• Ik mag een nieuwe schooltas, omdat mijn tas een paar weken geleden perongeluk gescheurd is door een vriendin.
    Ik weet wat ik wil, maar het is erg moeilijk te vinden
    Ik wil graag een vintage rugzak met bloemetjes
    Zoiets als deze



    Maar dan in het bruin
    Ik heb tot nu toe alleen die van dat plaatje gevonden qua kopen, maar ik wil graag meer keuze hebben, ook omdat deze redelijk duur is en ik de helft zelf moet betalen.

    Weten jullie waar ze zulke tassen verkopen?

    Edit: Ik denk dat ik die witte neem of deze


    Of deze



    Welke vinden jullie leuker?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 16:09 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, mijn Primark tas gaat vanaf de kerst al goed mee, amper beschadigd en ik gebruik hem bijna elke dag. Meestal stop ik er zware boeken in.


    Ik had een hele leuke baaltas bij de Primark gehaald bij de Primark, die ondertussen al 2 jaar meegaat. Hij is ietswat versleten, maar hij weigert de geest te geven! Same for wat andere tassen die ik er vandaan heb.

    Sommige dingen gaan wel sneller kapot, maar ik vind het nog heel erg meevallen. Zeker sowieso alleen al voor de prijs!


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Ik had een hele leuke baaltas bij de Primark gehaald bij de Primark, die ondertussen al 2 jaar meegaat. Hij is ietswat versleten, maar hij weigert de geest te geven! Same for wat andere tassen die ik er vandaan heb.

    Sommige dingen gaan wel sneller kapot, maar ik vind het nog heel erg meevallen. Zeker sowieso alleen al voor de prijs!


    Inderdaad. 8D 2 jaar is alsnog erg lang voor een tas, alleen eastpacks gaan volgens mij zo lang mee haha. Mijn tassen in ieder geval nooit. Ik stop nu ook altijd de dikste boeken in mijn tas, het past maar net (soms gaat hij niet eens meer dicht) maar hij weigerd het te begeven.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Inderdaad. 8D 2 jaar is alsnog erg lang voor een tas, alleen eastpacks gaan volgens mij zo lang mee haha. Mijn tassen in ieder geval nooit. Ik stop nu ook altijd de dikste boeken in mijn tas, het past maar net (soms gaat hij niet eens meer dicht) maar hij weigerd het te begeven.


    Ik had op de middelbare school de eerste twee jaar een vrij lelijke, maar heel handige en grote rugzak. Die mijn zus ook een tijd gehad heeft. Dat kreng heeft geloof ik een jaar of 10 in de familie geleefd, voor hij echt van ellende uit elkaar viel. :'D


    Til hug og blod.


    Deze vond ik net


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wennekes? Daar hebben ze ook hele goede kwaliteit, ik koop daar wel eens een tas en die gaat lang mee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    of deze


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Allemaal zijn ze niet helemaal mijn smaak, maar ik zou dan toch voor de tweede gaan :Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind die witte echt vreselijk lelijk, dus dan zou ik toch voor die andere gaan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Primark zit in Hoofddorp, Zaandam en Rotterdan (:
    in België zit die in Liège oba Luik?
    in Duitsland zit die in Bremen, Dortmund, Essen, Frankfurt, Gelsenkirchen, Hannover en Saarbrucken.
    xxx


    Shit happens but pee happens a lot more.

    oow even over die tassen, ik vind ze eigenlijk allemaal niet mooi HAHA maarja de tassoort wel maar de printen niet.. misschien is dit wat voor je?
    http://juneandjules.com/?page_id=71&shopp_pid=386
    of deze ; http://juneandjules.com/?page_id=71&shopp_pid=475
    die 3 die je nu hebt zijn niet echt vintage lama zeggen..
    xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wandererr schreef:
    oow even over die tassen, ik vind ze eigenlijk allemaal niet mooi HAHA maarja de tassoort wel maar de printen niet.. misschien is dit wat voor je?
    http://juneandjules.com/?page_id=71&shopp_pid=386
    of deze ; http://juneandjules.com/?page_id=71&shopp_pid=475
    die 3 die je nu hebt zijn niet echt vintage lama zeggen..
    xxx(flower)

    Het is ook nog niet echt de print die ik het liefst wil
    Maar ik ben echt al weken lang minimaal 3 uur per week bezig zoeken naar de tas.
    Ik wil graag eentje met print, maar bedankt voor de links


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zulke tassen zag ik hangen in de Primark!


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Die met die ijsjes op is echt uberlelijk. Het ziet er enorm kinderachtig uit en goedkoop en zelfs marginaal. Die erboven, die met die bloemen, daarentegen is wel supermooi! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    De 2e sowieso (:
    Hmm, primark, maar je kunt ook op vintage sites kijken. Ik heb in een tijdschrift nog wat sites staan, ik heb die niet in de buurt maar ik kan als je wilt die wel doorgeven?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife