• Morgen is het dus moederdag.

    Ik heb dus eigenlijk niks. Ik had al een paar keer gevraagd wat ze wou en toen zei ze: "niks." Oké, daar ben ik vet mee. Maar ik wil haar toch iets geven. Aangezien morgen de winkels toe zijn en het nu al te laat is, wil ik zelf iets maken. Alleen het moet niet te moeilijk zijn en het moet haalbaar zijn. Dingen zoals cakejes of een taart kan ik niet maken en ontbijt op bed gaat ook niet. Want we ontbijten bij mijn zus, die maakt iets lekkers klaar.

    Ik heb trouwens al een zelf ontworpen kaartje met een gedicht op.

    vorig jaar had ik ook niks en toen had ik een waardebon gemaakt voor iets wat we met z'n tweeën konden doen. Misschien is dat iets?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik had een keer een oude MP3-speler met muziek gevuld die zij leuk vond, maar dan moet je wel zo'n ding nog ergens rond hebben liggen.
    Maar veel winkels zijn nu toch nog open, of zeg ik nu iets doms? :')


    Great minds think alike.

    Unbroken schreef:
    Ik had een keer een oude MP3-speler met muziek gevuld die zij leuk vond, maar dan moet je wel zo'n ding nog ergens rond hebben liggen.
    Maar veel winkels zijn nu toch nog open, of zeg ik nu iets doms? :')


    Ik denk van niet, maar alsnog zou het niet gaan. :W We zitten hier in een boerengat. (no_chears)

    Een waardebon voor gratis knuffels, lovende woorden, of gewoon even, een dagje samen?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Dat herrinert me eraan dat ik nog een tekening voor m'n moeder moet maken :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Doe een bos bloemen. :3


    26 - 02 - '16

    AFIL schreef:
    (...)

    Ik denk van niet, maar alsnog zou het niet gaan. :W We zitten hier in een boerengat. (no_chears)

    Same here en m'n avond zit volgepland sldgksdf

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 19:26 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb een nagellakje, een aantal geurkaarsen en een megaansteker, gewoon om dr een beetje te stangen, die laatste (: allemaal voor niet meer dan 15 euro.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb daarnet een peperkoeken hart, een boekje met lieve citaten en badconfettie gekocht (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ging cupcakes bakken omdat ik dat leuk vind en ze mij laatst 3 pakken cupcake mix had gegeven, maar die zijn nogal aangebrand. Dus ik heb net nog even snel een zeepje, bodylotion, badschuim setje gekocht, gewoon bij de drogist voor 4 euro ofzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik weet niet of je een beetje muzikaal bent, maar je kunt ook iets van een soort liedje schrijven. (: Ga ik wel doen.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    ik heb een gedicht gemaakt voor mijn moeder, tis gratis en het komt vanuit jezelf (:


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Ik had nog een code om gratis een kaart te sturen via zo'n via Kaartwereld ofzo. En dat heb ik gedaan.
    Ze was er heel blij mee. Ik heb er maar niet bij gezegd dat het gratis was, maar het gaat om het idee toch.
    We zijn ook naar de bioscoop geweest, vandaag al omdat het morgen niet uitkomt.

    Knutsel anders een bioscoopbon in elkaar die ze bij jou kan inwisselen zodat jullie samen naar de film kunnen gaan. Moeders vinden het leuk om dingen met hun kind te doen. Denk ik.


    Winter is coming.

    Shitshitshit...
    Ik moet ook maar nog iets gaan maken... (bloos)
    Ik sta morgen wel extra vroeg op en maak uit de siliconen hartvorm een cake ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    'k Heb net, want mams is gaan slapen, nog maar wat glazuur gemaakt en dat op chocolade koekjes gedaan. Alsnog leuk hoop ik ;o;


    ipod kwaliteit, gefaald handschrift, te groot gat gemaakt in die spuitzak, etc.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 1:08 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo