• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Annabeth Claire

    Dat zou een beetje gênant zijn om te vertellen.
    'Jou,' zuchtte ik, ik draaide me om en kuste hem.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik glimlach en kus Demi. "Moet maar ruimte gaan maken in mijn inloop kast he?" Ik grinnik. Ik weet niet hoeveel kleding ze hebt maar het is een vrouw.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Dat valt wel mee, ik heb niet zo veel ruime nodig, ik vroeg me eigenlijk wel af wat je met zo'n grote kast doet...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Ik kwam hier wonen met mijn ex toen we net getrouwt waren en zij wilde perse een inloop kast" antwoord ik na een kleine aarzeling. "Heb geen verandering gemaakt toen ze wegging. Ik houd van dit huis plus een inloopkast heeft voordelen. Denk dat jouw spullen er makkelijk in passen" ik grijns even. "Ik maakte maar een grapje namelijk"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth claire

    Ik bedoelde doen, niet hebben... Het was vreemd dat hij erover praatte, alsof hij zich steeds moest verantwoorden...
    'Ik weet het, zó ijdel ben je ook weer niet!' plaagde ik.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar reyes
    Ik grinnik en prik Demi. "Toch niet?" Vraag ik zachtjes. Ik kus haar en knuffel haar. Ik was blij dat ze hier bij me was op deze dag. De huistelefoon op mijn nachtkastje gaat en ik druk op het knopje dat hij op luidspreker staat. "Met Omar" zeg ik voor ik mijn gezicht in Demi haar hals leg en een speels likje geef. "Hey Omar...met mij... Andrea" ik hef mijn hoofd langzaam op en kijk stom verbaast met mijn mond een stukje open naar het toestel. Het duurt een tijdje voor ik mezelf bij elkaar heb. "Andrea" zeg ik stom verbaast. "Waarom bel je?" Ik druk Demi weer tegen me aan en druk een kus op haar zachte lippen. "Nou...ik weet welke dag het is...ik dacht misschien kun je wat steun gebruiken" ik rol met mijn ogen. "Ik heb steun dankje waarom bel je echt?" Het is even stil. Die ruimte gebruik ik om Demi verder te plagen. "Het is over...tussen mij en Jack..." Ik zucht "en dus?" Het is weer even stil. "Ik dacht...nouja...wat ben je doen? Heb je even tijd voor me?" Die onuitstaanbare kreng!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire

    Ik drukte een kusje in zijn nek. 'Wie is dat?' vroeg ik, ik kende het antwoord, maar voor ik hem ging verdenken wou ik gewoon even zeker zijn dat hier geen misverstanden uit zouden onstaan.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Wie is daar bij je?!" Schalde het uit de telefoon. "Dat is mijn ex Mami" zeg ik tegen Demi en ik kus haar weer liefdevol.Dankzij dit telefoontje weet ik weer waarom ik zoveel van haar houd. "Dat is mijn vrouw Andrea" zeg ik. "En nee...ik heb geen tijd voor jou...dus als dat alles is" zeg ik. "Je vrouw...ben je hertrouwt?" Ik druk een kus in Demi haar hals. "Not yet, vrouw to be" zeg ik. "Ben je verloofd?" Ik zucht diep. "Volgens mij zei ik dat net. Niet dat het je wat aan gaat. Je moet niet verwachten dat je bij mij aan kan kloppen als het niet goed gaat tussen jou en je vriend. Niet na alles" zeg ik. "Maar dat spijt me juist zo erg ik..." "Doei Andrea" ik druk op het rode hoorntje en druk Demi tegen me aan en kus haar weer


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire

    'Ik was me er niet van bewust dat wij gingen trouwen,' fluisterde ik, ik kuste hem zachtjes, zolang dat mens uit z'n buurt bleef deed het me niets. Ik had alleen geen zin om weer een mes in mijn schouder te krijgen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar reyes
    "Hoeft zij niet te weten" ik grijns breed kus haar lang en sta op van het bed "maar haar kennende zal ze binnen een paar minuten voor de deur staan en ik wil niet dat Dante open doet" ik trek een joggingsbroek aan en til Demi van het bed. "Ik wil dat jij open doet" ik ontdoe haar van haar kleding, tot haar string en doe haar dan een overhemd van mij aan waarvan ik slechts een paar knoopjes vlakbij haar borsten dicht knoopt. "Op deze manier" ik grijns en kus haar "dan zien we der nooit meer" ik duw Demi voor me uit en we lopen net de trap af als de deurbel gaat.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire

    'Wacht! Niet nog een keer, liefje,' zei ik met een evil grijns, ik liep naar de keuken en haalde een mes voor ik naar de deur liep. Ik haalde mijn haar nog eens in de war met mijn hand en hield het mes netjes achter mijn rug, voor ik met een schijnheilige glimlach opendeed, als ze een geweer vast had, was ik dus weer screwed.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Als Demi open doet verschijnt er een stom verbaaste uitdrukking op Andrea haar gezicht. Ik ren de trap af en ga achter Demi staan, trek voorzichtig het met uit haar handen en leg het op het tafeltje achter de deur. "Andrea" zeg ik vrolijk als ik mijn handen over Demi haar heupen naar haar buik laat glijden en haar tegen me aan trek. "Wat kom je doen?" Als ik een kus in Demi haar hals druk zie ik een tas naast haar staan. "Ik....eh...ik wou praten.." Zegt ze aarzelend. "Maar ik zei toch dat we geen tijd voor je hebben?" Ik laat mijn vingers over Demi haar platte buik kietelen en zie Andrea jaloers kijken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Ik wou mijn mes terug, maar speelde het spelletje mee en giechelde zachtjes. 'He, ik ben Demi,' zei ik, nog steeds lachend, ik keek Omar even verliefd aan. Val dood, mens...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Andrea" antwoord Andrea met een lichte twijfel in haar stem. "Kunnen we even alleen praten Omar" vraagt Andrea zacht. "Hmmm" ik druk mijn lippen weer even tegen haar hals en leg mijn kin dan op haar hoofd. "Je kan zeggen wat je te zeggen hebt gewoon hier Andrea. Ik heb geen geheimen voor men schatje" zeg ik. Nina komt hyper langs rennen gevolgt door de andere nog half pups waar King weer grommend achteraan rent. "Je hebt haar honden gegeven?" Vraagt ze vol afgrijzen "en ik mocht nooit!" Ik glimlach. "Het zijn onze baby's tot de echte komt tenminste" zeg ik met een glimlach.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Decemer Claire

    'Jij ongeduldig persoon,' lachte ik fake naar hem. 'Kom eens hier Nina,' lachte ik, ze draaide rond mijn voeten, swallow that bitch.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...