• [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 10:23 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    een vriendin van me is al 8 jaar vegetariër, ze eet wel vis, want anders gaat haar weerstand achteruit
    maar er is niemand die daar problemen mee heeft
    ikzelf ben geen vegetariër, ik denk dat ik dat niet volhou, maar ik heb wel respect voor vegetariërs

    Ik eet vlees. Ik kan zelf onmogelijk vegetariër worden, omdat ik bijna geen groente lus. Ik vind zelf dat vlees eten bij de mens hoort, omdat je wel de juiste voedingsstoffen binnen moet krijgen. Tuurlijk zijn er ook vervangers, maar ze heten niets voor niets vervangers. Maar al iemand al lang vegetariër is, vind ik het knap dat diegene het zo lang volhoud :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het enige vlees wat ik eet is rundvlees, kip en kalkoen. Ik kan echt niet zonder vlees. Ik kan mezelf echt niet als vegetariër inbeelden, eerlijk.
    Maar ik respecteer vegetariërs wel.
    Mijn advies is een paar goede argumenten te bedenken. En als ze het niet accepteren, laat ze dan lekker. Blijf doen wat je wil.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik eet zelf gewoon vlees. Over vegetariërs heb ik geen speciale mening. Het zijn gewoon mensen, en als iemand vegetarisch is heb ik daar geen problemen mee hoor. :')


    The universal language of art.

    Vegetariër is een woord wat komt uit de tijd van de indianen. Het betekent "slechte jager" :"D

    Sorry, ik moest het gewoon even kwijt.
    Ik vind het wel knap van de mensen die dat aankunnen. Ik heb er eens aan gedacht het ook te worden, maar toen aten we weer vlees 's avonds en dat vind ik gewoon té lekker. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 19:09 ]

    Ik ben geen vegetariër maar eet soms graag eens een vegetarische burger.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind eigenlijk best onzin maar okee. (krul) Maar ieder z'n ding.


    -

    Leannan schreef:
    Ik ben geen vegetariër, maar ik eet wel bepaalde soorten vlees niet.
    Zoals, konijn, paardje en kikkerbillen.
    Uit principe.

    Maar voor de rest eet ik eigenlijk alles omdat ik het gewoon te lekker vind om af te blijven.

    Maar ik geef wel toe dat ik enige respect heb voor vegetariërs aangezien ze het toch aankunnen :)


    loldafuck, ik wist niet eens dat mensen hier konijn en paard eten. o.o + nee, ik ben geen vergetariër.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Je kunt zijn wat je wilt van mij part, alleen ik zou niet van vlees af kunnen blijven. Dat is gewoon te lekker :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee, ik hou te veel van vlees eten om het op te geven en daarbij vind ik het niet echt gezond om plots geen vlees meer te eten. Ik snap wel waarom je vegetariër zou willen worden, maar zelf zou ik het niet kunnen en willen, ik vind het gewoon te lekker om het te laten staan.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben vegetariër. Ik heb juist steeds de discussie met mijn zusje dat vegetarisch zijn slechter is voor het milieu, wat NIET zo is. Ik herhaal; NIET zo is.
    Maar misschien zeggen omdat je vlees niet lekker vind, of omdat het zielig is voor de diertjes, of een combinatie, dat is het bij mij. Lees dit eens anders?

    Oh, en als je vega bent, vind ik wel dat je ook geen vis ed mag eten, maar dat is mijn mening.
    Zelf ben ik overigens een ovo-lacto vegetariër.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 20:12 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mercurial schreef:
    Ik ben zelf geen vegetariër. Ik respecteer de mensen die dat wel zijn en laat ze in hun waarde. Wel moet ik daarbij zeggen dat ik niet goed tegen vegetariërs kan die iedereen er opwijzen hoe slecht en zielig het eten van vlees wel niet is.

    Zo zal ik zeker niet worden. Daar zou ik me zelf aan storen. Ik heb zelf 15 jaar vlees gegeten, dus anderen ga ik dat zeker niet verwijten.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Biologist schreef:
    Ik ben vegetariër. Ik heb juist steeds de discussie met mijn zusje dat vegetarisch zijn slechter is voor het milieu, wat NIET zo is. Ik herhaal; NIET zo is.
    Maar misschien zeggen omdat je vlees niet lekker vind, of omdat het zielig is voor de diertjes, of een combinatie, dat is het bij mij. Lees dit eens anders?

    Oh, en als je vega bent, vind ik wel dat je ook geen vis ed mag eten, maar dat is mijn mening.
    Zelf ben ik overigens een ovo-lacto vegetariër.


    Die website ziet er wel handig uit :3
    Iedereen die weet dat ik geen vlees meer wil eten, weet ook dat ik het doe voor de dieren. Ik eet wel graag vlees en ik heb lang gezegd dat ik geen vlees zou kunnen missen, maar nu denk ik daar anders over. Als ik op school eet wil ik ook wel vlees eten, maar zelfs nu al voelt het zo raar om een dier te eten. Ik denk dat ik er nog moet aan wennen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Vlees vlees vlees! *O*
    Vleeeeeeeeees.
    Zo lekker. :9~
    Ik laat mijn weerstand niet verpesten door geen vlees te eten.
    Nomnomnom, ik heb zonet nog een frikadel gehad, heerlijk. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tsja, ik denk eigenlijk niet zo veel anders over vegetariers dan vleeseters. Het is wel goed dat een groep mensen onder de aandacht brengt dat het helemaal niet nodig is om zo veel vlees te eten. Zeven dagen per week vlees is eigenlijk ook uitzinnig en helemaal niet nodig. Om die reden eet ik de laatste tijd ook soms paddenstoelen in plaats van vlees.
    Maar helemaal van vlees afstappen zal ik nooit doen. Om de simpele reden dat ik het lekker vind en omdat vlees van oorsprong al op ons dieet staat. Zo gaat het in de natuur: de lagere klassen worden door de hogere klassen opgegeten. Het probleem is alleen dat het in het geval van mensen niet meer natuurlijk is omdat we allemaal hulpmiddelen hebben gekregen om dat slachten makkelijker te maken en dat proces te versnellen. Om die reden pleit ik dus niet voor het afzweren van vlees, maar het soms laten staan. Ook goed voor je ecologische voetafdruk :].


    No growth of the heart is ever a waste