• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place



    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's

    Jongens.
    1) Max Lawson by SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xHeavenlyx - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow by SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerlingen.


    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:26 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'Ja, binnen op de salontafel. maar toen vloog er een gordijn in de brand en binnen no time brande heel de boederij af.' Hij gooit zijn opgebrande sigaret weg en kijkt me even aan. 'Dat is de reden dat ik hier zit. mensen vinden me met mijn zogenaamde verslaving aan stomme dingen doen een gevaar voor anderen, maar vooral voor mezelf. En eigenlijk vind ik het niet eens zo erg. ik zit overal best zolang ik maar kan doen wat ik leuk vind. het enige nadeel is dat mijn vrienden hier niet zijn.' hij zwijgt even. 'En Britney.'
    'Nou als je Britney mist is ze vast en erg eh, bijzonder varken,' zeg ik met een lachje. 'En jouw reden dat je hier bent is in elk geval logischer dan die van mij. Die slaat echt helemaal nergens op,' zucht ik. Ik hoop echt dat ik hier niet vast zit tot mijn 22e.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jukka Kilian Noway
    'Nou als je Britney mist is ze vast en erg eh, bijzonder varken,' zegt Lee met een lachje. Zelf begin ik ook te grinniken. 'Britney is mijn alles.' grijnzde ik terwijl ik mijn mobiel weer uit mijn zak haalde en trots liet ik mijn Achtergrond zien. Het klonk mischien raar in andermans oren, maar waarom kon je wel van een hond of kat houden en niet van een varken?
    'En jouw reden dat je hier bent is in elk geval logischer dan die van mij. Die slaat echt helemaal nergens op,' Zecht Lee dan. maar ik ben het niet met haar eens, aangezien ik lol trappen niet als een reden zach om iemand op te sluiten. maar ik zei er niks over. 'Waarom zit jij hier dan?' Vroeg ik belangstellend terwijl ik mijn mobiel weer terugstak en haar geintreseerd aankeek.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 16:25 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rylie Malika Daniëls
    “Waarom sta je niet bij de rest?” Ik wilde net omdraaien en weglopen totdat ik die stem hoorde, dus keerde ik me weer om en zag een klein meisje, ik mocht er trouwens niets over zeggen want ik was ook niet één van de grootste, met rood haar. En omdat zij rood haar had en nogal opviel in tegen stelling tot de rest van de mensen, haalde ik mijn wenkbrauw weer op. Dit keer was het niet arrogant, maar meer verbaasd – op de goede manier. Aangezien ikzelf felblauw haar had.
    “Omdat ik mijn tijd niet wil verdoen door daarbij te staan.” Zei ik eerlijk tegen haar, terwijl ik haar in mezelf op nam en weer een sigaret op stak. Wilde ze op me bitchen of me leren kennen? Daar was ik nieuwsgierig naar, dus bleef ik staan. “En waarom kom je naar mij toe? Alleen om dat te vragen of is er nog iets anders?” Vroeg ik haar toen maar.

    [Daar kan ze niets aan doen. Zo is ze gewoon. ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'Waarom zit jij hier dan?' vraagt hij belangstellend.
    Ik zucht even. 'Okee, dit klinkt waarschijnlijk heel dom,' begin ik. 'Ze -mijn ouders- denken dat ik sportverslaafd ben of zoiets, wat dat dan ook mag betekenen,' zeg ik. 'Ik hou gewoon van sporten en het is gezond dus ik snap niet waarom ze er zo'n groot probleem van maken,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sonny Mabel Puckerman
    “En waarom kom je naar mij toe? Alleen om dat te vragen of is er nog iets anders?” vroeg het meisje en ik haalde mijn schouders op waarna ik haar voorbeeld nam en nog een sigaret opstak. 'ik stond net wel even bij ze, maar het leek niet bepaald of ik erg bij ze in de smaak viel.' Gaf ik toe. ik liet maar even achterwegen waarom niet. 'En ik dacht. Nouja.' Ik stopte even en keek haar aan. Ze was net iets groter dan ik, maar het kwam niet echt intimederent over. 'Nouja, jij stond ook alleen dus ik dacht, mischien ben jij ook wel toe aan wat gezelschap?' Het was eerder een vraag dan wat ik werkelijk dacht. gewoon omdat ik bang was dat ze het af zou wijzen. snel nam ik nog een trak van mijn sigaret en glilachde even.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jukka Kilian Noway
    Als Lee heeft uitgelechd waarom ze heir zit knik ik even. 'Maar teveel sproten is ook niet gezond.' probeerde ik voorzichtig. 'Maar het is inderdaad geen reden je hier naartoe te sturen.' Gaf ik toch toe. terwijl ik anders ging staan omdat de druk op mijn rechter onderbeen te hoog werd. even schudden ik ermee zodat het bloed weer goed kon doorlopen en keek ik terug naar Lee. 'Ouders. ze denken te weten wat goed voor je is maar uiteidnelijk brengen ze je alleen maar verder van huis. Ik bedoel. Kijk waar we zitten.' Zei ik terwijl ik even rondkeek. 'En enkel omdat we iets doen wat we leuk vinden.' Zuchte ik uiteindelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rylie Malika Daniëls
    “Ik stond net wel even bij ze, maar het leek niet bepaald of ik erg bij ze in de smaak viel.” Ze had haar schouders opgehaald en ik keek haar geïnteresseerd aan. Niet bij ze in de smaak vallen, hé? Ik grijnsde even. “Waarom dan niet?” Vroeg ik met een nieuwsgierige toon eronder.
    “En ik dacht nou ja.” Ze stopte even en keek me aan. “Nou ja, jij stond ook alleen dus ik dacht, misschien ben jij ook wel toe aan wat gezelschap?” Ze nam een trek van haar sigaret en glimlachte even, maar daardoor verscheen mijn grijns van mijn gezicht en ik keek langs haar heen naar de andere mensen, terwijl ik ook een trek van mijn sigaret nam.
    “Eigenlijk niet,” Wees ik haar vraag van gezelschap af, “Maar het kan geen kwaad, I guess,” Verveeld haalde ik mijn schouders op, waarna ik haar weer aankeek. “Waarom viel je niet in de smaak dan? Om je rode haar of zo?” Stelde ik de vraag weer. Het was geen belediging, maar het viel me wel op dat wij vanwege onze haarkleuren opvielen in de menigte. Ja, ik was nieuwsgierig. Zeker omdat ze naar mij toe kwam, ik was nu niet bepaald het soort type dat erg sociaal was of zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sonny Mabel Puckerman
    ik beet even op mijn lip toen ze zei dat ze eigenlijk geen zin had ik gezelschap, maar toch vroeg ze door. even keek ik haar fronzend aan maar toen keek ik bedenkelijk naar het groepje mensen. 'Nou, nee. denk het niet.' antwoorde ik op haar vraagd. 'Nouja, we gingen vragen waarom ik geen bereik had op mijn mobiel en toen raakte ik van slag omdat ik dus blijkbaar nooit meer contact kan hebben met de normale wereld. en iedereen stond me een beetje raar aan te staren enzo en toen gingen ze gewoon verder met waar ze mee bezig waren.' Zeg ik zachtjes terwijl ik mijn ogen neersla. 'Ik snap ook wel dat het debiel is en dat je nu vast hetzelfde denkt als hun. maar contact met mijn vrienden en familie is gewoon heel belangrijk voor me.' lechde ik uit, waarna ik toch weer omhoog keek en haar afwachtend aankeek. Bang dat ze elk moment in lachen uit kon barsten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'Maar teveel sproten is ook niet gezond. Maar het is inderdaad geen reden je hier naartoe te sturen.' zegt hij.
    Te veel sporten is helemaal niet ongezond, denk ik
    'Ouders. Ze denken te weten wat goed voor je is maar uiteidnelijk brengen ze je alleen maar verder van huis. Ik bedoel, kijk waar we zitten. En enkel omdat we iets doen wat we leuk vinden.' zucht hij dan.
    Ik knik instemmend. 'Daar heb je helemaal gelijk in. Zeuren kunnen ze ook als de beste.' zeg ik. 'En daarbij ben ik oud genoeg om zelf te bepalen wat wel en niet gezond is,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jukka Kilian Noway
    Ik knikte maar toen Lee zei dat ze zelf kon bepalen wat wel en niet gezond was, omdat ik geen zin had in een discusie. 'Daarom ben ik ook uit huis gegaan. Het enige wat mijn ouders nog voor me deden was ee deel van de huur betalen. en aangezien we de huur met zijn 4en deelde was dat ook niet heel veel. Alleen ze dreigde te stoppen met betalen als ik hier niet heen zou gaan.' ik rolde met mijn ogen en stak weer een sigareten op. 'Maarja. Nu zit ik hier en dan. ik kan hier ook nogsteeds doen wat ik thuis ook deed.' ik vroeg me echt af wat deze plek ons nu werkelijk te bieden had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rylie Malika Daniëls
    “Nou nee. Denk het niet. Nou ja, we gingen vragen waarom ik geen bereik had op mijn mobiel en toen raakte ik van slag omdat ik dus blijkbaar nooit meer contact kan hebben met de normale wereld. En iedereen stond me een beetje raar aan te staren en zo en toen gingen ze gewoon verder met waar ze mee bezig waren.” Zei ze zachtjes terwijl ze haar ogen neersloeg. Damn, this girl talks much… “Ik snap ook wel dat het debiel is en dat je nu vast hetzelfde denkt als hun. Maar contact met mijn vrienden en familie is gewoon heel belangrijk voor me.” Legde ze verder uit, maar ik keek net zo doods en verveeld als ervoor en nam eerst een trek van mijn sigaret, ademde die rustig weer uit en toen kon ik het niet meer houden.
    Ik lachte weer zo hard dat het pijn deed aan mijn keel, het brandde, maar het klonk nog steeds rauw. Alsof ik ook ieder moment kon stikken. Echter was dit dus niet het geval. Toen keek ik haar nogal lacherig maar serieus aan. “Deden ze daarom zo raar tegen je? Fuck hey, wat een zeikerds zijn het.” Meldde ik haar, terwijl ik mijn ogen rolde. “Jij mag toch zelf weten wat je doet or whatever? I don’t like it at all how they treated you.” Er kwam een dodelijke blik in mijn ogen, nog erger dan eerst terwijl ik mijn blik richting het groepje stuurde.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 16:55 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sonny Mabel Puckerman
    toen ze opeens enorm hard begon te lachen schok ik. ik wist het, ze vond me nt vast zo bediel als de rest. “Deden ze daarom zo raar tegen je? Fuck hey, wat een zeikerds zijn het.” nu ze dit zei wist ik al hellemaal niet meer of ze me nu uitlachte of niet. dus beet ik maar op mijn onderlip. “Jij mag toch zelf weten wat je doet or whatever? I don’t like it at all how they treated you.” ze wierp een dodelijke blik naar het groepje en ik volgde haar blik. Het viel me op dat er een paar mensen weg waren maar er ook eentje bij was gekomen. Maar het intreseerde me niet.
    Ik keek weer even naar het Meisje en ik vroeg me af wat haar probleem was. Volgens mij moest je een harde zijn om met haar op te kunnen schieten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'Daarom ben ik ook uit huis gegaan. Het enige wat mijn ouders nog voor me deden was een deel van de huur betalen. En aangezien we de huur met zijn vieren deelden was dat ook niet heel veel. Alleen ze dreigden te stoppen met betalen als ik hier niet heen zou gaan.' Jukka rolt met zijn ogen en steekt een sigaret op. 'Maarja. Nu zit ik hier en dan, ik kan hier ook nogsteeds doen wat ik thuis ook deed.'
    'Chantage eigenlijk,' grinnik ik. 'Maar wel fijn voor je dat je hier kan doen wat je thuis ook deed,' zeg ik.
    Ik zucht even als ik er aan denk dat ik anders vanavond dansen en voetbal had gehad.
    'Het kutte is dat ik anders al klaar was geweest met school, maar nee hoor. Hier krijgen we ook gewoon les,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rylie Malika Daniëls
    "Je bent verslaafd aan je telefoon? Vast ook met internetverbinding," Grinnikte ik ietwat donker en liet mijn blik toen over haar gaan. Klein, rood, vrolijk. Okay, I can work with that.
    "Als dat je verslaving is, weet ik niet waarom die mensen beginnen te zeiken. Trouwens," Ik nam weer een trek van mijn sigaret terwijl deze steeds verder brandde en haalde mijn hand door mijn felblauwe haren. "er was net een jongen en die probeerde via die boom," Ik wees even verveeld naar de boom. "over het hek te springen. Dat is pas vaag." Mompelde ik geïrriteerd en rolde mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 17:08 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ben er weer]


    That is a perfect copy of reality.