• [RPG] The Real Hunger Games.

    © Schrijfrechten by Suzanne Collins.
    © RPGrechten by KolderKat.




    | Verhaal. |

    Het is echt simpel.

    24 tributen,
    1 winnaar.

    23 tributen vechten tot de dood, er blijft één iemand over.

    Maar wie zal dat zijn…?


    | Doel. |

    We proberen om Katniss en/of Peeta deze keer niet te laten winnen. We proberen gewoon door te spelen tot er 23 tributen dood zijn. De overgebleven tribuut mag terug naar huis met een levenlang luxe. Maar iedereen zal sterk zijn en de Spelen kan dagen duren.. Misschien worden het deze keer maanden, totdat de Spelmakers het te saai vinden en je in de fik steken of een rare mutant achter je aanstuurt. Je weet maar nooit wat je overkomt. Natuurlijk kan je ook een bondgenoot tegenkomen, die je later nog verraad ook. En dat wil je echt niet tegen komen, net zo min als de mutant of het vuur…

    | Regels. |

    | Vermoord iemand niet zonder toestemming. Als je toestemming krijgt, wordt er natuurlijk wel teruggevochten of het moet een Beroeps zijn, dan ben je natuurlijk wel redelijk bang.
    | Je mag je rol niet opgeven! Zo ja; dan wordt dat personage gelijk vermoord en valt die Tribuut dus af.
    | De eigenaar van de RPG zegt wanneer het avond is en de nacht valt. Ik zeg wanneer er een kanonschot luidt en wie er in de avond vermoord is.
    | Als je een week afwezig bent en je hebt het niet gemeld, ben je sowieso je rol kwijt en telt die ook als een dode.
    | Er moet natuurlijk aan het einde (dus met nog 2 tributen over) beslist worden wie er wil overleven en wie dood wil. Dat moet je via GB/PB met elkaar bespreken. Natuurlijk wil iedereen die luxe, maar er moet uiteindelijk een beslissing komen. En als jullie er niet uit komen, doe ik het voor jullie. Dan laat ik één van mijn Spelmakers een mutant op één van jullie afkomen.
    | Je mag maar één persoon, als het niet zo snel loopt, mag je er twee. Met mijn toestemming!
    | Geen one-liners, minimaal 3 a 6 zinnen.
    | Bij IC (In Character) moet je als je persoon praten. Bij OOC moet je met haakjes. [] – {} – () - ||.
    | De verzonnen personen mogen géén bekende mensen zijn.
    | Je moet echt actief zijn.
    | Je moet redelijk ervaring hebben.
    | Geen geruzie buiten IC.
    | Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben. Ik geef aan een paar mensen de codes en alleen die mensen mogen als een topic vol is en ik weg ben een nieuw topic openen.
    | Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
    | Als ik een personage vergeten bent, zeg het even, dan pas ik het aan ;’).

    | Rollen. |

    || District 1. ||

    |- Jongenstribuut ; Marvel. spotgaaitje
    |- Meisjestribuut ; Glimmer. Gaisford

    || District 2. ||

    |- Jongenstribuut ; Cato. - TheRumIsGone
    |- Meisjestribuut ; Clove. Mo0nlight

    || District 3. ||

    |- Meisjestribuut ; Verzonnen. April Denali, Tisiphone

    || District 4. ||

    |- Meisjestribuut ; Verzonnen. Elleonor Collins, spotgaaitje

    || District 5. ||

    |- Meisjestribuut ; Foxface. Seeder

    || District 6. ||

    |- Meisjestribuut ; Verzonnen. - Julia Writter, Mockingjays

    || District 7. ||

    |- Meisjestribuut ; Verzonnen. Jane Wiser, xMockingjayy

    || District 10. ||

    |- Meisjestribuut ; Verzonnen. Désiré Edams, EssieLove123

    || District 11. ||

    |- Jongenstribuut ; Tresh. ForeverNiall
    |- Meisjestribuut ; Rue. TheRumIsGone

    || District 12. ||

    |- Meisjestribuut ; Katniss Everdeen. HurtedHeart

    We doen alleen de Tributen.

    | Topics. |

    [url=]Rollentopic.[/url]

    | Informatie. |

    Als je informatie nodig hebt, moet je hier klikken.

    | Wapens. |

    Marvel pakt een mes, een dolk en één van de 9 rugzakken. De rugzak bevat een mes verwerend beschermend hoes, een slaapzak, een lege waterfles en een zakje met 6 rauwe rundrepen.
    Glimmer pakt één van de 2 pijl en bogen (12 pijlen) en een kleine schoudertas met minstens één pakje met 20 rozijnen en een lege waterfles.

    Cato pakt een zwaard, een mes, een dolk en één van de 9 rugzakken. De rugzak bevat een lege waterfles, een klein flesje jodium en een zakje met 3 rauwe rundrepen.
    Clove pakt vijf werpmessen en een schoudertas met een lege waterfles en een pakje met 2 rundrepen.

    De jongenstribuut wordt gedood.
    April pakt een schoudertasje met een setje camouflagespullen (zoals een soort verf met doekjes) en een klein pakje met slechts 3 rauwe rundrepen. En een speer pakt ze ook, gewoon voor de zekerheid, met een klein mesje voor iets kleins af te snijden.

    De jongenstribuut wordt gedood.
    Elleonor pakt een setje met 2 kleine speren en een klein zakje dat op een doos stond met 7 rundrepen.

    De jongenstribuut wordt gedood.
    Foxface pakt enkel een rugzak met een slaapzak, een riem, een lege waterfles, een zak met 10 rundrepen en een pakje met 12 rozijnen.

    De jongenstribuut wordt gedood.
    Julia pakt een zwaard en een schoudertas met een grote voorraad rundrepen.

    De jongenstribuut wordt gedood.
    Jane pakt enkel een kleine hakbijl en een zakje met rundrepen en rozijnen door elkaar. Ook is er één koekje van puur graan.

    De jongenstribuut wordt gedood.
    De meisjestribuut wordt gedood.

    De jongenstribuut wordt gedood.
    De meisjestribuut wordt gedood.

    De jongenstribuut wordt gedood.

    Désiré pakt een rugzak. De inhoud is een katapult met een voorraad stenen en pijltjes, een zakje met 4 rundrepen en een lege waterfles.

    Tresh pakt enkel een zwaard en een zakje met 4 rundrepen.
    Rue pakt een klein mesje om zich te beschermen.

    De jongenstribuut wordt gedood.
    Katniss pakt de andere pijl en boog (20 pijlen) en een rugzak met een slaapzak, een nachtbril, een tweeliterfles en een pak crackers.


    | Hoe beginnen we? |

    We beginnen bij dat ik aftel en we gaan rennen. Dan pakken we de wapens/rugzakken die ik heb gegeven en daarna rennen we het bos in. De tributen die worden gedood worden sowieso gedood, dus daar hoeven we ons niet op te concentreren. De Beroeps zoeken elkaar gewoon op. Let op: Wacht tot ik aftel voordat je reageert!

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 17:45 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Seeder schreef:
    Foxface - 5

    'Vayen, maar iedereen noemt me Foxface,' mompel ik.
    Thresh lijkt me op zich wel aardig, maar ik had besloten dat ik beter alleen kon overleven, zonder bondgenoten of vrienden. Na deze grot zou ons contact weer over zijn en dan zouden we wel verder gaan alsof er niets gebeurd was.
    Dan zouden onze wegen weer scheiden, en op de één of andere manier lijkt dat mij een afschuwelijk idee.

    [Wie wil Foxface en Thresh ontdekken? Want ForeverNiall zit in Finland geloof ik o.o]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rue. | District 11.

    Ergens in een boom keek ik naar de verwonding aan mijn arm, ik zou hem met water schoon moeten maken, maar dan moest ik eerst in de buurt van water komen zonder dat de andere tributen me probeerde te vermoorden, toen ik plots de vogels die onder de boom zaten opschrokken en wegvlogen keek ik snel naar beneden, een eindje verderop liep het meisje uit district 12 met haar pijl en boog gespannen. Ik probeerde me zo stil mogelijk te houden, ik wist niet zeker of ze iets wouw doen, en wist bijna zeker dat ze net als mij niemand wilde vermoorden.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 16:33 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Seeder schreef:
    (...)
    [Wie wil Foxface en Thresh ontdekken? Want ForeverNiall zit in Finland geloof ik o.o]


    [het is een beetje raar als Jane de hele tijd iemand tegen komt, dus een andere keer. :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Katniss Everdeen
    Ik grom als ik niets zie en pak de nachtbril uit mijn rugzak. Ik kijk om me heen en gooi nog is een steentje. Nu zie echter vogels opvliegen en span mijn pijl aan en richt op een vogel (richting Rue) ik schiet en raak de vogel zodat hij neerstort. Mijn ogen blijven naar de lucht kijken als ik een meisje zie. Mijn volgende pijl had ik al aangelegd. Ik ontspande mijn pees en deed mijn pijl in de koker en liep naar de boom toe waar ik in begon te klimmen. Het meisje was volgens mij uit District 11. Rue heette ze. Ze was jong, maar slim dat kon je zien omda ze het tot zover had gered. Ik kom te zitten in een tak onder haar en mijn oog valt op een wond in haar bovenarm. 'gaat het wel?' vraag ik voorzichtig. Maar ook op een fluister toon omdat ik niet wil dat een ander ons hoord. Ze was jong prims leeftijd. Het schokte me even dat Prim net als Rue zou zijn als ik met Gale mee was gegaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rue. | District 11

    Ik schrik enigsins als ze de vogel een eindje van me weg neerschiet, ze kon goed richten, iets wat dus ook al in mijn nadeel was, het meisje dat Katniss hete (Voor zover ik me kon herinneren) had me opgemerkt en klom ook in de boom waar ze een tak onder die van mij bleef en vraagt of het gaat, waarschijnlijk had ze de wond gemerkt dus oplettend was ze ook. Ik wist niet wat ik presies moest zeggen en knikte, ik voelde er minder van dan toen het net gebeurt was maar de pijn was er nogsteeds.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katniss Everdeen
    Ze knikte, maar leek ook meteen bang. Ze deed me echt aan Prim denken alleen ik gokte dat ze wat meer durfde dan Prim zelf. Haar wond was nie groot maar ze moest het schoonmaken. Ik pakte mijn Tweeliterfles en pakte een klein stofdoekje die ik nat maakte. Ik ging op de brede tak zitten waar zij ook opzat en deed voorzichtig het water op haar wond. Ze piepte even gedempt en ik gokte. Nou ik wist zeker dat ze pijn had met die wond. Ik had verder niets afgezien van planten die pijn verlichtend waren. Ik opende weer mijn tas en haalde de bladeren die mijn moeder ook altijd gebruikte en begon erop te kauwenn. Het was niet een bepaald lekker smaakje maar ze was gewond. Ik spuugdehet in mijn hand en depte het op haar wond. Dit zou pijnverlichtend moeten zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {Weet iemand een goed verjaardags cadeau? Ben vrijdag jarig en weet dus totaal niet wat ik wil hebben.. XD..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Rue. | District 11

    Een gedemte pijn kreet kwam uit mijn mond toen ze het doekje op de wond dempte, eerst vond ik het raar dat ze de bladeren kauwde en toen ook op mijn wond legde, maar veel kon het me niet schelen want het leek te helpen, de pijn verlichte deels. 'Dankje' Fluisterde ik, veel meer zou ik waarschijnijk niet zeggen, zelfs nu was ik daar te verlegen voor.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katniss Everdeen
    'Dankje.' Kwam er zacht uit haar mond. 'Graag gedaan.' Mompelde ik zacht. 'Komt het door de beroeps?' Vraag ik enigzins geintreseerd bij haar wond. Tuurlijk kwam dat door de beroeps ik had het zelf gezien. Ik opende mijn zakje met noten vruchten en bessen en gaf haar een vrucht wat verdacht veel op bramen leek. Zelf at ik ook een handjevol en hetgleed door mijn keel.
    [Sorry was sporten :'S en kon niet reageren]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rue. | District 11.

    'Kom het door de beroeps?' Vroeg ze zacht, 'Ja, door het meisje uit district 2' zei ik waarna ik me verplaatste op de tak waardoor ik met mijn rug tegen de boom kon leunen en keek kort om me heen om te zien of er niemand anders was, iets wat voor zover ik het kon zien niet het geval was.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Iemand zin om Désiré te ontmoeten??]


    If you're feeling lonely, look at the sky and say: "Hello there. How're you doing?"

    {Ik heb Cato voor je? -wbw-}


    Don't be like the rest of them, darling

    Katniss Everdeen
    'Ja, door het meisje uit district 2' Was haar antwoord. Ze verplaatste zich zodat ze met haar rug tegen de stam aankwam te zitten. Ze keek een om zich heen maar er was niemand. Helemaal niemand. 'Je moet het wel goed kunnen verzorgen heb jij misschien jodium of een waterfles?' Vraag ik dan nieuwschierig. Het was misschien even goed tegen infecties. Als ze dat niet had wist ik waar we het zouden kunnen halen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    TheRumIsGone schreef:
    {Ik heb Cato voor je? -wbw-}

    [laat maar(A)]


    If you're feeling lonely, look at the sky and say: "Hello there. How're you doing?"

    [Foxface en Thresh? -heeft dan ook weer wat te doen-]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.