• Dit is dus een foto van mijn vriendengroep, getrokken in de zoo. Echt fantastiszche dag toen _O_



    Groter

    Ik ben diegen met het eat me t-shirt met het zwarte haar (:
    We zitten allemaal in heet 6de leerjaar (groep 8) (:

    Hoe ziet jullie vriendengroep eruit?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 11:53 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    ga naar mijn foto's en dan die met z'n allen:Y)


    Miep

    Uh. Een stuk ouder dan de jouwe haha :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wow you're all tiny. And that's coming from a little person.

    Ik heb geen vriendengroep. :Y) I have one best friend and that's about it.
    Hoewel mijn verloofde me over een maand in haar vriendengroep wil sleuren. someone save me.

    P.S. IK WIL HET KINDJE IN EHT ROZE SHIRT KNUFFELEN

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 11:55 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ehhh, ik heb niet echt foto met een 'vriendengroep'. De ene 'vriendengroep' waar ik inzit, mag ik meer dan de helft niet van en de andere 'vriendengroep' ben ik maar met een aantal mensen goed bevriend, dus (al mag iedereen daar wel meer als de eerste vriendengroep). En ik heb ook dus geen foto's van de laatste groep...

    Maar het ziet er wel gezellig uit! ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Wauw. Nostalgie :].
    Ik heb niet echt een vriendengroep. Ik ben nogal voorzichtig met de term 'vrienden', ya'see.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 11:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Eh ik heb wel een vriendengroep, maar ik weet niet of ik er een foto van heb. Even zoeken. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Leuk, gek, raar. Maar wel altijd gezellig. (: Ik heb alleen niet echt een goede foto waar we allemaal op staan, jammer..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aurelia schreef:
    Wauw. Nostalgie :].
    Ik heb niet echt een vriendengroep. Ik ben nogal voorzichtig met de term 'vrienden', ya'see.


    "I shut my eyes in order to see.'



    Dit is mijn vriendengroep van de handbal. Hmm deze foto is nu bijna anderhalf jaar geleden.



    En dit zijn mijn vriendinnen van school. Deze foto is ook vorig jaar genomen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb niet echt een vriendengroep, ik ga meer met wat mensen om.

    De enige 'vriendengroep' die ik heb is met mijn voetbalteam. Dat is echt heeel gezellig.



    Ik ben de blauwe.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 12:05 ]

    Nou, ik heb twee vriendinnen. Waarvan de één soms echt raar doet en chagrijnig is en ons dan negeert gebeurt heel vaak. Dus, ik heb eigenlijk maar een echte vriendin en daar heb ik geen foto van.

    Ik heb geen foto van mijn hele vriendengroep, die is nogal groot en we spreken nooit met z'n allen af (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik zal kijken of ik een foto van ons heb maar ik weet het niet zeker.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik zit niet een bij één groep ik ga gwn met veel mensen om xD


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead



    ik ben de derde vanachter
    en Flemish is links vanvoor

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 12:24 ]