• Ok check dit. Ik was laatst op school super melig (wanneer eigenlijk niet?) en ik was dus lekker aan het keten met goeie vriend/ Lekkerste jongen van school. Dus ik ging zo aan een tafel zitten en dat lekker snoepje kwam naast me zitten. Dus 2 van die oetlullen achter ons pakken mijn etui af. Geeft die FÔCKING lerares mij de schuld dus ik ben ik mijn etui kwijt. Ik vroeg dus dat lekkertje om een pen. Word ze boos omdat ik over 'onnodige zaken' praat. Daarna ben ik op de hand van dat snoepje naast me ana eht schrijven en hij op die van mij. WORDEN WE UIT ELKAAR GEZET! Ik moest naast zo'n nerdje zitten. En die arme schat moest aan het bureau van de lerares zitten :(. DAT IS TOC NIET NORMAAL? Iedereen uit onze klas zegt ook dat ze de pest aan ons heeft. FF alle leraren op een rij die pest hebben aan mij, Dat lekkere joch en een vriendin uit m'n klas.:

    Ok van mij:
    AK
    NL
    Geschiedenis.
    M&N
    EN

    Van dat lekkertje:
    Alle docenten


    Die ene vriendin (sanne):
    het zelfde als ik

    Lullig! O.o Wij hebben ook zo'n kutlerares voor AK, ze heeft een grijs vogelnest op d'r kop, uitpuilende kikkerogen en veelste dikke rode lippenstift :S


    a figment of your imagination