Ik moet samen met een hele goede vriendin een boekpromotie doen, we hadden de taken verdeeld en ik stuur nu net de powerpoint op. Maar ik heb het idee dat ik veel meer heb gedaan. Ik heb er zelf voor gekozen om het grotere deel te doen, maar dat is omdat ik het boek beter ken en omdat ik beter met powerpoint om kan gaan. Maar ik heb aan haar deel nog een deel moeten verbeteren. En nu gaat ze zitten zeuren dat ik het niet goed heb gedaan en dat ik de mening alleen van mezelf erin heb gedaan.
Zij had hem in ik-persoon geschreven terwijl ik alles in wij had gedaan en ik heb onze mening samengedaan.
En nu wil ze de mening opnieuw schrijven en veel meer doen omdat ze vind dat ik anders ga zeuren.
Maar het is ook zo dat als we een verschillend cijfer krijgen ik altijd degene ben die er het meest aan doet en die toch het laagste cijfer krijgt.
En daar ben ik zo niet blij mee
Ik heb er zoveel aan gedaan en dan gaat ze zo zitten zeuren, sorry hoor maar dat kan ik nu echt ff niet hebben met alles enzo
dat moest ik even kwijt
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one