• ik word hier echt een beetje gek ofz. ik heb echt alles al geprobeerd; internet afsluiten, keihard de muziek opzetten. maar nee ze houden hun hoofd niet. Oke, wat is er? Nou ik hoorde opeens een soort monster geluiden. Daarna hoorde ik twee (of drie) engelse jongens praten, die aan het gamen zijn. En ze zitten echt overal over te praten. Aan de ene kant super grappig en aan de andere kant SUPER ENG. En ik heb zojuist ontdekt dat er eentje Roy heet. maar oke. Ik had gewoon ff zin om dit te vertellen, aangezien ik een beetje geïrriteerd ben geworden door hun gelul. -.-"

[ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 20:35 ]

Swag,♥ Van Inge(L)

Wat?

zet je pc gewoon uit en aan ? :d het zal wel stoppen. maar gek. mss heb je ergens een venster open zonder dat je het beseft.

Doe je laptop even uit en daarna weer aan. :')

"Well, well. Look who we've got here!"

Je hebt waarschijnlijk ergens een venster of media player open staan of zo.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Praat terug. :')

Cool, neat, swell -Cry

@Ocresta al geprobeerd, maar ze lullen gewoon verder. Een keek schreeuwde ik AAAH en toen deed eentje dat ook. Dus ik heb eigenlijk geen flauw idee of ze me wel horen (;

Swag,♥ Van Inge(L)

Huh, vet raar. Als het echt vervelend wordt zou ik gewoon even je pc opnieuw opstarten.

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Ik had dat ook eens maar dan met Windows Media Player, ik had hem uitgezet maar de muziek bleef gewoon doorspelen. Via Taakbeheer -> processen heb ik het toen afgesloten.

Your make-up is terrible

Hahaha, dat is best wel eng.
    Probeer je pc even opnieuw af te sluiten? Of vraag of je mee mag gamen.

Pshht, I'm an angel undercover.

Dat had ik steeds met een Duitse radiozender eerst. :'D
    Zit er ergens iets opgeslagen in je computer, wat niet uitgaat of in vlagen dat oppakt. No idea how I fixed it back then, sorry.

Til hug og blod.

Wie weet is het niet je computer...maar je hoofd dat een spelletje met je speelt *O*

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.