• Toen het nog op tv was keek ik er ook wel eens naar maar ik begreep het verhaallijn niet, maar mijn zus heeft nu alle seizoenen gekocht dus zijn we het aan het kijken... Eigenlijk is het best leuk! ;D En ik was helemaal vergeten dat Ian Somerhalder er in speelde, en ik was ook helemaal vergeten hoe schattig hij eigenlijk is, haha ^^

    Anyway, wie heeft deze serie ook gezien en wat vond je er van?


    Believe in yourself.

    Ik heb alles gezien. *O* Geweldig, al was het einde wel teleurstellend. Eigenlijk wil ik ze ook best nog wel opnieuw zien. Ik was er echt verslaafd aan en heb in totaal maar één aflevering gemist haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb alles gezien. *O* Geweldig, al was het einde wel teleurstellend. Eigenlijk wil ik ze ook best nog wel opnieuw zien. Ik was er echt verslaafd aan en heb in totaal maar één aflevering gemist haha.

    Dat is meestal bij zulke series... Toch ben ik nu al benieuwd naar hoe het eindigt! Haha ;D


    Believe in yourself.

    Ik heb alles nu volgens mij twee keer gezien, ik ben met de derde keer bezig. Ik vind het echt episch. Een heel goed verhaal en ook goed neergezet. (:


    The truth is out there.

    Clone schreef:
    Ik heb alles nu volgens mij twee keer gezien, ik ben met de derde keer bezig. Ik vind het echt episch. Een heel goed verhaal en ook goed neergezet. (:

    Helemaal mee eens!


    Believe in yourself.

    Ik ben hem nog aan het kijken bij aflevering 8 dacht ik en ik vind het wel grappig


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik wil hem ooit nog eens gaan kijken. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb hem nooit gezien en ik voel ook geen behoefte om daar verandering in te krijgen. (krul)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please