• wat is het liefste complimentje dat je ooit gehad hebt?

    Ik had laatst eentje die ik heel lief vond:
    Noukj' (zo noemt iedereen me) het is niet jouw schuld, je bent er altijd voor iedereen en je kan niet altijd alles even goed doen. Je bent perfect zoals je bent. Het is al goed als je er bent.

    dat zei een vriendin. vond ik zo lief...

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:56 ]


    Miep

    Liefste weet ik niet, maar laatste wel. Er kwam pas een meisje naar me toe op straat en die zei dat ik mooi haar had (terwijl ik haar niet eens kende), dat vond ik dus wel lief.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Nu ga ik even diepzinnig doen, maar het liefste complimentje was niet het liefste complimentje zoals mensen het hier beschrijven. Het liefste complimentje was een klein complimentje van een jongen van wie ik nooit had verwacht dat hij iets positiefs over mij kon zeggen =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    'Je kan echt goed dwarsfluit spelen en zeg niet dat het niet waar is!'
    Ik vond het heel lief, maar ik ben niet zo heel goed...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Een vriendin noemde mij een keer bijzonder, dat vond ik best lief.


    It's funny how the words we never say can turn into the only thoughts we know.

    Mijn mooiste weet ik niet meer...maar wel mijn vreemdste

    Jij hebt wel mooie rechte tanden en ze zijn zo wit

    Ik stond daar echt zo van...ehm dankje, denk ik.
    Dat was de eerste keer dat ik de moeder van mijn beste vriendin zag :')

    Of een vriendin vorige week; Jij hebt echt zachte polsen...ik kan er maar niet van af blijven

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 21:15 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn nieuwste is van mensen uit de klas die vonden dat ik er anders uit durfden te zien. Ze vonden dat ik dingen droeg die niemand snel zou dragen except me, en dat ze vonden dat het mij leuk stond. En ook dat ik niet stijlgebonden ben en van alles draag en ik dat ook goed doe. Ik kan dat heel erg waarderen, dat mensen zoiets zeggen. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Die komen allemaal van mijn lieve vriendin Kimberly, ze is echt een schat! Eigenlijk is alles wat ze zegt over me een complement...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Pff zou ik zo echt niet weten. D:
    Maar deze vond ik wel heel erg lief :3
    you are cute.
    and I want to hug you and never let you go.
    it's amazing how girls who are ugly as fuck upload pictures of them all the time, and you, who are one of the most beautiful girls ever just release one picture every thousands of days.
    I'll understand if you don't want to make them public, because you can kill many people of heart attacks, and you don't want that burden on your consciousness.
    BUT SEND ONES TO ME ,goddammit! I can handle it!

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 21:20 ]

    D'aaw dat was van je jongen die ik op dit moment steeds leuker ga vinden (:
    Ik had een schorre stem die bijna weg was gevaagd en toen gingen we dus praten en toen zei ik "Sorry voor mijn stem maar ik kan echt niet meer praten" en toen zei hij "Ik vind je stem nogsteeds mooi hoor" *MEGA SMILE OP MIJN FACE NU WEER*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik krijg van heel veel mensen dat ik hele mooie ogen heb en toch nadat veel mensen het hebben gezegd vind ik het nog steeds leuk (:


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3