• Ik zit in mijn eindexamenjaar en heb nu niet zoveel les meer. Deze week is dé week voor het eindexamen, en ik had vandaag maar één uur les.
    Ik kwam op school en mensen waren aan het huilen en ik snapte niet wat er aan de hand was. Dus ik ging naar mijn wiskunde les. Daar keken ook veel mensen bedroefd. De leraar had zelfs rode ogen. Hij begon te praten, dat er iets verdrietigs gebeurd was. Maar ik snapte eerst niet precies wat. Want hij deed er heel onduidelijk over en ik zag aan meer mensen dat ze het niet snapten. Maar er waren ook huilende mensen. Ik begreep eruit dat er iemand overleden was. Toen later werd het pas duidelijk dat het om een meisje ging, laat ik haar maar even R. noemen. De leraar vertelde dat ze overleden was een aan een hartstilstand. Ze was geboren met een hartafwijking en uiteindelijk is haar hart er dus gewoon mee gestopt.

    Ik werd hier wel even stil van. Ik zat vorig jaar bij R. in de klas. Het is niet zo dat we goede vrienden waren ofzo, maar het is toch een oud klasgenoot van me geweest. Ze was pas 16 jaar. Dus dat is best heftig en ik ben er gewoon stil van. Ze zat net als ik in haar eindexamen jaar...
    Mensen horen niet dood te gaan op zon jonge leeftijd.
    Dat wilde ik gewoon even kwijt. Bedankt voor het lezen. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat erg!
    Heel veel sterkte hoor!


    Everyone tells me my future is so bright... but what if I like things as they are now...?