• Ik ben beschuldigd! Volgens zeggen kijk ik veel te blij/genietend bij het zien/lezen van sommige sadistische dingen. Zo kreeg ik net dit plaatje toegestuurd, met de mededeling dat ik het zo zou kunnen zijn.
    Heel toepasselijk is mijn bijnaam voor veel mensen ook 'Muis', dus kreeg ik ook eigenlijk wel zo'n soort lachje bij het zien van ervan. x'D
    Nou ... Niet leuk als mensen achter je geheimen komen! (cat)


    Til hug og blod.

    Maar we wisten allang dat jij nogal sadistisch bent. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Maar we wisten allang dat jij nogal sadistisch bent. (bloos)


    Maar dat ik er zo bij lach is een goed bewaard geheim! Althans, dat hoorde het te zijn, want blijkbaar is het een nogal kenmerkende grijns van me. x'D


    Til hug og blod.

    Ik heb je grijns nog nooit gezien en zelfs ik weet dat je er zo bij grijnst (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.



    ...
    *duwt gozer in rare pakje opzij*
    Neh, zelfs hij kan deze zaak niet winnen. Ik vrees dat de beschuldigers gelijk hebben (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Yoda schreef:
    Ik heb je grijns nog nooit gezien en zelfs ik weet dat je er zo bij grijnst (cat)


    I couldn't help myself ... I had to grin. *O*


    Til hug og blod.

    Tigger schreef:



    ...
    *duwt gozer in rare pakje opzij*
    Neh, zelfs hij kan deze zaak niet winnen. Ik vrees dat de beschuldigers gelijk hebben (cat)


    ... Moet-en-zal-niet-lachen.


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    ... Moet-en-zal-niet-lachen.


    Yay! Heeeel soms kan ik het nog wel :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ga maar niets zeggen he ;P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ga maar niets zeggen he ;P



    Hahahaha, ik zag je reageren in mijn andere topic en toen schoten mijn gedachten automatisch naar deze. *O* Schoot me ook ineens te binnen; Er is sowieso iemand die dat grijnsje maar al te goed kent! :'D


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)


    Hahahaha, ik zag je reageren in mijn andere topic en toen schoten mijn gedachten automatisch naar deze. *O* Schoot me ook ineens te binnen; Er is sowieso iemand die dat grijnsje maar al te goed kent! :'D
    Hehehe <3


    Life is hard and then we die

    Yoda schreef:
    Ik heb je grijns nog nooit gezien en zelfs ik weet dat je er zo bij grijnst (cat)
    Geloof me, dat doet ze. (cat)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Geloof me, dat doet ze. (cat)


    Til hug og blod.

    Haha. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Join the club ik ben ook best wel een beetje heel erg sadistisch :W


    Shoganai i ne~

    DrWhooves schreef:
    Join the club ik ben ook best wel een beetje heel erg sadistisch :W


    Haha, ik sluit me daarbij aan, haha.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife