• Dit is dus een foto van mijn vriendengroep, getrokken in de zoo. Echt fantastiszche dag toen _O_



    Groter

    Ik ben diegen met het eat me t-shirt met het zwarte haar (:
    We zitten allemaal in heet 6de leerjaar (groep 8) (:

    Hoe ziet jullie vriendengroep eruit?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 11:53 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.


    Dit was vorig jaar. Ik ben de derde van boven en Yayde is het meisje met het bruine haar die naast het meisje met het hoedje staat.


    If you don't live for something, you'll die for nothing ~.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is echt awesome. :'D Wij als zielige B3 en A3 hadden nooit sponsors lol. Ach, het team was wél leuk en dat was wel een deel van mijn vriendengroep, voor ontopic haha.


    Hahaha wij waren ook maar B2 hoor. Het stelde niet heel veel voor alleen het team was altijd al supergezellig. De meeste meiden ken ik al sinds mijn zevende dus we zaten vaak bij elkaar in het team.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    PAPAROACH schreef:
    Mijn vriendengroep is echt gek.. op een geweldige manier dan. lol. Maar 'k denk niet dat ze blij zullen zijn als ik een foto van ze op internet plaats. :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb eigenlijk ook een beetje een gesplitste vriendengroep, bij de één zitten dus mensen die juist weer mensen van de anderen nou niet echt mogen...
    En de andere is eigenlijk ook vaak weer opgedeeld in twee delen, maar die komen wel vaker bij elkaar... (ik weet het, het kan nogal verwarrend klinken soms...)
    Maar één ding hebben de meesten wel gemeen... we zijn vaak allemaal prettig gestoord :] (op een hele goede manier)
    De laatste groepsfoto's die er van één van deze clubjes is gemaakt is op de EFF en op Bevrijdingsfestival... jammer genoeg staat niet iedereen daarop...
    EFF :*klik*
    Ik ben die met het zwaard om der middel (A)
    BFO2012 :*klik*
    Helemaal rechts ^^
    Zo kom ik er dus ook achter dat ik bijna geen foto's heb van één bepaald groepje XD
    Verder zijn er nog wel meer foto's, maar die is toch al wel oud... en de rest bespaar ik jullie maar ;]

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 17:32 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik heb eigenlijk ook een beetje een gesplitste vriendengroep, bij de één zitten dus mensen die juist weer mensen van de anderen nou niet echt mogen...
    En de andere is eigenlijk ook vaak weer opgedeeld in twee delen, maar die komen wel vaker bij elkaar... (ik weet het, het kan nogal verwarrend klinken soms...)
    Maar één ding hebben de meesten wel gemeen... we zijn vaak allemaal prettig gestoord :] (op een hele goede manier)
    De laatste groepsfoto's die er van één van deze clubjes is gemaakt is op de EFF en op Bevrijdingsfestival... jammer genoeg staat niet iedereen daarop...
    EFF :*klik*
    Ik ben die met het zwaard om der middel (A)
    BFO2012 :*klik*
    Helemaal rechts ^^
    Zo kom ik er dus ook achter dat ik bijna geen foto's heb van één bepaald groepje XD
    Verder zijn er nog wel meer foto's, maar die is toch al wel oud... en de rest bespaar ik jullie maar ;]


    Van die eerste foto; het meisje in het oranje; hoe heet zij? Ik ken haar volgens mij (een beetje).

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 17:33 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Natsu schreef:


    Dit was vorig jaar. Ik ben de derde van boven en Yayde is het meisje met het bruine haar die naast het meisje met het hoedje staat.


    HEUUUH THAT'S ME! =DDDDD


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb niet echt een vriendengroep. Sinds ik bevriend ben met mensen die niet op mijn school zitten.. hihi.




    En nee, ik trek geen gekke bekken (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Tchaikowski schreef:
    (...)

    Van die eerste foto; het meisje in het oranje; hoe heet zij? Ik ken haar volgens mij (een beetje).


    Ze heet Marieke :]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ze heet Marieke :]

    You must be kidding me!
    Lol, ik ken haar nog van de HP-hyves ;]
    Heb jij daar ooit op gezeten?


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    You must be kidding me!
    Lol, ik ken haar nog van de HP-hyves ;]
    Heb jij daar ooit op gezeten?

    Volgens mij wel even, maar veel deed ik er niet echt op :$
    Maar ik ken haar van de middelbare school, sinds dien zijn we nog steeds vriendinnen :]


    Credendo Vides

    Ik heb zo snel ff geen foto :P
    Maar mijn vriendengroep is niet groot, maar wel de liefste mensen zitten er wel in! (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Leuke foto !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    DreamerN schreef:
    (...)
    Volgens mij wel even, maar veel deed ik er niet echt op :$
    Maar ik ken haar van de middelbare school, sinds dien zijn we nog steeds vriendinnen :]

    Haha, ik heb hyves nu alweer helemaal verwaarloosd en ik zit er ook nooit meer op, vanwege Q ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ah, kleine kindjes :'D Schattig.
    Ik heb geen foto's van mijn "vriendengroep"