• De moeder is al vanaf vanochtend vroeg bezig en eindelijk na 6,5 uur is de eerste er! De kitten kwam met de pootjes eerst dus vandaar dat het zolang duurde en het was ook behoorlijk pijnlijk...
    Maar hier is al gelijk de eerste foto:

Het piept echt ontzettend schattig.. <3

Believe in yourself.

Owwwwwwww! *-*
    Nu piep ik ook ontzettend schattig, geloof me! *-*

Til hug og blod.

Arme kat o.o Mijn Misa kreeg haar 5 babies in 2.5 uur geloof ik.
    But, cute. ^^ Kittens zijn echt heel leuk. *O*
    Behalve als de moeder haar nest in je kamer maakt, wat betekent dat je een kattenbak op je kamer krijgt en babes die miauwen tot midden in de nacht.

[ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 13:48 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

GEFELICITEERD! *O* En nee, dat zijn geen hoofdletters. :Y)

Til hug og blod.

Escritura schreef:
    Arme kat o.o Mijn Misa kreeg haar 5 babies in 2.5 uur geloof ik.
    But, cute. ^^ Kittens zijn echt heel leuk. *O*
    Behalve als de moeder haar nest in je kamer maakt, wat betekent dat je een kattenbak op je kamer krijgt en babes die miauwen tot midden in de nacht.

Zo snel is onze kat nooit! Maar ze is dan ook al 14 jaar...
    Ahw hahaha wij halen altijd een kartonnen doos omdat ze alles om der heen sloopt... Vanochtend wilde ze op de stoel gaan bevallen terwijl onze andere kat daar lag te slapen en daar ging ze dus gewoon boven op liggen, haha <3

Believe in yourself.

Awww
    Gefeliciteerd

11th schreef:
    (...)
    Zo snel is onze kat nooit! Maar ze is dan ook al 14 jaar...
    Ahw hahaha wij halen altijd een kartonnen doos omdat ze alles om der heen sloopt... Vanochtend wilde ze op de stoel gaan bevallen terwijl onze andere kat daar lag te slapen en daar ging ze dus gewoon boven op liggen, haha <3

Poor kitty o.o
    Misa is nog amar één keer bevallen, daarna is ze geholpen, dus geen babies meer voor haar :'D
    Ze ging dood leuk onder in mijn kast liggen (zonder deuren) en vervolgens hoorde ik gepiep (cat)

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Escritura schreef:
    (...)

Poor kitty o.o
    Misa is nog amar één keer bevallen, daarna is ze geholpen, dus geen babies meer voor haar :'D
    Ze ging dood leuk onder in mijn kast liggen (zonder deuren) en vervolgens hoorde ik gepiep (cat)

Ja.. maar ze doet het heel goed (:
    Ahw ja dat wilde wij ook doen maar Moortje heeft moeite met ademen enzo, dus er was een risico dat ze het niet zou overleven als ze zou worden geholpen...
    Ahw, how cute! Wij zorgen er altijd voor dat ze dus niet in de kasten kan komen!

Believe in yourself.

Oh, vet schattig!
    Ik heb zelf nog maar één keer kittens gehad en dat was zo leuk :3
    Ik hoop trouwens op meer foto's!

[ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 14:14 ]

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Aww wat lief!

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Awh how cute. <3

Full of envy behind that anonymous mask

Aaaaaawh <3
    Ik wil ook kittens :(

-

Aww, wat schattig. (bloos)

Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

Hoe lief <3
    onze kat is zo'n 3 of 4 weken geleden bevallen van 5 kitten. Het slechte nieuws is echter dat ze van de week gestorven is dus nu heb ik de verantwoordelijkheid maar op me genomen en zorg ik voor de poesjes.

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Awwwh sweet! Ik heb poesjes van bijna een jaar oud (:

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

awwh wat leuk, ik wil ook zo snel mogelijk weer een kitten;D

je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen