• wat is het liefste complimentje dat je ooit gehad hebt?

    Ik had laatst eentje die ik heel lief vond:
    Noukj' (zo noemt iedereen me) het is niet jouw schuld, je bent er altijd voor iedereen en je kan niet altijd alles even goed doen. Je bent perfect zoals je bent. Het is al goed als je er bent.

    dat zei een vriendin. vond ik zo lief...

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:56 ]


    Miep

    'Dat ik geweldig meisje ben, zoals ik ben en dat ik me door niemand anders moet laten vertellen dat het niet waar is.' :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Pfhoe das wel lastig :$

    Eeeh, je bent mooi en speciaal, anders dan alle andere meisjes :)
    Van mijn vriendje.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    "Despite your imagined horrible worthlessness, I love you with every breath and heartbeat and you're perfect to me. So still the bad thoughts and concentrate on my love for you."

    Die. ^^ Van mijn geweldige, cliché verloofde :'D Toen ik in een dipje zat.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:24 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cause girl you’re amazing, just the way you are.
    Ja Bruno Mars zingt dat vaak voor me. (krul)


    -

    Genius schreef:
    Cause girl you’re amazing, just the way you are.
    Ja Bruno Mars zingt dat vaak voor me. (krul)


    :Y)


    Miep

    Mm, ik krijg soms hele lieve en bijzondere complimentjes van m'n vriend. Of van vrienden/onbekenden ook wel eens. Ik zou zo gauw geen voorbeeld weten van wat ik de mooiste vind, want er zijn zoveel die ik mooi vind. Sowieso is elk compliment dat je krijgt al een mooi compliment. :]

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:52 ]


    Til hug og blod.

    Ik weet het niet, ik denk van mijn ouders. Mijn vader zei laatst dat hij bepaalde dingen goed met mij kon bepraten en ik heel volwassen naar dingen al keek, en ook over hoe ik over dingen na denk. Dat vind ik heel speciaal, hoewel ik elk compliment lief vind. (: Ik heb een heel goede band met mijn ouders, haha. <3

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 17:18 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik krijg geregeld complimente van een vriend, dat ik mooie ogen heb en dat ik een mooi lichaam heb en dat ik een lief meisje ben en een mooi meisje ben en het beste compliment dat ik wel meer krijg vn verschillende mensen is dat ik mooi kan zingen :Y)


    I'm just beautiful me.

    Geen idee. Zo vaak krijg ik geen goed bedoelde complimenten. Het zijn altijd van die "Hoe doe je dat nou weer? En waarom ken je dat?" of "Oh je hebt een nieuw kapsel, wat leuk!" (En dat is dan als ik het al een paar weken heb, en meestal daarna is het zo van: "het vorige vond ik leuker hoor!" )

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 17:25 ]


    Believe in yourself.

    Hmm, waarschijnlijk een compliment van een van mijn vrienden laatst. Dat hij denk dat er wel veel jongens verliefd op me zijn, haha (krul) Don't notice it though, maarja :').

    pff geen idee eigenlijk, maar hoort een applaus daar ook bij? ik vind persoonlijk van wel.

    Dan zou ik gaan voor vorige zomer m'n laatste open water wedstrijd. Ik zwom toen de jogging tegen allemaal oudere mensen. Degene die als eerste aankwam kreeg toen een radiowekker en nog wat. Ik was echt blij, want ik was toen gewonnen. Maar toen ik aankwam en met beide handen dat ding dat als aankomst diende aantikte, klapte iedereen gewoon in z'n handen. Dat vond ik echt zo speciaal! Ik zal het nooit vergeten denk ik ;D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Liefste weet ik niet meer, maar vandaag kreeg ik van de moeder van mijn beste vriendin, die bij mij op school werkt, een complimentje over mijn outfit van gisteren. Dat vond ik heel lief (:


    Destroy what destroys you.

    Hmm, ik denk: 'In mijn ogen ben je gewoon de beste in alles wat je doet.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik krijg haast nooit complimenten. :(

    Eergisteren beschreef iemand mij in een vrij lange tekst, en dat was echt zo lief want die tekst was niet overdreven maar wel een groot compliment (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.