• OMG wist niet dat dit al topic 17 was D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik voel me alleen D: , en hier is ook al niemand. Poor me. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    En ik ben zo weer weg, moet beroepentest maken op ROC. En vanmiddag ben ik later ik ga iemand vergezellen bij het nablijven. c: Tot straks.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga zo naar de srad (cool)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OMG topic 54!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yail schreef:
    Ik ga zo naar de srad (cool)


    Have fun! c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik was net op de Vlierestraat -mijn oude school, waar ik het vorige half jaar heb gezeten dus.- , want ik ging mijn vriendin vergezellen -die na moest blijven.- , maar ze was er niet dus ging ik weer weg. Maar, toen ik daar binnen kwam, die geur en al die herinneringen. Meh. D: Kreeg spontaan tranen in mijn ogen. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aero schreef:
    Ik was net op de Vlierestraat -mijn oude school, waar ik het vorige half jaar heb gezeten dus.- , want ik ging mijn vriendin vergezellen -die na moest blijven.- , maar ze was er niet dus ging ik weer weg. Maar, toen ik daar binnen kwam, die geur en al die herinneringen. Meh. D: Kreeg spontaan tranen in mijn ogen. D:


    niet wenen Lieke! Maar wel normaal. Je vond het daar echt leuker hé? En is je vriendin dan nog komen opdagen?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yail schreef:
    (...)

    niet wenen Lieke! Maar wel normaal. Je vond het daar echt leuker hé? En is je vriendin dan nog komen opdagen?


    Kan ik niks aan doen. :C Ik wil het zelf ook niet hoor ^^. Yup, veeeel leuker, maar ik krijg het hier nu wel steeds leuker met die 2jongens. :Y) Nope, of iig ik kon haar niet vinden, dus ben ik maar weer naar huis gegaan, anders had ik daar straks gehuild. :x


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hoi


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    HET IS WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    HAHAHAHA, HOI ! EN JA, NA AL DIE JAREN. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aero schreef:
    (...)

    Kan ik niks aan doen. :C Ik wil het zelf ook niet hoor ^^. Yup, veeeel leuker, maar ik krijg het hier nu wel steeds leuker met die 2jongens. :Y) Nope, of iig ik kon haar niet vinden, dus ben ik maar weer naar huis gegaan, anders had ik daar straks gehuild. :x



    Wat jammer voor je!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aero schreef:
    HAHAHAHA, HOI ! EN JA, NA AL DIE JAREN. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yail schreef:
    (...)


    Wat jammer voor je!


    I know. D: Maar waarschijnlijk gaan we morgen samen naar de stad. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aero schreef:
    (...)

    I know. D: Maar waarschijnlijk gaan we morgen samen naar de stad. c:



    Das wel leuk! Veel plezier dan!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.