• Ik ga dit jaar stoppen met stijldansen en Jazz-ballet.
    Ik wou iets van modern maar wist het niet zeker.
    Mijn broer kende een dansgroep en ik ging dus kijken op die site en ik ga wss daarheen. Elke maand een nieuwe dans. Er zijn 4 dansstijlen, jazz, modern, street en hiphop. Ik heb me ingeschreven voor proefles en ik ben echt aan het stuiteren terwijl het nog minstens 2 maanden duurt.

    dus waar door zijn julle bilj


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb een 8,2 voor mijn boekbespreking _O_ Alleen wat doe ik wanneer ik blij ben praten dat vond de lerares niet ik leuk aangezien ik nog voor de klas stond

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 16:25 ]


    Shoganai i ne~

    Nergens mee. Het leven voor mij zuigt echt heel hard momenteel. Maar wel gaaf voor je! :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Gaaf, veel succes =] Ik krijg morgen m'n nieuwe mobiel. _O_


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik heb maar een klein beetje huiswerk, dus heb ik de hele rest van de middag om te schrijven. Telt dat ook? ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ehm, mijn hoofd barst van de inspiratie en ik heb gister de bieb weer eens geplunderd(lees 9 dikke boeken gehaald waavan ik nu in de derde bezig ben)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb zojuist chocola op :3
    En na een heel lange tijd problemen te hebben gehad met alles en iedereen, gaat het nu eindelijk weer een stukje beter en voel ik me weer mezelf (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik kan ook helemaal excited worden van dingen die nog ver weg zijn, of van de kleinste dingen. Je kan op twee manieren leven, volgens Boeddha: je kan doen alsof bijna alles gewoon is of doen alsof alles een wonder is. Ik denk dat ik meer ga voor dat laatste (:

    But, ik heb een 8 voor repetitie geschiedenis waar ik nauwelijks voor had geleerd en bijna de hele klas onvoldoende voor had, geeft je wel een beetje een kick. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn ingegroeide teennagel is weggehaald, de pijn is echter wel wat minder.

    Dat de mensen van het clb eindelijk eens tevreden waren over mijn gewicht.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb vet leuke nep vans, een hemd, armband, oorbellen, make-up dingen en nog meer onzin gekocht :3. Mijn leven heeft weer zin.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik heb vet leuke nep vans, een hemd, armband, oorbellen, make-up dingen en nog meer onzin gekocht :3. Mijn leven heeft weer zin.


    Mijn leven heeft altijd zin als ik nieuwe stuff heb (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh, wat leuk!
    Ik ben heel erg blij dat mijn stagegesprek goed ging, en dat het dan ook nog maar een leuke tijd mag worden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Julah schreef:
    Oh, wat leuk!
    Ik ben heel erg blij dat mijn stagegesprek goed ging, en dat het dan ook nog maar een leuke tijd mag worden.


    Wat voor stage ga je doen? :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Wat voor stage ga je doen? :'D


    Bij de schoenenreus. :3 Beetje schoenen recht zetten, opzich kan het wel leuk worden, als je het jezelf naar de zin maakt. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Waarom ik blij ben? omdat ik volgende week zomervakantie heb. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean