• Haha, ik was dus ziek vandaag. En ik zat zo een beetje doelloos op wordfeud rond the hangen. En die gast waarmee ik zo mee aan het spelen ben begint tegen mij te praten. Goed, ik verveel me toch dood en begin doodleuk een gesprek met die gast. Maar natuurlijk heb ik het weer te pakken. Eerst heel onschuldig: 'Hoe oud ben je?' maar daarna al gauw (nadat ik gezegd had dat ik 15 was) 'Heb je een vriendje''Je achternaam betekent neuken' (mijn achternaam stond in mijn naam) 'Ik kom je opzoeken''Ik heb echt zin' Daarna verandert hij zijn profielfoto en zo.

    I was like: 'AAAAH, gotta get outta here'

    En daarna nog een paar keer. God, ik wist niet dat die gasten je ook al stalkten op wordfeud.

    Iemand ook van die pedo verhalen? (:

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 20:25 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hahahaha arme jij!
    Ik heb het wel vaker mee gemaakt, soms als ik me echt verveel doe ik net alsof ik geïnteresseerd ben als er weer zo één bezig is. Daarna als het me iets té achterlijk gaat worden blok ik hem. Sommige gaan echt te ver...


    Believe in yourself.

    Ghehe, poor you.
    Ik eigenlijk nog nooit..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Haha, ja ik dus eerst ook toen hij begon. Ik had zoiets van ach, hier ga ik niet dood aan. Maar toen met die foto was ik echt van 'RESIGN, RESIGN, FUCKING RESIGN'


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Zulk soort mensen heb je vaak op Omegle enzo. Ooit wil ik een keer doen alsof ik 14 ben ofzo & als ze dan heel lang doorgaan dan stuur ik zo'n fake message van de politie, dat ze zijn IP-adress hebben opgeslagen & dat ze hem een boete opleggen of opsporen namens het lastig vallen van minderjarige over het internet.. Lijkt me wel lachen
    :Y)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 21:10 ]

    NeverEnough schreef:
    Zulk soort mensen heb je vaak op Omegle enzo. Ooit wil ik een keer doen alsof ik 14 ben ofzo & als ze dan heel lang doorgaan dan stuur ik zo'n fake message van de politie, dat ze zijn IP-adress hebben opgeslagen & dat ze hem een boete opleggen of opsporen namens het lastig vallen van minderjarige over het internet.. Lijkt me wel lachen
    :Y)


    Ik had anders zonet een hele aardige. Hij had me zijn email gegeven. Maar ik denk niet dat ik hem ga toevoegen:) Daar moet ik nog even over nadenken.
    hihi


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!