• Ik voel me zo ontzettend kut nu, en ik heb echt geen flauw idee hoe het komt om eerlijk te zijn.
    Misschien omdat ik vannacht maar twee uurtjes geslapen heb, maar eerlijk alles lijkt fout te gaan vandaag en ik voel me echt ontzettend eenzaam terwijl ik daar eigenlijk helemaal geen reden toe heb.

Ik weet niet hoe het komt en ik hoop echt dat ik me morgen wel weer gewoon goed voel maar nu heb ik eventjes vrolijkheid nodig. En grappige dingetjes I guess. En ik dacht, nou jullie kunnen me daar vast wel bij helpen ;o

The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

Ahhww.. Vandaag heb ik zoizo ook deels een rot dag.. & op school zijn zowat al mijn vrienden groter.. Dat is echt zo iritand..

Maargoed.. *Hugs*

La tiger hug

La monster Hug

Don't be like the rest of them, darling

I know the feeling, hold on. (cat)

[ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 20:19 ]

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

I know how you're feeling, unfortunately.

Destroy what destroys you.

It'll be alright. (flower)

These animals will help you. :'D

Full of envy behind that anonymous mask

OHMYJOSH schreef:

I know how you're feeling, unfortunately.

<3

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

*CYBERHUG*

ik ben jammer genoeg niet goed met plaatjes en bewegende beelden.
    anders had ik wel wat grappigs neergezet voor jou.

-

Oh wacht, jij kent toch Sheldon Cooper?

Dit mopje is geniaal!

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Biologist schreef:
    Oh wacht, jij kent toch Sheldon Cooper?

Dit mopje is geniaal!

Ahahha:Y)

[ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 20:41 ]

Symphonia schreef:
    (...)

<3

(: but it's still Cooper her topic. cyberhugs for Cooper (:

Destroy what destroys you.

Deze omdat ie lief is & omdat katten gewoon superleuk zijn:

Deze omdat die ook lief is:

En deze omdat ik er altijd keihard om moet lachen ;) :

fuck the police (:

It's funny how the words we never say can turn into the only thoughts we know.

Believe in yourself.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.