• Met SecretSkills. Ja ik moest even snel een Username verzinnen en op de televisie werd het woord 'skills' herhaalderlijk gezegd, maar die username was al bezet, dus bijdeze. SecretSkills.

    De meeste van jullie zullen me waarschijnlijk al kennen, ik ben dus Sevda. Dit is mijn account voor een specifiek verhaal wat gaat komen, wat waarschijnlijk ook bereikbaar gaat worden voor mijn directe omgeving en om te voorkomen dat hun dus in mijn topics gaan neuzen, een nieuw account, zodat ik nog lekker anoniem oip het forum kan doorslenteren :Y)

    Hallo Quizlet! :3


    There's no better dance, then a forbidden dance.

    ehm
    oke
    hahah
    welcome
    ik begin het te begrijpen
    wat Quiescent zegt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Quiescent schreef:
    Ze kennen haar andere account niet, dus ze weten niet dat achter dat andere account Sevda ook zit. Ze weten van het bestaan van dit account af, van de andere niet. I'm planning to do this in the future as well :')


    Aaaah zooooo. Lol. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    En hoe weten we nu of je wel de echte Sevda bent? -trekt bedenkelijk gezichtje.
    Hé jij bij in mij...

    Oké, ik ben in een nogal drukke bui.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Biologist schreef:
    *om te voorkomen dat zij dus in mijn topics gaan neuzen
    (sorry, maar ik kan écht niet tegen die fout)

    Maar welkom, hi, hallo, dober dan.
    En nu heb je je toch bekend gemaakt. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tchaikowski schreef:
    Hello! :]


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Om het onderwerp te veranderen met die reactie's. Wat voor een verhaal word het? :'D


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Buddy schreef:
    En hoe weten we nu of je wel de echte Sevda bent? -trekt bedenkelijk gezichtje.
    Hé jij bij in mij...

    Oké, ik ben in een nogal drukke bui.

    Eet mij op en je hoort er bij!
    Hé, hé wat een idee:
    kom op Sarita en doe mee! (baby)


    There's no better dance, then a forbidden dance.

    Suiren schreef:
    Om het onderwerp te veranderen met die reactie's. Wat voor een verhaal word het? :'D

    Ofwel een verhaal over een Atheens meisje wat door middel van rituale dansen contact opzoekt met de goden en niet veel later in het grote boek leest dat er ook een verboden dans is die haar aandacht trekt. 'There's no better dance, then a forbidden dance.'
    Ofwel een verhaal over een wereld met magische krachten waarin de boodschapster van de goden word gevraagd het volk te verraden, alsin een jarenoude wraakactie van de goden.


    There's no better dance, then a forbidden dance.

    SecretSkills schreef:
    (...)
    Ofwel een verhaal over een Atheens meisje wat door middel van rituale dansen contact opzoekt met de goden en niet veel later in het grote boek leest dat er ook een verboden dans is die haar aandacht trekt. 'There's no better dance, then a forbidden dance.'
    Ofwel een verhaal over een wereld met magische krachten waarin de boodschapster van de goden word gevraagd het volk te verraden, alsin een jarenoude wraakactie van de goden.


    Klinkt echt als een heel mooi verhaal! Staat hij al online? Want dan ga ik hem lezen _O_


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Ooh ik snap het. Hehe, duurde effe :']. Lol ik ben niet zo scherp in de ochtend. Derp. Ik zou ook eens wat fatsoenlijks moeten schrijven, in het Nederlands dit keer, om te kijken of ik nog wel een beetje kan schrijven D:.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hi Sevie ^^


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Suiren schreef:
    (...)

    Klinkt echt als een heel mooi verhaal! Staat hij al online? Want dan ga ik hem lezen _O_

    Nee, ik wil eerst een paar hoofdstukken maken en expirimenteren met hoe ik het over ga brengen voordat ik het online zet :3


    There's no better dance, then a forbidden dance.