• I love you all babes. You're all so amazing. You're the ones who can make me smile in a second.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 19:25 ]


    What's so bad about being different?

    *hugs back* <3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ahww jullie zijn lief


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Jij bent lief.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    PayneCake schreef:
    (...)

    Aaahw )"": *HUG*

    Mijn opa heeft het ook gehad, ook uitzaaiingen overal. Hij heeft toen geen behandelingen meer gedaan, omdat hij dan toch alleen maar ziek zou zijn, en hij wilde kunnen genieten van de laatste maanden.
    En mijn moeder heeft borstkanker gehad, maar GELUKKIG waren ze daar op tijd bij, en had ze geen uitzaaiingen.
    Ik weet dat dit verhaaltje niks helpt, maar ik weet hoe je je voelt. en Ik ben er voor je als je iemand nodig hebt (:
    <33333
    nawww... maar mijn oom is nog maar 40... en hij heeft twee zoontjes van 7 en 9 ):
    en ahw gelukkig dat ze er op tijd bij waren! c:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Hamleys schreef:
    Jij bent lief.
    Jij ook eekhoorntje


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    130212 schreef:
    (...)nawww... maar mijn oom is nog maar 40... en hij heeft twee zoontjes van 7 en 9 ):
    en ahw gelukkig dat ze er op tijd bij waren! c:


    awh das ook echt superkut ;(
    mijn oma is er ook an overleden. En op 8 april dit jaar was dat 9 jaar geleden, alleen was ik het vergeten toen ik daar achterkwam heb ik echt erg gehuild omdat ik me zo schuldig voelde.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    130212 schreef:
    (...)nawww... maar mijn oom is nog maar 40... en hij heeft twee zoontjes van 7 en 9 ):
    en ahw gelukkig dat ze er op tijd bij waren! c:
    Jeetje, voor die kindjes he... Dat is zo zielig ):
    Voor jullie natuurlijk ook en voor zijn vrouw, maar jeetje... Dit is gewoon kapot zielig ):


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Mijn oudtante is er vorig jaar aan overleden..
    Niet dat ik een goede band met haar had maar toch.
    en vorig jaar oktober is mijn beste vriend er ook aan overleden.
    zonder dat ik er van wist.
    MAAR IK ZEG NIKSSS.
    Marrit, ik weet dat het echt kut is, en ik ben hier voor uuu <33


    Some things are changing too much.

    Mijn oma is er aan overleden, mijn tante, mijn opa, mijn oom heeft het nu, een vriendin van mijn vader heeft het nu... Meh.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik vind het gewoon zo'n kutziekte meh


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Klopt. Dat is het ook...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ja, het is een kut ziekte, een hele kutte.


    every little thing is gonna be alright.

    130212 schreef:
    (...)nawww... maar mijn oom is nog maar 40... en hij heeft twee zoontjes van 7 en 9 ):
    en ahw gelukkig dat ze er op tijd bij waren! c:


    Omg, je oom en die kindjes zijn nog zo jong. dat is zo zielig. ):


    every little thing is gonna be alright.

    Hé,

    Marrit, weet dat je altijd onze -virtuele- schouders hebt om bij te huilen. Als je het even moeilijk heb dan zijn we ervoor je, het komt altijd hard aan maar vooral als je zoiets nog nooit eerder hebt meegemaakt. ik heb zo mijn grootouders langs mijn papa's kant niet gekend en bijne iedere oom van me heeft het ook al gehad, oke dit is enkel zever maar we zijn er voor je. OP ons kan je leunen ! We houden van je en zullen er alles aan doen om je blij te maken, je zinnen te verzetten <3333.


    i'm broken, do you hear me.

    foreverPayne schreef:
    Hé,

    Marrit, weet dat je altijd onze -virtuele- schouders hebt om bij te huilen. Als je het even moeilijk heb dan zijn we ervoor je, het komt altijd hard aan maar vooral als je zoiets nog nooit eerder hebt meegemaakt. ik heb zo mijn grootouders langs mijn papa's kant niet gekend en bijne iedere oom van me heeft het ook al gehad, oke dit is enkel zever maar we zijn er voor je. OP ons kan je leunen ! We houden van je en zullen er alles aan doen om je blij te maken, je zinnen te verzetten <3333.
    ahww chelsea, serieus, ik heb dit al heel vaak gezegd, maar je zegt altijd precies het goede. haha c: <33333333333 ik hou ook van jullie


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.