• Link

    Is gewoon echt ziek. Wie doet dat zijn eigen kind nou aan!

    Ik kreeg tranen toen ik dit zag ,echt waar.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 19:01 ]


    we danced all night to the best song ever.

    Ik zet wel m'n boog in elkaar en knal dat wijf in elkaar.. Moet ik wel weten waar dat wijf is.. (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Weet je wat ik hier ook heel ziek aan vind?
    Dat er gewoon iemand aan het filmen is en niks doet! Bovendien zie je af en toe nog één of twee anderen in beeld en die doen ook niets. Dat vind ik ziek. Natuurlijk is het ook ziek wat die vrouw doet. Je hoort een kindje niet te slaan, een kind heeft liefde nodig. Maar om gewoon te blijven filmen en niets doen of er gewoon bij staan kijken en niets doe ja daaag. Dat vind ik ook nogal ziek. Als ik daarbij gestaan had, ik had die vrouw een klap in dr gezicht gegeven, zonder pardon.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    2.42, wat een kutwijf zeg! D:
    Gooi haar de gevangenis in en martel haar! :L


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Scharry schreef:
    Ik wil het niet eens kijken. Ik heb er even doorheen gespoeld. Maar echt waar.
    Dan ben je ziek.


    effort never betrays you

    Inviolable schreef:
    Weet je wat ik hier ook heel ziek aan vind?
    Dat er gewoon iemand aan het filmen is en niks doet! Bovendien zie je af en toe nog één of twee anderen in beeld en die doen ook niets. Dat vind ik ziek. Natuurlijk is het ook ziek wat die vrouw doet. Je hoort een kindje niet te slaan, een kind heeft liefde nodig. Maar om gewoon te blijven filmen en niets doen of er gewoon bij staan kijken en niets doe ja daaag. Dat vind ik ook nogal ziek. Als ik daarbij gestaan had, ik had die vrouw een klap in dr gezicht gegeven, zonder pardon.


    Inderdaad, waarom ga je dat FILMEN als je ook in zou kunnen grijpen?


    The universal language of art.

    Dat soort mensen zouden ze echt gewoon met een fucking zweep moeten slaan tot ze niet meer op hun benen kunnen staan. De persoon achter de camera is net zo goed schuldig, stelletje achterlijke kutwijven.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Inviolable schreef:
    Weet je wat ik hier ook heel ziek aan vind?
    Dat er gewoon iemand aan het filmen is en niks doet! Bovendien zie je af en toe nog één of twee anderen in beeld en die doen ook niets. Dat vind ik ziek. Natuurlijk is het ook ziek wat die vrouw doet. Je hoort een kindje niet te slaan, een kind heeft liefde nodig. Maar om gewoon te blijven filmen en niets doen of er gewoon bij staan kijken en niets doe ja daaag. Dat vind ik ook nogal ziek. Als ik daarbij gestaan had, ik had die vrouw een klap in dr gezicht gegeven, zonder pardon.


    Ik ben het volledig met je eens op één punt na: Die kinderen die er bij stonden hadden ook niet veel kunnen doen. De vrouw had ze waarschijnlijk net zo makkelijk iets aan kunnen doen. Ze zullen er bij staan omdat ze het erg vinden en wel denken dat ze het erg vinden, maar niks durven zeggen. Een kind kan je daar ook geen ongelijk in geven.
    Maar nogmaals, buiten dat om ben ik het met je eens.


    Til hug og blod.

    Flemish schreef:
    Kijk ja, hierdoor wil ik gewoon dat de mensheid uitsterft.

    Echt hé. Van mij mag het Melancholia-verhaal echt zijn. Er is dus niemand die dit ras zal missen. De mensheid heeft toch een lijstje van zieke dingen op zijn naam staan.

    Ik weet niet of men ook de filmpjes over de kat en over de hond heeft gezien? Ik moest huilen.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    Ik weet niet of men ook de filmpjes over de kat en over de hond heeft gezien? Ik moest huilen.
    Welke?

    Karofsky schreef:
    (...) Welke?
    Kat wordt vermoord met een hakmes en hond wordt over een brug gegooid.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Mijn hart breekt.. Ik moet er niet aan denken dat zoiets gebeurd met de kindjes op mijn stage. Vreselijk :(


    -

    Lowe schreef:
    (...)
    Echt hé. Van mij mag het Melancholia-verhaal echt zijn. Er is dus niemand die dit ras zal missen. De mensheid heeft toch een lijstje van zieke dingen op zijn naam staan.

    Je hebt gelijk.
    Geweld enzo zit in onze aard. Dat valt niet te ontkennen. Net zoals dat we het niet beseffen (doen we wel, maar dat maakt ons niet uit) dat de wereld eraan gaat. Egoïsme zit ook in ons.
    Dat wij het onszelf aandoen, dat maakt me niet veel uit. Het maakt niet uit dat ik sterf, als heel de mensheid sterft.
    Dat wij dan nog andere rassen en heel de aarde met z'n natuurlijke rijkdommen dan nog meenemen in onze ondergang, is dan ook weer zo depressiefmakend voor mij.
    Dat is nogal offtopic; maar ja, het is zo.

    Ikzelf ben ook na tien seconden gestopt met kijken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    (...)
    Je hebt gelijk.
    Geweld enzo zit in onze aard. Dat valt niet te ontkennen. Net zoals dat we het niet beseffen (doen we wel, maar dat maakt ons niet uit) dat de wereld eraan gaat. Egoïsme zit ook in ons.
    Dat wij het onszelf aandoen, dat maakt me niet veel uit. Het maakt niet uit dat ik sterf, als heel de mensheid sterft.
    Dat wij dan nog andere rassen en heel de aarde met z'n natuurlijke rijkdommen dan nog meenemen in onze ondergang, is dan ook weer zo depressiefmakend voor mij.
    Dat is nogal offtopic; maar ja, het is zo.

    Ikzelf ben ook na tien seconden gestopt met kijken.

    Groot gelijk. We maken alles kapot en 't kan ons ineens zoveel niet schelen.

    Snor schreef:
    (...) Kat wordt vermoord met een hakmes en hond wordt over een brug gegooid.



    ... Oké, dat kan ik dus echt niet kijken. Dan slaap ik weken niet meer. ):


    Til hug og blod.