• De bedoeling is best wel onduidelijk ik weet het, maar ik zal het kort proberen samen te vatten: Het wordt een soort mengeling tussen RPG en Pottermore, bij RPG heb je personages en daar schrijf je dan omstebeurt een stukje mee. Bij Pottermore ga je door het verhaal van J.K. Rowling, maar dan met achtergrond informatie erbij. Ik laat de informatie een klein beetje weg en maak een soort pottermore van een andere generatie, alleen kan ik niet zo'n site maken ^^ dus doe ik het zo en dan zorg ik voor de grote lijnen en jij beschrijft dan wat je meemaakt, duidelijk? Ik hoop het ;D als het niet duidelijk is vraag het dan maar nog een keer ^^

    Anne Alice King WillNotLearn
    Toverstok: Houtsoort: Palissander
    Kern: Hoofdhaar van een Glamorgana
    Lengte: 23.5

    Serena Melassi DoctorReid
    Toverstok:Houtsoort: Kers
    Kern: Haar uit de staart van een Eenhoorn
    Lengte: 22

    Summer Melody Serena Night SerpentsKiss
    Toverstok: Houtsoort: Kers
    Kern: Haar uit de staart van een Eenhoorn
    Lengte: 22.

    Kate Lucinda Dawn Ushio
    The story of Kate lucinda Dawn
    Toverstok: Houtsoort: Meidoorn
    Kern: Haar uit de staart van een Eenhoorn
    Lengte: 25.4

    Rose Edward Parker Frodo
    The story of Rose Edward Parker
    Toverstok: Houtsoort: Meidoorn
    Kern: Haar uit de staart van een Eenhoorn
    Lengte: 25.4

    Thom Davis DSalvatorex
    The story of Thom Davis
    Toverstok: Houtsoort: Kers
    Kern: Haar uit de staart van een Eenhoorn
    Lengte: 25

    Tim Davis DSalvatorex
    Toverstok: Houtsoort: Wilg
    Kern: Haar uit de staart van een Eenhoorn
    Lengte: 35

    Felice Cathérina Billington Aragog
    Toverstok: Houtsoort: Meidoorn
    Kern: Haar uit de staart van een Eenhoorn
    Lengte: 25.4


    STORY



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 20:03 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oké ik was even weg ;D, want ik moest persé een faalende film kijken, maar ik ben er nu weer en ik ga beginnen met de story ;P


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hier is de story


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Willen er nog meer mensen zich aanmelden voor Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry? Dan moet je dat nu doen, want ik ga binnekort beginnen en dan kan je je niet meer inschrijven ;D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ehm, en wat is nu precies de bedoeling van dit alles? x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    Ehm, en wat is nu precies de bedoeling van dit alles? x'D

    Eigenlijk een soort Pottermore achtig iets, maar dan met een gloednieuw verhaal ;D ook een beetje RPG/story achtig iets ;p


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DSalvatorex schreef:
    (...)
    Eigenlijk een soort Pottermore achtig iets, maar dan met een gloednieuw verhaal ;D ook een beetje RPG/story achtig iets ;p


    Gheehe ik heb nog nooit ge rpg't xd maar pottermore is alleen informatie volgens mij dus wat gaat er dan gezegd worden xd (traag van begrip)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    (...)

    Gheehe ik heb nog nooit ge rpg't xd maar pottermore is alleen informatie volgens mij dus wat gaat er dan gezegd worden xd (traag van begrip)

    Het is nog een beetje vaag, maar je merkt het vanzelf wel alles word uitgelegd in de story ^^, mr k ga nu eten ;D dus ik reageer even nie meer ^^

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 18:42 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    hahaha oke isgoed :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Natuurlijk doe ik mee *gayhand*

    Naam: Rose Edward Parker
    Karakter/eigenschappen: Rose is een persoon met een ijzersterke wil. Ze weet wat te doen in gevaarlijke situaties en neemt het altijd op voor haar vriendengroep, die niet al te groot is. Ze is wel heel sociaal maar als het op écht vertrouwen aankomt, wil ze dat haar vriendinnen er zijn om haar te steunen.
    Maar boven alles is Rose dapper. Samen met haar vrienden en familie aan haar zij kan ze alles en iedereen aan. "Het goede zal uiteindelijk altijd overwinnen." is de spreuk die boven haar bed hangt en de mening die ze deelt.
    Uiterlijk/plaatje:



    Rose heeft lange, blonde haren en groene ogen waarin veel meer verschuilt dan iedereen denkt. Op het eerste zicht lijkt ze een verlegen en stil meisje, maar ze weet waar ze staat en kan iedereen doen verbazen. Ze heeft een klein wipneusje en zomersproeten die een beetje vervagen in de winter.
    Verleden/heden met familie situatie:
    Dit jaar is voor Rose het eerste jaar op Zweinstein en ze is zenuwachtig. Het liefst wil ze bij Gryffindor horen, net zoals haar vader, moeder, grote broer en grootouders aan haar moeder's kant. De grootouders aan haar vaders kant heeft ze nooit gekend, omdat die vermoord werden door de Dark Lord in diens tijd. Ze houdt een foto van Edmund en Rose,- de grootouders die ze nooit gekend heeft en waar ze naar vernoemd is - altijd bij zich. Ze heeft erg veel respect voor haar overleden familieleden en wil niets liever dan wraak.
    Adres: Londen


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha, wordt zo wel echt een vrouwenschool ;D, ik maak zo ook nog wel een karakter aan ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DSalvatorex schreef:
    Haha, wordt zo wel echt een vrouwenschool ;D, ik maak zo ook nog wel een karakter aan ^^


    Die mail is echt awesome :9~


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Die mail is echt awesome :9~

    Haha ;D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag je nog een karakter aanmaken? *Klopt met haar voet op de vloer & lijkt op stampertje* XD

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 20:17 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik ga zo de story schrijven waar dit deel zich in af speelt ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    TheRumIsGone schreef:
    Mag je nog een karakter aanmaken? *Klopt met haar voet op de vloer & lijkt op stampertje* XD

    Tuurlijk, meer personages zijn altijd welkom, maar je moet wel bedenken dat je dan twee verschillende rollen hebt (je mag ook 'socaliteren' voor leraar)
    En trouwens Je ziet een Albus Perkamentus staan in de brief, maaar dat is een verre neef ^^ (even een foutje herstellen)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.