• Ik ben beschuldigd! Volgens zeggen kijk ik veel te blij/genietend bij het zien/lezen van sommige sadistische dingen. Zo kreeg ik net dit plaatje toegestuurd, met de mededeling dat ik het zo zou kunnen zijn.
    Heel toepasselijk is mijn bijnaam voor veel mensen ook 'Muis', dus kreeg ik ook eigenlijk wel zo'n soort lachje bij het zien van ervan. x'D
    Nou ... Niet leuk als mensen achter je geheimen komen! (cat)


    Til hug og blod.

    Niemand kijkt zo sadistisch als ik. Vooral als ik straks ben aangenomen bij de Poiesz, dan zorg ik ervoor dat jullie allemaal bedolven worden onder het brood! (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat heb ik ook wel is met films ofzo hehe.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Barnabas schreef:
    Niemand kijkt zo sadistisch als ik. Vooral als ik straks ben aangenomen bij de Poiesz, dan zorg ik ervoor dat jullie allemaal bedolven worden onder het brood! (cat)


    Oooh, I wanna be buried under your buns! (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Barnabas schreef:
    Niemand kijkt zo sadistisch als ik. Vooral als ik straks ben aangenomen bij de Poiesz, dan zorg ik ervoor dat jullie allemaal bedolven worden onder het brood! (cat)


    Ha! Ik ben aangenomen bij de Trekpleister, dus ik kan je bestrijden met schoonmaakmiddelen, zeepjes, cremetjes en aanbiedingen! (cat)


    Til hug og blod.

    Iedereen is sadistisch,sommige mensen beseffen het gewoon meer dan anderen(cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.