• Ik heb de boeken zelf niet gelezen, ik ga namelijk niet zo vaak naar de bibliotheek en boeken kopen doe ik ook niet snel maar weet een van jullie misschien een goede site voor wat extra informatie over de districten, een site in het Nederlands anders begrijp ik er waarschijnlijk nog weinig van?

    Als jullie informatie over de districten hebben, willen jullie dan zo vriendelijk/lief willen zijn om het in een reactie neer te zetten?

    p.s (voor de mods): Als het toch in een ander forum moest, sorry


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    *gaat op bol.com kijken* Maar tien euro? Weet je dat zeker? Maar er is nu weer korting op bol.com dus dat komt wel goed

    Tien euro bij de Bruna. Niet online. :')

    Eyes schreef:
    (...)

    Dan zal ik even kijken, dan is het waarschijnlijk net zoiets als de geïllusteerde gids bij de Twilight Saga?

    The Hunger Games: Tribute Guide, ik weet niet of er foto's in staan.
    Mag ik even iets vragen; ben je van plan een fanfic te schrijven zonder het boek te hebben gelezen? Of wilde je dit gewoon weten?


    Cool, neat, swell -Cry

    Clato schreef:
    (...)
    The Hunger Games: Tribute Guide, ik weet niet of er foto's in staan.
    Mag ik even iets vragen; ben je van plan een fanfic te schrijven zonder het boek te hebben gelezen? Of wilde je dit gewoon weten?


    Ik was van plan om het boek te gaan lezen maar de bibliotheek wilde niet mee werken en ik was heel erg nieuwsgierig geworden naar de districten vanwege ook wat fanfiction verhalen op Quizlet. Ik heb wel een idee voor een fanfiction maar zonder meer informatie ga ik die niet schrijven


    Physics is awesome