• Ik als held had dit jaar niet vergeten een cadeautje te kopen voor mijn moeder, ik wist wel dat mijn vader en zus een Noosa armband met chunks hadden gekocht. Dus, deze ochtend gaf ik mijn cadeautje (Rituals Earl Grey thee) en toen die papa en mijn zus die spullen van Noosa. Nou joepie, mijn zus en moeder alleen maar met die stomme armband bezig al een halfuur lang en alleen over mijn cadeautje zeggen: 'Leuk!'. In eerste instantie dacht ze dat papa en/of mijn zus het cadeautje had gekocht, aangezien ik altijd dit soort dingen vergeet, terwijl het deze keer niet het geval was. Fijn.
    But, hoe was jullie Moederdag tot nu toe? (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb mijn moeder bonbons gegeven, daar heb ik zelf ook nog wat aan (krul)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Ik heb mijn moeder bonbons gegeven, daar heb ik zelf ook nog wat aan (krul)


    AHAHA ik ging ook een keer bij een vriendin 2 nachten slapen tot we gingen verhuizen, en voor haar vader hadden Ferero Rocher (vast niet goed geschreven, maar ja) en toen hebben mijn vriendin en ik bijna alles opgegeten. (krul)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Defensive schreef:
    (...)

    Mijn ouders zijn gaan parapenten vanwege het mooie weer, en mijn broer is met zijn Franse uitwisselingsstudent de hort op (:


    Awh, kind of lonely dus thuis :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb mijn mama parfum gegeven. Maar wij doen eigenlijk nooit iets voor moederdag.
    Mijn ma wist niet eens wanneer het was.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 16:02 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wij vieren moederdag in augustus...
    Deze zien we als een commerciële moederdag en die vieren we niet :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn moeder wilde een pot Duo Pennottie, dus ze kreeg een pot van 800 gram =D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Leannan schreef:
    Wij vieren moederdag in augustus...
    Deze zien we als een commerciële moederdag en die vieren we niet :)


    Het is idd wel een commerciële shit, net als Valentijnsdag. But, het is ergens wel humor bij ons thuis altijd. Wij eten lekker, doen cadeautjes en shit. Dus zometeen zelfgebakken taart, vanavond hapjes, nog meer lekker eten, en allemaal dat soort stuff. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Spotgaai schreef:
    Mijn moeder wilde een pot Duo Pennottie, dus ze kreeg een pot van 800 gram =D


    AHAHHA van de Sligro zeker? :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Heh, dat is klote!
    Ik heb ons mam een flesje ACQUA di GIOIA -jeweet wel van die reclame waar je mee wordt doodgegooid- van Giorgio Armani gegeven, en we zijn wezen uiteten met z'n drieën.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    Heh, dat is klote!
    Ik heb ons mam een flesje ACQUA di GIOIA -jeweet wel van die reclame waar je mee wordt doodgegooid- van Giorgio Armani gegeven, en we zijn wezen uiteten met z'n drieën.


    Awwwh leuk! (: Ja, man ik heb nog maar 6 levens door die reclame. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn moeder is gek op Rivièra Maison en heeft dus een wc-kleedje, wijnkaraf - niet dat wij drinken, maar goed :'D - en een shaker, om lekkere smoothies te maken van mij gekregen.
    En verder natuurlijk de nodige knuffels die daarbij horen. (bloos)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 16:14 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn moeder vind moederdag onzin, dus wij doen er niks aan. En ik ben bij mijn vader nu, dusja :')
    Ik heb haar donderdag nog getrakteerd op een uitgebreide lunch, ik vind het prima zo:Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Leannan schreef:
    Wij vieren moederdag in augustus...
    Deze zien we als een commerciële moederdag en die vieren we niet :)

    Dus als je nu iets koopt voor je moeder is het commercieel en als je dezelfde moederdag gewoon op een random dag viert en iets voor je moeder koopt niet?
    That makes no sense.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nimh schreef:
    (...)
    Dus als je nu iets koopt voor je moeder is het commercieel en als je dezelfde moederdag gewoon op een random dag viert en iets voor je moeder koopt niet?
    That makes no sense.


    Misschien het idee dat ze het niet op de oorspronkelijke dag vieren wel. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn moeder wilde dit jaar alleen een tegoedbon van een tuincentrum. Dafuq xd. Dat vond ze makkelijker voor ons, maar ik voelde al aankomen dat OF mijn zus, OF mijn broer toch nog iets zo kopen. En ja hoor, mijn zus had nog iets extra's gekocht.. xd
    En m'n zusje had een tekening gemaakt :3 Van een schaap. Niet interessant, weet ik, maar goed, zo ging dat dus vanochtend.


    Intersectional feminist