• Juist, ik begin mijn beste vriend steeds leuker te vinden, we zijn ook closer geworden. Net zoals gisteravond, we zaten met nog heel wat vrienden in een jongerencentrum, waar dus ook een tweepersoonsbankje staat. Hij en ik gingen daarop zitten en na een paar minuutjes lagen we tegen elkaar aan, hij aaide me zegmaar op m'n hoofd en ik hield z'n andere hand vast. Maar eigenlijk lig ik nooit zo bij iemand. D:
    Hij is m'n beste vriend en deze.vriendschap op het spel zetten.. Daar kijk ik ook niet echt blij van op. Hij vond mij een tijdje geleden wel leuk, maar toen der tijd vond ik iemand anders leuk.
    So what do I do? DDD: Wat is handig? Nuuhh


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Voorzichtig toch eens vissen...die onzekerheid is ook niets. Bovendien zal hij jou ook niet zo lieflijk vasthouden als hij je echt niet zou moeten.
    Nee heb je, ja kun je krijgen (:

    uncommon schreef:
    Voorzichtig toch eens vissen...die onzekerheid is ook niets. Bovendien zal hij jou ook niet zo lieflijk vasthouden als hij je echt niet zou moeten.
    Nee heb je, ja kun je krijgen (:


    26 - 02 - '16

    ik zou gewoon vriendenblijven.. ik denk dat je beter een zeer goede beste vriend kan hebben dan een lover =x

    Nou, misschien vind hij je nog leuk. En als dat zo is dan kun je het beste samen eens goed gaan zitten en bespreken wat jullie gaan doen: gewoon vrienden blijven of een relatie aangaan.


    quidquid excusatio prandium pro

    You know, als het uitraakt, ben je hem ook kwijt als vriend.

    Erachter komen of het wederzijds is of niet. Als je nu zegt dat je hem leuk vind, en het is niet wederzijds, dan is je hele vriendschap naar de klote :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb nu wat met één van mijn beste vrienden. We zijn zegmaar een hechte groep. Maar ik was dus ook bang om de vriendschap op het spel te zetten en dat ik mezelf voor gek zou zetten enzo. Maar hij begon steeds meer van die complimentjes te geven, vooral op msn (hij is heel stiekem best verlegen, haha). En toen vroeg mijn beste vriendin doodleuk of hij met me uit wilde enzo. En toen gaf hij het dus toe aan haar. En ik was heel nieuwsgierig wat hij gezegd had (en kon haar wel vermoorden omdat ik het doodeng vond, haha) en zo is het uiteindelijk -met haar bemiddelingshulp, want we waren allebei heel onzeker- aan gegaan, haha.
    Dus misschien kun je aan een paar vrienden ofzo vragen of ze het voor je willen uitzoeken?


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb een relatie gehad met mijn beste vriend. Dat ging uit... en het duurde ruim 1,5 jaar voordat alles weer bij het oude was. En het is nog steeds af en toe heel awkward. Dus ik zou er goed over nadenken als ik jou was, bepalen wat belangrijker is: die verkering of je vriendschap.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb bijna hetzelfde, ik heb ook meer dan alleen vriendschappelijke gevoelens voor een jongen uit mijn vriendengroepje, en zelf wordt ik er helemaal gestoord van. Maar ik neig ernaar niets op het spel te zetten en gewoon vrienden te blijven. Want ik ben gewoon een beetje bang, om het maar even droog te zeggen. En wat iedereen hierboven zegt, als het toch nog iets wordt en het op een gegeven moment uitgaat, dan ben je zijn vriendschap sowieso kwijt..
    Maar ik weet hoe erg het is om je gevoelens zo op te proppen, het voelt echt vreselijk, zo ervaar ik dat tenminste. Ik weet dus niet goed wat je moet doen, maar het is - denk ik - het beste om geen actie te ondernemen en gewoon vrienden te blijven.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mijn beste vriend en ik hebben dit ook... Maar wij hebben zo'n goede band en duidelijke afspraken dat als het uitgaat, om wat voor reden dan ook, wij onze vriendschap niet verliezen. Maar ja, hij zou het ook echt niet zomaar uitmaken en ik ook niet...
    Het ligt er maar aan hoe je vriendschap zit. Als ik jou was zou ik ee gewoon eens met hem over praten... Hij vond je tenslotte al eerder leuk (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Het is wat jij wilt. Als jij je vriendschap echt niet wilt verliezen moet je geen relatie beginnen. Er is een kans dat het goed gaat, maar ook een kans dat het uiteindelijk uit gaat en dan is de kans groot dat je hem kwijt bent als vriend.


    "Ignite, my love. Ignite."