• Ik moet naar school. (no_chears)

    Ik ben echt doodmoe en mijn slaapritme is helemaal verstoord, en dan heb ik ook nog eens tot het 7e les.. En een vriendin van mij heeft al gewoon zomervakantie D:

    Zie jij ook op tegen vandaag?

    Ik had me zelfs verslapen -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben vrij tot de examens. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik moet deze week nog 2 keer naar school, één keer voor oefenexamen en de andere keer voor de examenstunt die ik wel wil meemaken. Verder heb ik vrij en mag ik zelf kiezen welke lessen ik volg.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik stond om 6.55 naast mijn bed, toen had ik werkcollege van 8.45 tot 10.20 en hoorcollege van 13.00 tot 14.35 dus mijn eerste schooldag begint niet echt fijn...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dagje vrij. Komende week een examenoefenweek en je mag zelf bepalen of je komt, en aangezien vandaag alleen maar vakken zijn die ik gewoon te makkelijk vind (geschiedenis & engels o.a.) ga ik vandaag niet.(nerd)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Niet echt, om een of andere reden die niemand schijnt te weten heb ik vandaag vrij.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Aragog schreef:
    Jaaa. Ugh.
    Ik wil mijn bed weer in :c.


    Pass the damn ham, please.

    be happy met je 7e uur! ik moet tot et 9e! tot half 5 dus!!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Huahaha, ik zat tot 14:10 \o/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik zat van 8:20 t/m 14:10 op school .__. Bij sommige uren had ik een slaap uurtje. Maar ik kan merken dat school weer begonnen is, vanwege frans D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja ik. Maar ik ben ziek thuisgebleven. (krul)


    -

    Ik niet echt :P Ik heb nog maar 1 week (weinig) les en daarna is het eindexamen al ;) Dus ik ben bijna klaar met school.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zit in Oostenrijk met school :)
    De thuisblijvers moeten wel naar school en hebben een kutrooster ;)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    zo-mer-va-kan-tie?
    ZO-MER-VA-KAN-TIE?
    Waar the actual fuck zit die op school? I want... (no_chears)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben nu op school. xxxxx