Wat heb jij op je achtergrond? Van bijvoorbeeld je: - Mobiel - Laptop / computer - Ipod / Ipad - Etc. 'xox
Gsm : Een supermooie regenboog ( wel niet zelf gefotografeerd ) Laptop : Winnie The Pooh Computer : Mijn superlief hondje
Everything has its beauty, but not everyone sees it.
Computer: Sexy Niall. Telefoon: Uhm, mijn iPhone is dood, maar daar had ik One Direction op. Op de telefoon die ik nu heb een foto van mijn beste vriendin en mij.
Food.
Laptop: een meisje dat piano speelt Gsm: de spotgaai van THG ^^
“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien
Mobiel: Een foto van mij toen we een high tea hadden met mijn opa en oma (: Computer:
You always have a choice in life, it's sometimes just
"I shut my eyes in order to see.'
Mobiel: Foto van Harry Styles, maar die verander ik elke dag(: Laptop: Foto van Justin Bieber.
The universal language of art.
Pc: Laptop:
Mobiel: Foto van mij en mijn beste vriendin in Praag. Ipod: Een vage foto met vrienden Laptop: Een plaatje met een stukje tekst uit Safe and Sound.
Take risks and conquer your fears.
Mobiel: Mezelf in Spanje.. iPod: Met vriendinnen Laptop: Ik en mijn zusje tijdens snowboarden.
Mobiel: foto van Zayn Malik.
'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli
Yayde schreef: Laptop: Mobiel:
Pc Telefoon
Destroy what destroys you.
Laptop:
Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.
Laptop: Foto van Korea Mobiel: Foto van Jonghyun met bril =]
Full of envy behind that anonymous mask
Op mijn mobiel en laptop allebei een foto van een Nissan 550Z Nismo.
Bad decisions make good stories.