• Hi, I Love You, Bye.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 22:18 ]


    What's so bad about being different?

    OhMyJay schreef:
    Maareh, ik ga naar bed, dus byeee <33

    Night night.
    ik ga nog even een episode skins kijken (:


    Some things are changing too much.


    What's so bad about being different?

    LIANNE STOP. IK MOET SKINS KIJKEN


    Some things are changing too much.

    LETSMALIK schreef:
    LIANNE STOP. IK MOET SKINS KIJKEN


    Sorry haha.
    Ja ik moet schrijven ;D


    What's so bad about being different?

    HELLO <3


    every little thing is gonna be alright.

    MARIT <33


    What's so bad about being different?

    LIANNEE!

    Volgens mij is het al redelijk uitgestorven hier voor vandaag ea? xd Morgen kom ik vroeg, want ik ben de laatste tijd echt te min online vind ik. o.o
    Trouwens is het uit met Sebas? ):


    every little thing is gonna be alright.

    PayneCake schreef:
    LIANNEE!

    Volgens mij is het al redelijk uitgestorven hier voor vandaag ea? xd Morgen kom ik vroeg, want ik ben de laatste tijd echt te min online vind ik. o.o
    Trouwens is het uit met Sebas? ):


    Jups het is behoorlijk dood.
    Jup het is uit met Sebas (:
    Ik heb het uitgemaakt, het vond hem toc niet zo leuk als ik dacht, en ik wil het niet voorliegen zeg maar. Ik kan hem niet aan een lijntje houden als hij mij véél leuker vind dan ik hem. Het is beter zo (:


    What's so bad about being different?

    AndyMerry schreef:
    (...)

    Jups het is behoorlijk dood.
    Jup het is uit met Sebas (:
    Ik heb het uitgemaakt, het vond hem toc niet zo leuk als ik dacht, en ik wil het niet voorliegen zeg maar. Ik kan hem niet aan een lijntje houden als hij mij véél leuker vind dan ik hem. Het is beter zo (:


    Oh ja dat ken ik. (: Ik was ook bezig met Tom, maar hij ging veel te snel zeg maar, ik wilde hem gewoon goed leren kennen eerst, maar hij dus niet of zo. Ik heb hem toen dus gezegt dat ik gewoon als vrienden vanalles wil doen enzo, maar we hadden nog niks of zo. Ik heb hem nu gewoon gefriendzoned. Dus ik dacht, pfoeh alles is over. Kom ik hem zaterdag op een feestje tegen, had hij zichzelf opgesloten in de gang omdat hij mij niet durfde te zien/met mij praten. Hij huilde zelfs zei Dina... Maar hij was echt dronken, dus ik geef dat maar gewoon de schuld. ;x ghehe.

    Maar gaan jullie wel nog met elkaar om enzo?? (:

    xd


    every little thing is gonna be alright.

    Hrm ik heb delaaste dagen niet meer gesproken.
    Nja even op facebook vanwege zijn wanhopige bericht met allemaal dingen erin waardoor hij hoopte dat ik hem terug wil. Mja.


    What's so bad about being different?

    Ahw, maar je hebt het beste gedaan! (:


    every little thing is gonna be alright.

    Klopt. k voel mij ook ietsjes beter sinds het uit is.


    What's so bad about being different?

    Oke, Gelukkig (:

    Ik voelde me ook goed toen ik het gezegt had, maar sinds zaterdag voel ik me echt anders. Ik weet niet, volgens mij is et een schuldgevoel of zo. Ik kan het niet echt goed plaatsen.


    every little thing is gonna be alright.

    Hmm snap ik.
    Misschien moet je met hem praten, misschien helpt het (:


    What's so bad about being different?

    Ja ik weet het, maar ik durf niet. Ze hebben tom toen na een tijdje van de gang afgekregen, hij zat dan wel in de kamer, maar om de hoek zeg maar, ik kom het niet zien. En toen hebben ze geprobeert om ons samen te krijgen, maar toen ben ik naar huis gegaan. Ik ben een mietje en hij is een mietje.. s;
    ghehe


    every little thing is gonna be alright.