• He allemaal,

    Heeft er iemand ervaring met een hele goede conditioner? Ik heb een flinke bos haar met slag maar de laatste tijd is het hartstikke droog en ziet het er allemaal vooral onderin hartstikke statisch uit.

    Kan iemand me advies geven over een goeie conditioner die ook echt werkt?

    Thanks!
    xox


    ars moriendi

    RainbowShine schreef:
    Ik heb ene van de kruitvat en bij mij werkt het goed ;3
    Wat een rot conditioner is dat zeg, ik weet niet of jij die basic conditioner gebruikte of die met het fruit (die is dan wel goed).
    Ik had een week geleden een kokosconditioner gekocht van kruidvat met spul tegen statisch haar en mijn haar was een statische pluizenbal geworden.


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    die van Dove voor beschadigd haar


    Firm believer of all that is magic

    John frieda, probeer het eens (:


    even a white rose has a black shadowx

    Als de onderkant heel ruw enzo is zou ik je haar laten knippen! Haha teken dat je dode puntjes hebt misschien :')


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Scintilla schreef:
    Als de onderkant heel ruw enzo is zou ik je haar laten knippen! Haha teken dat je dode puntjes hebt misschien :')

    Nja, heb ik een keer eerder ook al laten doen, maar ook mijn pony (ik heb een schuine pony) is zo droog als maar kan zijn. Net een strooibos ofzo -__-


    ars moriendi

    *dubbelpost, sorry*

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 19:48 ]


    ars moriendi

    ik weet wel een goeie: Keune Care Line.
    maar het is wel een setje van shampoo, conditioner en iets om na afloop in je haar te doen en erin te laten. Het werk heel goed voor mij.


    -

    Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor.
    Hij is wat prijzig (9,-) maar er wordt over gezegt dat hij al meerdere awards heeft gewonnen. Ik heb hem gebruikt toen mijn haar echt zooó droog was dat ze bij de kapper zeiden, als je er niet snel iets aan doet moet je er een heel stuk afknippen.
    Toen had ik niet veel keus, dus ik heb 1x een flesje van deze deep conditioner gekocht en mijn haar is sindsdien weer heel erg zacht, gezond & glanzend. Het ziet er ook veel beter uit. Daarna ben ik gewoon Andrélon gaan gebruiken.. Als mijn haar weer slechter word weet ik welk masker ik moet gebruiken dus.
    Je kan hem kopen bij de Etos daar hebben ze de hele shampoo lijn van Aussie.


    Hahah ik lijk wel van de reclame, maar nee geloof me hij werkt super goed! & hij rijkt zalig naar kaugomballen :9~

    NeverEnough schreef:

    Je kan hem kopen bij de Etos daar hebben ze de hele shampoo lijn van Aussie.



    Aah dankjewel! Maar jij hebt alleen de Deep Conditioner gebruikt dan neem ik aan, en niet de hele lijn?


    ars moriendi

    Nee, ik heb alleen de deep conditioner gebruikt & echt dat is genoeg. In iedergeval voor mij wel! (A)

    NeverEnough schreef:
    Nee, ik heb alleen de deep conditioner gebruikt & echt dat is genoeg. In iedergeval voor mij wel! (A)

    Bedankt voor de tip! =D Iedereen trouwens, superlief! <3


    ars moriendi