• Weet iemand eigenlijk waar je je eigen vriendenlijst terug kan vinden op YouTube? Sinds ze het nieuwe, zeer onhandige en oerlelijke systeem in hebben gebracht heb ik die nog niet terug kunnen vinden. Ook niet gezien op andermans kanalen. Wordt er eerlijk gezegd redelijk chagrijnig van. Verrotte zooi die het nu aan het worden is, is nog maar een heel zwakke afbeelding van wat het eerst was.


    Til hug og blod.

    Ikzelf weet het ook niet D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vraag het me ook nog steeds af ._.
    Het is inderdaad een rotzooi momenteel. 'k Hoop dat ze er wat aan doen.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    geen idee, ik kan ook totaal niet overweg met dat nieuwe gedoe --'


    effort never betrays you

    Hebben we ook lekker veel aan. Bedankt YouTube, klote website die je aan het worden bent.


    Til hug og blod.

    Found it. ^^

    Youtube homepage > dan staat er ergens 'abonnementen' aan de linkerkant, daaronder staan dan al je abonnementen en daaronder staat weer 'alles weergeven' > dan kom je op een pagina waar links staat '... youtube-vrienden' > klik op 'abonneren' dat daaronder staat, en dan kom je op de pagina van je vrienden. ^^

    oftewel deze link: http://www.youtube.com/subscription_manager/friends?feature=promo


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik ben gestopt met youtube sinds z'n vernieuwen.
    Nu, ja, gestopt met abo's te nemen en te praten over yt.
    Nu is het gewoon favorieten en vind ik leuk.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Sehun schreef:
    Found it. ^^

    Youtube homepage > dan staat er ergens 'abonnementen' aan de linkerkant, daaronder staan dan al je abonnementen en daaronder staat weer 'alles weergeven' > dan kom je op een pagina waar links staat '... youtube-vrienden' > klik op 'abonneren' dat daaronder staat, en dan kom je op de pagina van je vrienden. ^^

    oftewel deze link: http://www.youtube.com/subscription_manager/friends?feature=promo


    What? Oke ik zal zo eens zoeken, maar wat een gedoe zeg...


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    What? Oke ik zal zo eens zoeken, maar wat een gedoe zeg...


    Klopt, onzettend onhandig...


    Full of envy behind that anonymous mask