daar een goeie site voor is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Totoro schreef:
    Dat had ik ook met zo'n andere site, had ik een verhaal gepost (een super slechte en dom onderwerp maar dat terzijde) en toen zei iemand dat de titel al van een film was en dat ik dat niet mocht gebruiken.
    Alsof ik hem ging uitbrengen ofzo :/

    Bovendien zijn er wel meer boeken die hetzelfde heten.


    I am an idiot, I move.

    Aurelia schreef:
    (...)
    Hey daar heb ik me zojuist voor aangemeld _O_.
    Ik wilde eens wat Engelse shit posten en ik denk dat FF.net daar een goeie site voor is.


    Is ook een zeer goede site voor Engelse fanfiction. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tsja ik heb effe dat forum daar gelezen en dat zijn wel straight A writers, dus mensen die zeg maar naar perfectie streven. En als gevolg ook vaker geneigd zijn andere users af te kraken, zoals ik al her en der heb gelezen.
    De 'yo check me use fancy words' gasten. Ik vind het prima om taal creatief te gebruiken - that's all about being a writer in the first place - maar het soort mensen dat dan anderen naar beneden halen omdat ze zogezegd daardoor minder zijn dan zij vind ik dan kinderachtig en kortzichtig.


    No growth of the heart is ever a waste

    de url van je verhaal??


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik zit daar al een tijd, vergeet niet dat de mensen daar een stukje (lees: stuk) ouder zijn dan hier, en dat een groot aantal wel al daadwerkelijk een boek heeft uitgegeven, dus daar zul je inderdaad compleet andere reacties krijgen dan hier. Hier worden tenslotte toch al veel titels van films of muziek gebruikt, daar is het echt gebaseerd op het schrijven en uitgeven van een boek (:

    Flemish schreef:
    Hahaaaa. Quizlet is gewoon top!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.