• Dit is dus een foto van mijn vriendengroep, getrokken in de zoo. Echt fantastiszche dag toen _O_



    Groter

    Ik ben diegen met het eat me t-shirt met het zwarte haar (:
    We zitten allemaal in heet 6de leerjaar (groep 8) (:

    Hoe ziet jullie vriendengroep eruit?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 11:53 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.



    Dit was mijn handbalteam. Ik ben inmiddels gestopt maar met 4 meiden ben ik nog heel close. Van school heb ik geen foto.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 12:25 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."


    (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ouder, krankzinniger, die shit :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn vriendengroep is echt gek.. op een geweldige manier dan. lol. Maar 'k denk niet dat ze blij zullen zijn als ik een foto van ze op internet plaats. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Woah. Jullie zijn klein.
    Ik heb niet echt een vriendengroep, ik ken de halve school en ga gewoon random bij iemand staan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Lol, een stuk ouder en ontzettend gestoord in ieder geval. :'D

    Lynnx schreef:



    ik ben de derde vanachter
    en Flemish is links vanvoor

    Ja, dit is dus mijn vriendengroep.
    maar ik heb eigenlijk meerdere vriendengroepen. ik hang eigenlijk het meest rond met twee andere meisjes. daar heb ik wel geen foto van. Het ene meisje is Sherwholock
    Bo (everx, lynnx) is dus de tweede van rechts

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 12:47 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb geen 'vriendengroep' :')


    -

    Mebarak schreef:



    Dit was mijn handbalteam. Ik ben inmiddels gestopt maar met 4 meiden ben ik


    Die blauwe vesten ken ik ergens van, waar speelde je?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Die blauwe vesten ken ik ergens van, waar speelde je?


    Ik speelde bij Gemini Zoetermeer in het paars. De vesten komen van Hummel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb niet echt een ''vriendengroep'' in de klas of zo, meer een verzamelde groep vrienden her en der. Er zitten leuke mensen in de klas, maar ik ga met iedereen wil om zeg maar. En als ik al een foto zou hebben, zou ik die niet zonder hun toestemming online plaatsen. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    Ik heb niet echt een ''vriendengroep'' in de klas of zo, meer een verzamelde groep vrienden her en der. Er zitten leuke mensen in de klas, maar ik ga met iedereen wil om zeg maar. En als ik al een foto zou hebben, zou ik die niet zonder hun toestemming online plaatsen. (:


    Full of envy behind that anonymous mask

    Mebarak schreef:
    (...)

    Ik speelde bij Gemini Zoetermeer in het paars. De vesten komen van Hummel.


    Hahaha okay, naar Zoetermeer hoefde ik nooit. Maar daar ken ik die vesten dus van, dat zwarte broekje dat je ziet heb ik zelf ook nog ghehe. ;'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahaha okay, naar Zoetermeer hoefde ik nooit. Maar daar ken ik die vesten dus van, dat zwarte broekje dat je ziet heb ik zelf ook nog ghehe. ;'D

    Tja, Hummel als sponser werkt wel :') hahaha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)
    Tja, Hummel als sponser werkt wel :') hahaha


    Dat is echt awesome. :'D Wij als zielige B3 en A3 hadden nooit sponsors lol. Ach, het team was wél leuk en dat was wel een deel van mijn vriendengroep, voor ontopic haha.


    Your make-up is terrible