• Omdat ik de laatste tijd mijn langlopende verhalen op Quizlet verwaarloos, heb ik besloten het anders te doen. Ik schrijf ontzettend graag en veel en wil mijn lezers ook niet teleurstellen, door langlopende verhalen te verwaarlozen door privé projecten. Daarom ga ik nu over op short stories (gem. 5 delen max.) en stand alones. Die schrijf ik sowieso al redelijk vaak tussendoor en zijn vaak al af of anders bijna. Van deze heb ik al 2 van de drie delen af, dus ik verwacht hem nog binnen het uur af te ronden. :]

    The lion boy
    Short story.
    3 delig.
    Erotisch liefdesverhaal.


    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 3:57 ]


    Til hug og blod.

    Deel 1


    Til hug og blod.

    Deel 2.


    Til hug og blod.

    Deel 3.


    Til hug og blod.

    Ik vergeet er nog even bij te vermelden dat hij zo afgerond is. Meer dan 3 delen komen er bij deze SS niet. :]


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    Ik vergeet er nog even bij te vermelden dat hij zo afgerond is. Meer dan 3 delen komen er bij deze SS niet. :]


    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:04 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Deze SS nog wel :W. Ik heb foto's van mijzelf in een SS-pakje, maar dat was voor een themafeest met het thema "taboes".


    Blabla. Er zijn wel meer afdrukkingen die erg lijken, maar niet zo bedoelt zijn. :'D
    SS - Short Story. Easypeasy. *O*

    Edit: Zien! Jurkje, jurkje, jurkje!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 13:20 ]


    Til hug og blod.

    <3


    -

    Genius schreef:
    <3


    Teehee. I saw you liked it babe? <3
    En ik ben op de terugkomende hand van hoe je me kent, want het kan altijd nog net een beetje (veel) viezer en erger. ;]
    Maar vond dit wel een lief verhaaltje zo. Mag af en toe ook wel. ;D


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Teehee. I saw you liked it babe? <3
    En ik ben op de terugkomende hand van hoe je me kent, want het kan altijd nog net een beetje (veel) viezer en erger. ;]
    Maar vond dit wel een lief verhaaltje zo. Mag af en toe ook wel. ;D

    I really liked it. Een goed lief verhaaltje om mee te beginnen.. :9~


    -

    Teehee. Danke sehr. <3
    Vanmiddag ga ik al aan een ietsjes stoutere werken, wellicht.
    Even kijken hoe het uitloopt.*O*

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 13:33 ]


    Til hug og blod.

    jaaaa haha doe het xD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mandje schreef:
    jaaaa haha doe het xD


    Doe wat? :')


    Til hug og blod.

    Wat mij nog steeds altijd weet te verbazen, is dat er nog steeds altijd abo's zijn wanneer je duidelijk aan hebt gegeven dat dit alles is. :'D


    Til hug og blod.

    Je wilt niet weten wat er nu voor reclame bij mij staat :'). Ik maak even een printscreen voor je Nans, dit is te leuk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Je wilt niet weten wat er nu voor reclame bij mij staat :'). Ik maak even een printscreen voor je Nans, dit is te leuk.


    Mmmm?


    Til hug og blod.