• Beste mensjes,

    zou iemand hier van jullie zo aardig willen zijn om mijn Engels essay te checken? Het moet wel iemand zijn die wel echt goed in Engels is. Ik zit namelijk in de derde van tweetalig onderwijs, dus mijn niveau is al niet echt laag. Het liefst iemand die ook qua opbouw ook wel en beetje af weet van essay's en misschien wat tips kan geven over wat ik eventueel zou kunnen schrappen.

    Dus... is er iemand die mijn essay grammaticaal en qua opbouw zou willen checken? Het liefst iemand uit de vierde of hoger.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ben best goed in Engels, maar mijn niveau is nou niet bepaald hoog; ik zit in de vierde op kader niveau. Ben in ieder geval wel de beste van de klas, haha (:


    Believe in yourself.

    Ik zou het opzich best voor je willen doen. Morgen dan.
    Maar ik weet niet of je er heel veel aan hebt. Ik sta nu wel een 8.5 voor engels. Maar ik zit in 5HAVO. Ik weet niet precies hoe dat zit met de niveauverschillen?


    Winter is coming.

    Ik denk dat we nu dan een beetje op het zelfde niveau zitten. Of dat het niet zo veel scheelt. Dus dan heb je er niet zo heel erg veel aan.


    Winter is coming.

    @Reaping, normaal gesproken zou ik hem zo naar je opsturen. Alleen is het probleeem, dat ik hem vanavond in moet leveren...

    @11th Lees je PB over een paar minuutjes, goed? (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 23:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 20:40 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Quiescent schreef:
    Normaal gesproken zou ik hem zo naar je opsturen. Alleen is het probleeem, dat ik hem vanavond in moet leveren...

    Haha, nee dat schiet niet op dan. Ik ben nu even ergens anders mee bezig, dus nu lukt het echt even niet. Sorry!


    Winter is coming.

    @Reaping, ach, maakt niet uit. Alleen al lief dat je het in eerste instantie aanbiedt (:

    Okay guys, het is nu niet meer nodig. Het is gelukt om het naar iemand te sturen. Bedankt voor het aanbieden allemaal!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Heb hem verbeterd en naar je toegestuurd, klaar.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Quiescent schreef:
    @Reaping, normaal gesproken zou ik hem zo naar je opsturen. Alleen is het probleeem, dat ik hem vanavond in moet leveren...

    @11th Lees je PB over een paar minuutjes, goed? (:

    Open je een topic om 11 uur 's avonds :'D. Zeer handig.
    Mijn Engels reikt tot ongeveer VMBO/Havo niveau, maar het zal nu inmiddels wel ingeleverd zijn (krul).


    No growth of the heart is ever a waste

    @Aurelia, haha, ja iéts met mijn verschrikkelijk slechte planning. Ik moest om 10 uur nog mijn halve essay afmaken ><

    Maar hij is nog net niet ingeleverd, maar het check is inderdaad niet meer nodig (;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Kom maar op met dat essay! Wil het best eens nakijken.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.