Stel jij zou naar Hogwarts/Zweinstein gaan, welk huisdier zou jij dan nemen én waarom. Je vind het natuurlijk het leukste dier, als je dat kiest maar waarom vind jij dat nou het leukste dier? Je mag als leerling een kat, pad, rat of uil bezitten. Op Pottermore kan je deze kiezen, behalve de rat.
Op Pottermore zijn de volgende huisdieren waaruit je eventueel kan kiezen:
Uilen:
Barn Owl
Brown Owl
Screech Owl
Tawny Owl
Snowy owl (niet op Pottermore)
Katten:
Black Cat
Ginger Cat
Siamese Cat
White Cat
Tabby Cat
Padden:
Common Toad
Crested Toad
Harlequin Toad
Western Green Toad
Natterjack Toad
Uilen zijn te koop bij Eeylops Owl Emporium en andere dieren bij The Magical Menagerie.
- Home
- Forum
- Lectuur en literatuur
- Huisdier op Hogwarts
Huisdier op Hogwarts - Lectuur en literatuur
-
14 mei 2012 - 14:0214 mei 2012 - 14:13
Ik heb ook Pottermore en ik heb een Barn Owl
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
14 mei 2012 - 14:19Black cat. ^^
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
14 mei 2012 - 14:3414 mei 2012 - 15:03Ik wil een pad, want padden pownen. (En Neville heeft er eentje *kwijl*)
''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas
14 mei 2012 - 15:05Ik vind het een beetje raar dat je geen Snowy Owl of ratten kunt kopen op Pottermore. Ik heb overigens een Barn Owl erop, zat te twijfelen tussen een uil of kat.
[ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 14:45 ]
14 mei 2012 - 15:06Ik zou een fret willen, in Harry Potter 7.2 zie je dat Albus een fret heeft . Ik zou die in het echte leven ook graag willen ;p
"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"
14 mei 2012 - 15:0614 mei 2012 - 15:4914 mei 2012 - 15:52Escritura schreef:
Black cat. ^^Don't be like the rest of them, darling
14 mei 2012 - 17:34Black cat.
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife
14 mei 2012 - 18:11Ik zou waarschijnlijk uiteindelijk een uil kiezen omdat dat gewoon erg praktisch is en het mooie dieren zijn, maar ik neig ook wel naar een pad. Niemand wil zo'n dier, dus juist daarom lijkt het me wel leuk.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
14 mei 2012 - 18:14Screech Owl of snowy owl
en als het kon een draakjexDYou can't not look cool with a crossbow.
14 mei 2012 - 18:14Snowy Owl, omdat ik uilen echt prachtige beesten vind en ik dit de mooiste van de uilen vind.
Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.
22 mei 2012 - 14:06pff ik wil een gorilla!!
nahww en anders maar zo'n sneeuw uil ..
Jai Mata Di ~ Love and Peace!!
22 mei 2012 - 14:25MoonRaven schreef:
Screech Owl of snowy owl
en als het kon een draakjexD
Helemaal mee eens"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."