• Hi allemaal...
    Lang geleden dat ik hier nog iets vertelde. Maar moet nu echt men hartje luchten.
    Het is nu zo'n anderhalf jaar geleden dat mijn beste vriend 'Nicky' is overleden aan zijn ziekte. Nicky zijn broer 'Steven' en ik skypten sindsdien vaak (zij wonen al 2j in Amerika nadat Nicky ziek werd), om samen eens over Nicky te praten, of over andere dingen. We trokken ons aan elkaar op, we waren exact wat de ander nodig had, een schouder om op uit te huilen.
    De laatste keer dat Steven hier was, eind april begin mei, merkte ik al dat het hem niet zo goed ging. Hij had het er op een moment heel moeilijk mee om al Nicky zijn vrienden terug te zien enzo...
    Het afscheid viel ons weer zwaar toen hij terug vertrok, nog zwaarder als anders...
    Ongeveer anderhalf uur geleden heb ik nog geskyped met Steven, een beetje lol gemaakt en daarna gepraat over dat het hem niet goed ging enzo en dat hij volgende week niet naar België op vakantie kon omdat zijn ouders er geen geld voor hadden en dat hij er nood aan had enzo...
    Ongeveer zo'n 20 min geleden kreeg ik weer een skype verzoek van hem... Het was zijn mama, met slecht nieuws...
    Hij heeft zelfmoord gepleegd ='(
    Ik kan het niet geloven, ik wil het niet geloven.
    Mijn ogen gevuld met tranen, ik stop niet met huilen. Het kan niet! Maar het is wel zo...
    Ik weet gewoon niet wat ik nu moet doen... ='(
    Sorry, moest dit ffe kwijt!

    xx

    Whut. Wow. Serieus. Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen, ik val er gewoon helemaal stil van. Mèh ):
    Dat is echt ongelooflijk erg dnlfkasnklfdasnklfdnaskldfnkaldfnkla klote.. Ik wens je echt ontiegelijk veel sterkte, ik weet hoe het is om een dierbaar iemand te verliezen..
    *big hug*
    Heel veel sterkte meid


    26 - 02 - '16

    Nja, het ergste is, ik wordt verscheurd... Ik zou ergens blij moeten zijn, nu hoeft hij niet meer zo te lijden onder alles wat er met hem is gebeurd, maar daarentegen blijf ik maar huilen, hij was mijn alles!! Mijn eerste liefde, degene die me kennis liet maken met al mijn vrienden, de grappigste van ons groepje, mijn soulmate, mijn alles... En nu ben ik hem kwijt en ik moet het aan de groeo vertellen, dit kan ik gewoon niet aan ='( ='(

    wow, dat is echt heel heftig
    heb er gewoon geen woorden voor
    ik wens je echt heel veel sterkte (flower)

    Wow, heftig! Heel, heel veel sterkte gewenst!


    Bad decisions make good stories.

    Wat vreselijk. Dat is gewoon zwaar klote.
    Ik weet niet veel te zeggen, meid, maar ik wens je wel veel sterkte toe! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    Meid, ik ken je niet maar ik schrok van die nieuws. Ik vind het echt heel erg voor jou. Dat is heel heftig. Vooral dat hij je eerste alles was en het nu dubbel aankomt voor jou.
    Heel veel sterkte gewenst. en ook al ken ik je niet,mijn mailbox is altijd open voor je voor als je even wou praten.


    -

    OMG!Wat heftig!
    Ik voel me nu ook een soort depri
    Ik kan me natuurlijk niet voorstellen hoe jij je moet voelen maar ik snap dat je gebroken bent. Als je wilt praten, ik wil er voor je zijn.
    Je kan me altijd een pb sturen, ookal kan je het dan alleen maar van je af schrijven.
    Veel sterkte


    He like girls how eat carrots!

    Wow. Dat is heel heftig. D:
    Ik zou proberen om zoveel mogelijk je hart te luchten op de manier die voor jou het prettigste is.
    Ik wens je heel veel sterkte toe!


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Chartreux schreef:
    Whut. Wow. Serieus. Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen, ik val er gewoon helemaal stil van. Mèh ):
    Dat is echt ongelooflijk erg dnlfkasnklfdasnklfdnaskldfnkaldfnkla klote.. Ik wens je echt ontiegelijk veel sterkte, ik weet hoe het is om een dierbaar iemand te verliezen..
    *big hug*
    Heel veel sterkte meid


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Chartreux schreef:
    Whut. Wow. Serieus. Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen, ik val er gewoon helemaal stil van. Mèh ):
    Dat is echt ongelooflijk erg dnlfkasnklfdasnklfdnaskldfnkaldfnkla klote.. Ik wens je echt ontiegelijk veel sterkte, ik weet hoe het is om een dierbaar iemand te verliezen..
    *big hug*
    Heel veel sterkte meid