• Pas geleden ontdekte mijn moeder dat mijn vader weer aan het drinken was en dat hij loog over waar hij was (hij zat dus telkens in de kroeg), en ze schreeuwt telkens naar hem en ze hebben steeds ruzie erover. Nu had mijn vader het vandaag voor elkaar gekregen om mijn moeder mee te nemen naar die kroeg waar hij telkens zit omdat daar oude vrienden van mijn ouders wonen. Ze zeiden dat ze eventjes weg zouden zijn, maar zijn heel de avond weg gebleven en toen ze terug kwamen waren ze BEIDE dronken. - Ik weet nog hoe het was toen ik klein was en mijn ouders af en toe naar de kroeg gingen (mijn vader dagelijks, mijn moeder af en toe) en het was soms gewoon echt niet leuk. En erg gezellig zijn ze nu ook niet en ze stinken naar de alcohol. Ik dacht dat mijn moeder er tegen was, maar in plaats daar van doet ze met hem mee, en ik vind er echt helemaal niks aan.


    Believe in yourself.

    Ik kan eigenlijk niet meer zeggen dan dat ik het heel vervelend voor je vind!
    Misschien kun je er een keer als je ouders nuchter zijn, met hen over praten? Of, als je vader zo vaak in de kroeg zit, dat je er alleen met je moeder over praat?


    Inspiration can hit you any time

    Oh bah, da's echt niet fijn :[
    'k Zou er toch maar wat van zeggen morgen ;;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Mijn moeder heeft dat ook soms wel echt, dan komt ze helemaal dronken thuis en dan zit ik daar echt van.. ahh, laat het voorbij zijn.

    Maar ik vind het vooral ook niet echt slim van je moeder dat ze duidelijk wil maken aan je vader dat hij niet zoveel moet drinken en dat ze vervolgens meedoet... Echt kut voor je..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Constantine schreef:
    Ik kan eigenlijk niet meer zeggen dan dat ik het heel vervelend voor je vind!
    Misschien kun je er een keer als je ouders nuchter zijn, met hen over praten? Of, als je vader zo vaak in de kroeg zit, dat je er alleen met je moeder over praat?

    Ik ben niet zo'n prater, het is niet echt dat ik een goede band met ze heb... Maar ik heb het vanavond wel al duidelijk gemaakt dat ik er niet blij mee ben, hopelijk denkt mijn moeder er nog eens over na.


    Believe in yourself.

    Das kut. En waarschijnlijk gaan ze ook nog maar meer irritant doen als je er over zeurt, niet? Hopelijk was dit in ieder geval voor je moeder een eenmalige actie...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Godzijdank verafschuwen mijn ouders de drank.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cloelia schreef:
    Das kut. En waarschijnlijk gaan ze ook nog maar meer irritant doen als je er over zeurt, niet? Hopelijk was dit in ieder geval voor je moeder een eenmalige actie...


    Bad decisions make good stories.

    Jij had hier toch overlaatst nog een topic over? Ik herken het verhaal een beetje. =)

    Nja, het kan misschien eenmalig zijn van je moeder. Misschien heeft ze zich er goed geamuseerd. Ik vond vroeger op café gaan ook niet tof en nu zit ik zeker 2x per week aan een toog. -ik drink vaak wel niet omdat ik nog moet rijden met de auto-
    En ik zag ergens dat je zei dat je geen grote prater bent. Dat hoeft ook niet om tegen je moeder of vader te zeggen: "ik heb niet graag dat jullie in de kroeg zitten" met daarachter een goede reden. Je moet het wel lief of zielig vragen om het zo te zeggen. Als je op een iets arrogantere manier dat zegt, krijg je ouders die in de verdediging schieten. Als je het lief of zielig (niet het juiste woord) vraagt, dan zou een moeders hart kunnen breken. En laat een moederliefde voor haar kind nu eens heel diep gaan. =)
    Nja, je moet wel iets zeggen. Als ze niet weten dat je ermee zit, doen ze er ook minder snel iets aan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Barnabas schreef:
    Godzijdank verafschuwen mijn ouders de drank.

    Die van mij ook.
    Mijn ouders zijn gescheiden en beiden zijn alleen en naar de kroeg gaan ze nooit. Mijn moeder drinkt max 1 x per dag 1 glaasje wijn en op een feestje soms iets meer. Niet dat ze daar vaak heen gaat.

    Maar ff ontopic. Ik denk toch echt dat je er iets aan moet doen.
    Misschien moet je eens als ze nuchter zijn een filmpje opzoeken van het vervelende dronken mensjes en dan zeggen dat iedereen van school dat thuis moest laten zien. En dan aan hè einde del terloops zeggen: Ik hoop dat jullie nooit meer zo doen.

    Weet i veel ik bedenk ook mar wat XD
    Hoop dat je er wat aan hebt.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel